Økonomi/Finans stilling i Norengros K.J.Brusdal AS
Norengros K.J. Brusdal AS
- Frist 2024-11-29
- Ansettelsesform Fast
Vi ser etter en ressursperson innen økonomi som kan gi faglig støtte til ledelsen!
Norengros K.J. Brusdal AS er et lokalt eid selskap tilknyttet en landsdekkende kjede av grossister. Vi er totalt 114 ansatte og hadde en omsetning i 2023 på 521 millioner kroner. Vi har hovedkontor, lager på 10.500 m2 og butikk i Indre Arna. Her blir det daglig kjørt ut varer til alle våre kunder i hele Vestland fylke. Vi har også butikker på Sotra, Stord og i Førde hvor både bedrifter og privatpersoner er velkommen til å handle. Du kan lese mer om K.J. Brusdal på vår nettside www.norengros.no
Norengros K.J. Brusdal er en god arbeidsplass der våre verdier: respekt, trygghet, engasjert, modig og bærekraftig er noe vi jobber med, og har fokus på gjennom hele verdikjeden.
Vi er en virksomhet med et sunt verdisett, og vi stiller strenge krav til oss selv og vår innvirkning på miljøet, og til samfunnet for øvrig. Disse verdiene gjenspeiles i de ansattes og virksomhetens holdninger og adferd. Dette skal vi kontinuerlig arbeide videre med.
Hva ser vi etter?
Du skal være en ressursperson innen økonomi, og kunne gi faglig støtte til ledelse og andre avdelinger på relevante prosjekter etter behov. Du er en person som setter pris på muligheten til å være med å utvikle virksomheten, tenke fremtid og forretningsledelse.
Krav for stillingen:
- Høyere økonomisk utdannelse eller tilsvarende erfaring
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Nøyaktig, strukturert og analytisk
- Vi ser etter deg som er motiverende og inkluderende i din samarbeidsform samtidig som at du er ambisiøs på egne og organisasjonens vegne. Du evner å se både helhet og viktige detaljer og samarbeider godt med andre. Evne til å kunne håndtere og behandle mange innspill, krav og meninger håndterer du med en serviceinnstilt holdning og god arbeidskapasitet.
Arbeidsoppgaver:
- Medansvar for at selskapet til enhver tid arbeider i tråd med interne og eksterne lover og regler (herunder Åpenhetsloven, EU taksonomi, Eu direktivet)
- Medansvar for regnskapsfunksjonen, (herunder bilagsføringer, avstemminger mm), rapportering og prognoser
- Medansvarlig for å videreutvikle økonomi/finans funksjonen i selskapet
- Bistå i arbeidet med årsoppgjøret og årsavslutningsprosessen
- Holde oversikt på avtaler: husleie, forsikringer og andre avtaler
- Bistå i arbeidet med likviditetsstyring, månedlig rapportering og budsjettering
- Lønnsomhetscontroll oppgaver
- Avstemming nivåstøtte og kundebonus
- Avstemming av leverandørbonus
- Kontakt med selskapets revisor
- Bistå i arbeidet med valutasikring (innkjøp i utenlands valuta)
- Bistå med å utvikle, gjennomføre og effektivisere interne rutiner, systemer og prosesser
- Analyser og annet for Innkjøp og logistikk, evt. andre avdelinger
- Ved behov delta i spesielle prosjekter
Vi tilbyr:
- Ordnede arbeidsforhold i en profesjonell bedrift.
- Solid arbeidsgiver med høye ambisjoner for fremtiden.
- Mulighet for påvirkning og utvikling.
- Godt arbeidsmiljø.
Stillingen vi utlyser er 100%, og vil rapportere til Organisasjonssjef. Arbeidssted er ved vårt hovedkontor i Arna. Høres dette ut som en jobb for deg? Da ser vi frem til å motta din søknad.
Kontaktperson:
Spørsmål angående stillingen kontakt Organisasjonssjef Wenche Ekevold, e-post: wenche.ekevold@norengros.no
Søknadsfrist: Tiltredelse snarest.
Vi behandler alle henvendelser konfidensielt.
Om arbeidsgiveren
er et lokalt eid selskap tilknyttet en landsdekkende kjede av grossister.
Vi har hovedkontor, lager på 10.500 m2 og butikk i Indre Arna. Vi kjører daglig ut varer til alle våre kunder i hele Vestland fylke. Vi har også butikk på Sotra, Stord og i Førde der både bedrifter og privatpersoner er velkommen til å handle.
K.J. Brusdal er en solid og stabil arbeidsplass med 114 ansatte og hadde en omsetning i 2023 på 521 millioner kroner. Vi kan tilby ordnede arbeidsforhold, gode forsikringsordninger og et godt arbeidsmiljø.
Vårt mål er å gjøre våre kunder gode – vi vil være støtteapparatet. Det innebærer at vi skal bruke all vår kunnskap og innsats på å hjelpe våre kunder med å finne de beste produktene og løsningene for sin virksomhet.Vi ønsker å være en støttespiller i alle ledd – det er detaljene som avgjør.
Vår bedrift har et felles og sunt verdisett, der vi stiller strenge krav til oss selv og vår innvirkning på miljøet og samfunnet for øvrig og disse verdiene gjenspeiles i de ansattes og virksomhetens holdninger og atferd.
Vi jobber kontinuerlig med å forebygge forurensning fra egen virksomhet og de produktene vi leverer. Vi jobber også for å fremme gode arbeids- og miljøforhold i våre leverandørkjeder.
- Sektor: Privat
- Sted: Magnusvegen 14, 5262 Arnatveit
- Bransje: Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Analyse, Controller, Økonomi og regnskap
Nøkkelord
Regnskap, kontroller,, Økonomi, Finans,
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382178470
- Sist endret