Executive Assistant søkes til spennende selskap på Skøyen
Capgemini Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Lederassistent
På vegne av Capgemini søker vi nå etter en Executive Assistant.
Capgemini er et globalt konsulentselskap med kontorer over hele verden. De jobber med de fremste teknologiene på markedet og søker stadig nye talenter!
Nå ønsker de seg en lagspiller som er proaktiv, strukturert og
forretningsorientert, og som er god til å prioritere.
I stillingen vil det være høyt tempo, varierte oppgaver, og du vil bli del av
et godt og hyggelig team.
Stillingen er en ressurs for ledergruppen med diverse administrative
oppgaver, samt å være en viktig støttespiller i den daglige driften.
Stillingen starter som et engasjement med det finnes flere muligheter i
bedriften på lengre sikt.
Det er ønskelig med oppstart snarest.
Kunden tilbyr:
. Profesjonelt arbeidsmiljø
. Flotte lokaler på Skøyen
. Arbeidstid 08:00-16:00 (fleksitid)
. Kort gangavstand til offentlig kommunikasjon
Arbeidsoppgaver:
. Administrativ støtte for CEO & ledergruppen
. Administrere og følge opp avtaler, samt kommunisere med leverandører
. Event- og arrangementsplanlegging
. Møteforberedelser og dokumentasjon
. Administrativ støtte til HR-avdelingen ifm. on- og offboarding
. Ansvarlig for innkjøp av rekvisita og utstyr
. Bistå i reiseplanlegging og kontakt med reisebyrå
. Utarbeide presentasjoner og intern kommunikasjon
. Andre ad hoc-oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
. Trygg i IT-systemer og god kjennskap til M365
. Ønskelig med bachelorgrad (relevant erfaring kan kompensere for
manglende utdanning)
. Erfaring fra større selskaper og/eller konsulentbransjen
. God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk
. Analytiske evner og høy arbeidskapasitet
. Du er en naturlig relasjonsbygger med mye pågangsmot, høy
egenmotivasjon og stort engasjement
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, løsningsorientert og selvstendig - med godt humør.
Kjenner du deg igjen i beskrivelsen over og tenker at dette kan passe for deg?
Vi intervjuer kandidater fortløpende og ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Azets People omsetter årlig for 120 MNOK. Vi er etablert i fire regioner i Norge fordelt på åtte avdelingskontorer med over 100 ansatte. Azets People leverer rekruttering og utleie av fagspesialister og ledere, og har spesialisert oss innen fagområdene økonomi, teknologi og administrasjon. Vi har bred erfaring fra både offentlig og privat sektor.
Azets People er en del av et internasjonalt konsern som gir tilgang til et bredt spekter av kunder - fra små og mellomstore til store, børsnoterte selskap.
- Sektor: Privat
- Sted: Karenlyst Alle 20, 0278 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Kurs og opplæring
Nøkkelord
PA, Lederassistent, Sekretær, Administrasjon, office administration
Annonseinformasjon
- FINN-kode 381663331
- Sist endret