Manager Consulting – Strategi- og forretningsutvikling
BDO AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med strategi og forretningsutvikling i et av Norges ledende kompetansehus?
Vi har solide vekstambisjoner og søker flere kolleger som kan bidra til å videreutvikle vårt tjenesteområde innen strategi og forretningsutvikling. Vi ser etter dyktige prosjektledere og fagspesialister med et sterkt engasjement for norsk næringsliv, som trives i skjæringspunktet mellom strategi og finans. I rollen vil du være en nøkkelressurs i våre vekstplaner, med muligheten til å påvirke utviklingen og sette retningen fremover.
Du vil få ansvar for gjennomføring av prosjekter som inkluderer fasilitering av strategiprosesser, strategiske markedsanalyser, og utarbeidelse av økonomiske analyser (interne og eksterne) som grunnlag for beslutninger hos ledelse, eiere eller styret. Når beslutninger er tatt, vil du lede team som støtter implementeringen og skaper verdier for våre kunder. Variasjon og kompleksitet i oppgavene byr på store muligheter for personlig utvikling. I hverdagen vil du få ønsket oppfølging fra mer erfarne fagspesialister for å sikre en god faglig utvikling og sparring.
Om BDO i SørVest:
BDO i SørVest har de siste årene utviklet seg fra å være et revisjonsselskap til en komplett leverandør av tjenester innen regnskap, revisjon, advokattjenester og rådgivning. BDO satser tungt i regionen med totalt 260 medarbeidere og 6.000 kunder fordelt på 12 kontorer. Hver dag jobber vi for å hjelpe virksomheter med å skape og utvikle verdier gjennom støtte til å utvikle bærekraftige strategier, gjennomføre omstillinger og utvikle virksomheten som helhet.
Vi ser for oss at du:
- har en mastergrad i økonomi, finans, strategi eller lignende, med gode akademiske resultater.
- har 4-7 års relevant erfaring, gjerne innen consulting, industri, bank, finans eller investeringsselskap. Vi tror du har erfaring innen strategiarbeid og/eller forretningsutvikling, eller har jobbet som forretningsutvikler i større virksomheter.
- evner å analysere, forstå og formidle problemstillinger og løsninger på en enkel måte.
- er selvstendig, men også opptatt av å være en god lagspiller.
- har interesse for analyse og liker å ta i bruk nye verktøy.
- er glad i mennesker, trives hos kunder og tar ansvar for kvalitet i leveranser.
- har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk.
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes mange sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter, firmahytter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- Hver dag er ulik. Hos oss får du jobbe med små og store utfordringer. Du vil kunne dypdykke ned i ulike problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
- Fleksibilitet. Dette tilrettelegger vi for med en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
- Utviklingsmuligheter. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi individuelle utviklingsplaner og tett lederoppfølging.
I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg.
Søk raskt og enkelt ved å laste opp din CV og svare på to spørsmål.
SØKNADSFRIST: 31.12.2024
Søknader vil bli vurdert fortløpende. Tiltredelse skjer etter avtale.
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Luramyrveien 40, 4313 Sandnes
- Flere arbeidssteder: Inger Bang Lunds vei 4, 5059 Bergen, 4005 Stavanger
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Prosjektledelse, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Strategi, Forretningsutvikling, Rådgiver, Konsulent, Prosjektleder
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 381271770
- Sist endret