Senior avtaleansvarlig
Tradebroker
- Frist 12.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye Senior avtaleansvarlig?
Er du en teamplayer som trigges av å skape verdi og forenkling, har et kommersielt hode, og liker å jobbe strategisk med utvikling av relasjoner både på kunde og leverandørsiden? Da trenger vi deg! Hos oss får du en sentral rolle i et lite, men sammensveiset og godt faglig innkjøpsmiljø. Du får ansvar for en egen portefølje av leverandøravtaler, og et selvstendig ansvar for å forhandle frem og følge opp disse. Videre får du ansvar for å utvikle og sikre at Tradebrokers medlemmer og leverandører opplever høy verdi i samarbeidet. En viktig oppgave er å identifisere medlemsbedriftenes behov, være tett på og oppfylle deres behov gjennom å inngå markedets beste avtaler. Vi skal styrke laget, og ønsker oss en ny kollega som vil være med på videre vekst og utvikling!
Hvem er du?
Vår nye Senior avtaleansvarlig får en synlig rolle hos våre medlemsbedrifter og leverandører, og får være med å påvirke markedene i en bærekraftig retning. Vi ønsker oss deg som trives med å jobbe både strategisk og operativt, kort- og langsiktig, og som har erfaring med anskaffelsesprosesser. Hvis du har kjennskap til, eller kompetanse fra offentlige anskaffelser er det supert. Du har kommersiell teft, er en tydelig kommunikator, sterk relasjonsbygger, har god forretningsforståelse, og ser på deg selv som analytisk og strukturert. Du finner det motiverende og aktivt lete etter muligheter og løsninger som skaper verdi i et samarbeid. Du er komfortabel med å lede forhandlinger og prosjekter, og er nysgjerrig på ulike markedstrender og nye løsninger. Vi tror du har utdannelse innen økonomi, markedsføring, jus, prosjektledelse eller annet relevant fagområde, og minst 5 års erfaring fra tilsvarende rolle innen innkjøp, alternativt erfaring fra leverandørsiden.
Hva får du?
- En spennende og utviklende rolle på en hyggelig arbeidsplass, med klare ambisjoner og stort engasjement
- Mye ansvar, og du blir en viktig bidragsyter til utvikling av medlems- og leverandørrelasjoner
- Store påvirkningsmuligheter
- Et bredt kontaktnett innenfor mange av Norges største selskaper i mange ulike bransjer
- Gode kollegaer og et kompetansemiljø som heier på hverandre
- Gode betingelser, inkludert helseforsikring og gode pensjons -og forsikringsordninger
- En fleksibel arbeidshverdag, med hyggelige lokaler på Rosenholm Campus, rett syd for Oslo, med gode parkeringsmuligheter
Greit å vite:
- Søknadsfrist: 12. desember 2024
- Arbeidssted: Rosenholm Campus, Trollåsen
- Stillingen rapporterer til daglig leder
- Hvis du har spørsmål, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår rådgiver i Jefferson Wells: Dag Haavardsen: dag.haavardsen@jeffersonwells.no / Mob: 970 78 748 eller Sofie Hangaard Linge: sofie.hangaard.linge@jeffersonwells.no / Mob: 476 78 701
Vi tar ditt personvern på alvor, og ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Jefferson Wells sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle dine opplysninger på en trygg og sikker måte. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Prosjektledelse, Rådgivning
Nøkkelord
Innkjøp og anskaffelser, Offentlige anskaffelser, Forhandlinger, Kunde- og markedsansvar, Analyse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 381548462
- Sist endret