Enterprise Key Account Manager
Wolt
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Enterprise Key Account Manager
Vi vokser og søker nå etter en Enterprise Key Account Manager. Rollen innebærer kundeoppfølging av våre partnere i verdensklasse, og du vil jobbe med en portefølje som inkluderer både større nasjonale restaurantkjeder og selvstendige restauranter. Som Enterprise Account Manager hos Wolt vil du få i oppgave å utvikle disse kundene til deres fulle potensial.
Vi ser etter noen som har lidenskap for å bygge sterke relasjoner og skape vekst for restaurantene, så både de og Wolt kan oppnå de beste resultatene for å sammen få de mest fornøyde kundene. Ditt fokus vil være å sørge for at partnerne våre blomstrer på vår plattform ved å identifisere vekstmuligheter og samtidig gi dem verktøyene og støtten de trenger for å vokse. For å få til dette må du levere eksepsjonell service og kunne tilpasse tonen din slik at den passer både eier- og driftssiden.
Hva du kommer til å gjøre:
- Utvikle og pleie partnerrelasjoner i din portefølje av restaurantpartnere.
- Gjennomføre kvartalsvise forretningsmøter med partnere for å evaluere resultater og utvikle fremtidsrettede strategier.
- Fastslå behovene og ønskene til partnerne, prioritere dem ut fra hvilken innvirkning de har på virksomheten, og samarbeide med dem for å utvikle løsninger
- Strategisk introdusere og gjennomføre nye Wolt-produktmuligheter for å utvide partnerskapene og øke partnerens inntektskilder.
- Sikre omsetningsvekst for Wolt og restaurantpartnere i porteføljen din ved å optimalisere stedets ytelse driftsmessig og kommersielt gjennom en databasert tilnærming.
- Jobbe frem driftsforbedringer med partnerne dine for å sikre at vi leverer den beste opplevelsen for Wolts kunder.
- Reforhandle vilkår og betingelser med restaurantpartnere.
- Være nøkkelperson i kommunikasjonen mellom vår regionale og globale drift, support, markedsføring og og restaurantpartnere.
Våre ydmyke forventninger:
- Relevant erfaring: Dokumenterte resultater innenfor Key Account Management og/eller forretningsutvikling, med et sterkt kommersielt tankesett som driver vekst og lønnsomhet.
- Strategisk tankesett og forretningsforståelse: Ekspert på å bygge og presentere datadrevne forretningsplaner, med fokus på bærekraftige vekststrategier.
- Bransjekunnskap: Dyp forståelse av det norske restaurant-, hotell- og dagligvarelandskapet, med erfaring fra e-handel eller plattformkanaler.
- Interesseengasjement: Eksepsjonelle ferdigheter i å håndtere relasjoner på alle organisatoriske nivåer, sikre tilpasning og drive samarbeid på tvers av interne og eksterne partnere.
- Datadrevet beslutningstaking: Er svært analytisk og bruker data til å ta gode forretningsbeslutninger. Har erfaring med å omsette innsikt til handlingsrettede strategier ved hjelp av avanserte verktøy som Looker eller PowerBI.
- Strukturert kommunikasjon: Evne til å formidle ideer tydelig, fra konsept til ferdige presentasjoner, ved hjelp av datavisualisering for å støtte beslutningstaking.
- Forhandlinger og utvikling av partnerskap: Dyktig til å forhandle frem gunstige betingelser og samtidig bygge sterke, varige partnerskap som driver gjensidig vekst og suksess.
- Initiativ og eierskap: Kandidaten må vise en høy grad av initiativ og evne til å jobbe selvstendig, og drive prosjekter utover det opprinnelige omfanget uten å bli bedt om det.
- Språkferdigheter: Flytende engelsk og norsk.
- Tekniske ferdigheter: Kjennskap til CRM-systemer og kunnskap om analytiske verktøy - for eksempel Looker eller Power BI, er en fordel.
Neste steg
I tillegg til den dynamiske rollen som er skissert ovenfor, er vi opptatt av å fremme vekst- og utviklingsmuligheter for teamet vårt. Enten om det er innenfor nåværende avdeling, eller om du ønsker å utforske nye muligheter på tvers av organisasjonen, oppmuntrer og støtter vi deg i din profesjonelle utvikling. Vår kultur for kontinuerlig læring og intern mobilitet sikrer at alle i teamet vårt får mulighet til å utvikle og utmerke seg i sin karriere.
Dersom dette høres ut som en mulighet som du ønsker å utforske videre, søk i dag! Vennligst send oss din CV på engelsk.
Hvis du har ytterligere spørsmål om stillingen, kan du henvende deg til Karolina Olesinska, Talent Acquisition Partner, karolina.olesinska@wolt.com.
Vær oppmerksom på at vi ikke tar imot søknader som kommer inn via e-post.
Om arbeidsgiveren
Wolt er et teknologiselskap som gjør det utrolig enkelt å oppdage og få de beste restaurantene og butikkene levert hjem eller på kontoret. Vi gjør det enkelt for kunder å bestille det de trenger på én app, som igjen gir kjøpmenn økt salg og budpartnere en fleksibel måte å tjene penger på. For å få til dette har Wolt utviklet en rekke teknologier fra vår lokale handelsplattform, til retail software og finansielle tjenester. I tillegg driver vi våre egne dagligvarebutikker under merket Wolt Market.
Wolt ble grunnlagt i 2014 og slo seg sammen med DoorDash i 2022. DoorDash opererer i 29 land i dag, hvorav 27 er under Wolts merkevare. Vår forpliktelse til mangfold, rettferdighet og inkludering Vi ønsker å ha alle slags mennesker i teamet vårt – folk som deg og meg, og folk som er forskjellige fra oss. For å kunne jobbe med ulike team medlemmer – når det kommer til kjønn, alder, etnisitet, bakgrunn, seksuell legning, politisk syn, religion eller andre personlige egenskaper – har vi et tydelig mål å tilby like muligheter for alle. Dette er fordi vi tror team med mangfold gjør de mest gjennomtenkte beslutningene og bygger ting som er inkluderende.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Kongensgate 4, 0153 Oslo
- Bransje: Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Forhandling, Forretningsutvikling og strategi, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
business development, e-commerce, market analysis, sale, account management
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 381438516
- Sist endret