Bildegalleri
(1/1)
CMC 1:18 - Modellbil - Alfa-Romeo 6C 1750 Gran Sport, 1930 - Helt ny i forseglet
Til salgs8 683 kr
Beskrivelse
Alfa-Romeo 6C 1750 Gran Sport, 1930
En hndmontert presisjonsmodell og en vakker perle i samlingen din!
Helt ny!
Sjelden og vanskelig finne utsolgt modell i forseglet aldri pnet innerboks som vist p bildene,
Referansebilder av bilen ettersom emballasjen er forseglet.
Jeg reduserer min private samling av eksklusive modellbiler.
Dette er en utsolgt hndmontert presisjonsmodell og en vakker perle i samlingen din!
Et must for racerbilsamleren eller Alfa Romeo-fanen.
Gran Sport var den mest fascinerende og suksessrike bilen fra Alfa Romeo 6C 1750-serien p 1930-tallet.
CMC-modellbiler er usedvanlig detaljerte, med utmerket kvalitet, og sannsynligvis de fineste modellbilene som er tilgjengelige.
Modelldetaljer:
Hndmontert presisjonsmetallmodell med hyredrev, bygget av 1800 enkeltdeler, hvorav 1311 er laget av metall
Troverdig, autentisk replikering av Spyder-kroppen tilpasset av den anerkjente karosseribyggeren Zagato
Svrt detaljert cockpit med polstrede skinnseter og drlister.
Nyaktig gjenskaping av dashbordet med alle instrumenter og kontroller
Perfekt kablede hjul med lettmetallfelg, eiker og nippel i rustfritt stl.
Skru av sentrallsmutrene (med sideavhengige hyre- og venstregjenger) for fjerne hjulene
Funksjonelle braketter for holde de to reservehjulene. lsne en tommy-skrue frigjr reservehjulene
Srpreget Alfa Romeo frontend med den bermte trippel-frontlysenheten.
Frontlykter utstyrt med nettingbeskyttere mot steinsprutskader.
De rde hettene er avtagbare
Svrt detaljert 6-sylindret rekkemotor, komplett med alle aggregater, rr og kabling i tillegg til en frontmontert Roots-kompressor og tilbehr
Bagasjerom med funksjonelt lokk bak den sammenbrettede tekstiltoppen
Dobbeltvinget motorhette som pnes for hvile p metallpigger
Funksjonelle drer montert p fint gjenskapte hengsler
Frontrute med halvfast metallmonteringsramme
Forseggjort understell, som avslrer en "stpt metall" type for-/bakaksler
Beskrivelse av det originale kjretyet:
P 1930-tallet produserte Alfa Romeo fortsatt ikke sine egne karosserier, men de kjpte: I tilfellet med 6C 1750 GS kom karosseriet fra karosseribyggeren Zagato.
Dette viste seg vre et godt valg, for igjen gjorde Zagato en god jobb med sitt sregne formsprk.
Den fire meter lange bilen hadde to reservehjul som var stuet i en bakbrnn.
Ved drlig vr tilbd en tekstiltopp nddeksel eller beskyttelse mot regn.
Et slende trekk ved denne bilen var de avtakbare rde plastdekslene p de tre frontlyktene, som var ment forbedre aerodynamikken til kjretyet.
1750 GS ble drevet av en 6-sylindret rekkemotor som Vittorio Jano, den strlende sjefsingeniren til Alfa Romeo, hadde utviklet. Den ga bemerkelsesverdige 85 hk ved 4500 rpm.
Flere fabrikkracerbiler fikk sylinderhodene sveiset (testa fissa) slik at de kunne turtall opp til 5000 o/min, noe som ga en fantastisk effekt p 102 hk.
Enten den er utstyrt med 85 eller 102 hk, utmerket seg Gran Sport.
P grunn av en lav totalvekt p 920 kg og en redusert akselavstand p 2745 mm som forbedret kjreegenskapene dramatisk, ble Gran Sport tidenes mest kjente Alfa Romeo.
Tallrike viktige seire over hele Europa, som i 1930 og 1931 Mille Miglia og det vte lpet av Irish Tourist Trophy, for bare nevne noen, gjorde det til den ubestridte dominatoren i den racingtiden.
Bare det strenge utholdenhetslpet i 24 Hours of Le Mans viste seg vre for mye for 6C 1750 GS.
