Customer Experience Agent
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Er du serviceorientert og ønsker å bygge sterke kunderelasjoner?
Vår kunde er med på å definere morgendagens teknologi for betaling og selvbetjening, og vil ha deg med på laget!
Du vil bli en del av et kompetent team bestående av 3 engasjerte kolleger som gleder seg til å ta imot deg! Du vil få god opplæring i rollen, og får mulighet til å jobbe bredt med både små og store kunder.
Som Customer Experience Agent vil du være ansvarlig for å sikre at våre kunder får maksimal verdi ut av vår kundes produkter og tjenester. Du får ansvar for din egen portefølje, hvor du vil fungere som bindeleddet mellom kunden og selskapet, og arbeide for å øke kundetilfredshet, kundelojalitet og forretningsvekst gjennom proaktiv oppfølging og strategisk rådgivning.
Arbeidsoppgaver:
- Onboarding og oppfølging av eksisterende kunder
- Rådgivning ift. optimalisering av kundens bruk av aktuelle produkter og tjenester
- Håndtere eventuelle problemer som oppstår hos kunden
- Oppsalg og fornyelse av eksisterende avtaler
- Innhente tilbakemeldinger fra kunder internt for å forbedre produkter og tjenester
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning på bachelornivå innen økonomi, markedsføring eller liknende
- Erfaring fra en kundesentrert rolle, f.eks. som Costumer Success, Account Manager eller liknende (erfaring kan kompensere for manglende utdanning)
- Sterke kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Erfaring med CRM-system er en fordel
Du har gode analytiske ferdigheter, god tallforståelse og evner å identifisere og løse problemer på en smidig måte. Du er kundeorientert og engasjerer deg for å oppnå resultater for kundene, i tillegg til at du evner å bygge gode kunderelasjoner. Det er viktig at du trives med å jobbe parallelt med flere prosjekter samtidig, og har en god struktur og orden i arbeidet ditt.
Dette er i første omgang et vikariat gjennom oss i StudentConsulting med varighet ut mars 2025, og muligheter for forlengelse etter perioden. Du vil jobbe fra vår kundes kontorer på Skøyen i Oslo, og arbeidstider er mandag – fredag, kl. 08-16. Ønsket oppstart er snarest, så spesifiser når du har mulighet til å tiltre stillingen når du søker.
Vi i StudentConsulting tar kontakt med aktuelle søkere fortløpende, så søk allerede i dag!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0276 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, IT, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Økonomi og regnskap, Rådgivning
Nøkkelord
Oslo, Heltid, Costumer Success, Økonomi, Rådgiver
Annonseinformasjon
- FINN-kode 381134866
- Sist endret