Kundekonsulent bolig med utvidet ansvar
Norges arktiske studentsamskipnad Boligutleie
- Frist 13.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Klar for nye eventyr på Svalbard?
Er du vår nye Kundekonsulent?
Vi søker en engasjert og serviceinnstilt kundekonsulent som ønsker å være en del av vårt dynamiske team i Samskipnaden. Som kundekonsulent vil du være vårt ansikt utad og bidra til å skape positive opplevelser for våre beboere. Du vil være en nøkkelperson i å sikre at våre beboere får den beste oppfølgingen og servicen. Du vil selvfølgelig få god opplæring og blir samtidig en del av teamet som jobber med boliger i hele Nord-Norge.
Vi har en fagstyrt organisasjonsstruktur med tjenester som jobber på tvers av lokasjon. Vårt team lokalt på Svalbard består at 4 årsverk. Våre kundekonsulenter jobber på tvers av lokasjon, så du vil få støtte for å løse oppgavene når det er behov.
I denne rollen vil du aktivt jobbe for å nå avdelingens budsjettmål, samtidig som du håndterer ulike henvendelser og oppgaver gjennom vårt boligsystem, e-post, telefon og ansikt til ansikt. Du vil også jobbe med tildeling av boliger, inn- og utflytting, kontraktsutarbeidelse og andre boligadministrative oppgaver. Enkle faktureringsoppgaver vil også være en del av din hverdag.
Du vil samarbeide tett med andre avdelinger i Samskipnaden for å gi beboerne et best mulig tilbud, og du vil følge opp vedlikehold av boligene i samarbeid med disse avdelingene. Ajourhold av boligadministrative systemer og forslag til forbedringer av tjenester og interne rutiner er også viktige oppgaver i denne stillingen.
Vi ser etter deg som kan bidra til god og oppdatert informasjon i våre digitale kanaler, og som ønsker å dele din kunnskap og erfaring gjennom opplæring av andre. Ved behov vil det kunne være behov for at du bidrar med enkle drifts- og renholdsoppgaver.
I tillegg til disse oppgavene vil du ha et utvidet ansvar for å planlegge og koordinere boligdriften på tvers av tjenestene, inkludert koordinering av ferieavvikling og bemanning ved fravær. På Svalbard er våre ansatte litt «potet» og får muligheten til å bidra på tvers av sitt fagområde. Ved behov vil det være nødvendig å bistå andre tjenesteområder som renhold og/eller drift. Det være seg enkel vask/klargjøring av rom eller fikse enkle småfeil. Når det er behov vil leder delegere andre oppgaver, selvfølgelig i samråd med deg.
Er du klar for å ta del i en spennende og variert arbeidshverdag sammen med dyktige kolleger? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Arbeidsoppgaver
- Bidra til videreutvikling og implementering av rutiner og standarder
- Bidra i arbeidet med godt bomiljø for studentene
- Svare på kundehenvendelser på alle flater
- Administrasjon av kunder (kontrakter, inn- og utflytting, etc.)
- Yte god service
- Bidra til god arbeidsflyt i avdelingen og mellom ulike avdelinger
- Saksbehandling i kontrakter og boligadministrative oppgaver
- Tildeling av boliger, administrere inn- og utflytting
- Representasjonsarbeid
- Noe ettermiddags- og kveldsarbeid må påregnes i perioder (f.eks. ved semesterstart)
Kvalifikasjoner
- Fullført minimum bachelorgrad, gjerne innen relevante fag
- God digital kompetanse og evne til å sette deg inn i digitale systemer
- Erfaring fra kundeservice og/eller kundesenter er en fordel
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Erfaring fra booking- og FDV systemet UNI eller lignende, samt nøkkelsystemet Salto vil være en fordel
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
- Du er strukturert, serviceinnstilt og engasjert
- Du kan arbeide selvestendig og er initiativrik
- Du har gode samarbeidsevner, og evner å se menneskene rundt deg
- Du er fleksibel og løsningsorientert
- Du er motivert til å utvikle avdelingen og bidra til en positiv arbeidshverdag
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø
- Lønn iht. eget regulativ
- Meget gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi har innskuddspensjon og Egen pensjonskonto med fritt investeringsvalg. Arbeidsgiver dekker maks satser og du trekkes 1 % av bruttolønn.
Er du klar for å ta del i en spennende og variert arbeidshverdag sammen med dyktige kolleger? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Vår visjon er For studenten og våre verdier er engasjert, imøtekommende og nytenkende.
Les mer på samskipnaden.no.
- Sektor: Privat
- Sted: Elvesletta studentboliger, vei 507-17 Svalbard, 9170 Longyearbyen
- Bransje: Annet
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kontor og administrasjon, Kundeservice
Nøkkelord
Kundekonsulent, Svalbard, eventyr, boligutleie
Annonseinformasjon
- FINN-kode 381730684
- Sist endret