Varene vil bli nye pakket og sendt med sporingsinformasjon.
En hndmontert presisjonsmodell og en vakker perle i samlingen din!
Helt ny!
Sjelden og vanskelig finne utsolgt modell i forseglet aldri pnet innerboks som vist p bildene,
Referansebilder av bilen ettersom emballasjen er forseglet.
Jeg reduserer min private samling av eksklusive modellbiler.
Dette er en utsolgt hndmontert presisjonsmodell og en vakker perle i samlingen din!
Et must for racerbilsamleren eller Alfa Romeo-fanen.
Gran Sport var den mest fascinerende og suksessrike bilen fra Alfa Romeo 6C 1750-serien p 1930-tallet.
CMC-modellbiler er usedvanlig detaljerte, med utmerket kvalitet, og sannsynligvis de fineste modellbilene som er tilgjengelige.
Modelldetaljer:
Hndmontert presisjonsmetallmodell med hyredrev, bygget av 1800 enkeltdeler, hvorav 1311 er laget av metall
Troverdig, autentisk replikering av Spyder-kroppen tilpasset av den anerkjente karosseribyggeren Zagato
Svrt detaljert cockpit med polstrede skinnseter og drlister.
Nyaktig gjenskaping av dashbordet med alle instrumenter og kontroller
Perfekt kablede hjul med lettmetallfelg, eiker og nippel i rustfritt stl.
Skru av sentrallsmutrene (med sideavhengige hyre- og venstregjenger) for fjerne hjulene
Funksjonelle braketter for holde de to reservehjulene. lsne en tommy-skrue frigjr reservehjulene
Srpreget Alfa Romeo frontend med den bermte trippel-frontlysenheten.
Frontlykter utstyrt med nettingbeskyttere mot steinsprutskader.
De rde hettene er avtagbare
Svrt detaljert 6-sylindret rekkemotor, komplett med alle aggregater, rr og kabling i tillegg til en frontmontert Roots-kompressor og tilbehr
Bagasjerom med funksjonelt lokk bak den sammenbrettede tekstiltoppen
Dobbeltvinget motorhette som pnes for hvile p metallpigger
Funksjonelle drer montert p fint gjenskapte hengsler
Frontrute med halvfast metallmonteringsramme
Forseggjort understell, som avslrer en "stpt metall" type for-/bakaksler
Beskrivelse av det originale kjretyet:
P 1930-tallet produserte Alfa Romeo fortsatt ikke sine egne karosserier, men de kjpte: I tilfellet med 6C 1750 GS kom karosseriet fra karosseribyggeren Zagato.
Dette viste seg vre et godt valg, for igjen gjorde Zagato en god jobb med sitt sregne formsprk.
Den fire meter lange bilen hadde to reservehjul som var stuet i en bakbrnn.
Ved drlig vr tilbd en tekstiltopp nddeksel eller beskyttelse mot regn.
Et slende trekk ved denne bilen var de avtakbare rde plastdekslene p de tre frontlyktene, som var ment forbedre aerodynamikken til kjretyet.
1750 GS ble drevet av en 6-sylindret rekkemotor som Vittorio Jano, den strlende sjefsingeniren til Alfa Romeo, hadde utviklet. Den ga bemerkelsesverdige 85 hk ved 4500 rpm.
Flere fabrikkracerbiler fikk sylinderhodene sveiset (testa fissa) slik at de kunne turtall opp til 5000 o/min, noe som ga en fantastisk effekt p 102 hk.
Enten den er utstyrt med 85 eller 102 hk, utmerket seg Gran Sport.
P grunn av en lav totalvekt p 920 kg og en redusert akselavstand p 2745 mm som forbedret kjreegenskapene dramatisk, ble Gran Sport tidenes mest kjente Alfa Romeo.
Tallrike viktige seire over hele Europa, som i 1930 og 1931 Mille Miglia og det vte lpet av Irish Tourist Trophy, for bare nevne noen, gjorde det til den ubestridte dominatoren i den racingtiden.
Bare det strenge utholdenhetslpet i 24 Hours of Le Mans viste seg vre for mye for 6C 1750 GS.
Varene vil bli nye pakket og sendt med sporingsinformasjon.
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 381736621 |
---|---|
Sist endret | 22.11.2024, 22:11 |