Brukerstyrt Personlig Assistent
AssisterMeg AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Brukerstyrt Personlig Assistent søkes til jente (22) på Lillehammer
Beskrivelse av stillingen:
Jeg er en sosial og snill jente på 22 med masse humor, som søker etter nye assistenter til mitt fine team på Lillehammer. Jeg søker hovedsakelig etter noen som kan jobbe 2 dager i uken på dagtid, med fleksibilitet til å jobbe mer ved behov.
En typisk vakt på dagtid varer i ca. 5 timer og består av å være sammen med meg på jobben min på "Dugandes" arbeids- og opplæringssenter i Nordre Ål. Der vil du bistå meg når jeg trenger hjelp til å utføre mine arbeidsoppgaver. Jeg har godt av mosjon og frisk luft, så en del av vakten er å gå til og fra jobb (når været tillater det). Jeg har nedsatt syn og hørsel (og dermed litt uklar tale). Selv om jeg klarer veldig mye selv, er det viktig at du er mine øyne og ører til enhver tid, og hjelper meg i min kommunikasjon med andre.
Jeg bor sentralt i Lillehammer med min familie. Når jeg ikke er på jobb er jeg veldig glad i å tegne, se på TV, spille enkle brett- og kortspill eller rett og slett bare slå av en prat. Jeg er også med på skitrening (paralangrenn) en gang i uken, sammen med assistent, og tar gjerne en tur på kino eller bowling innimellom. Jeg har også hatt med assistent på "Ridderuka" på Beitostølen, og "jentetur", og er åpen for å oppleve nye ting!
Jeg ønsker en assistent som er trygg, sosial, har godt humør (og ikke minst humor) og som tar initiativ. Du må selvfølgelig også være snill, omsorgsfull og tålmodig. Jeg håper du vil bli i teamet mitt over tid, slik at vi rekker å bli godt kjent med hverandre.
Arbeidsoppgaver:
Følge til og fra jobb på Dugandes- Hjelpe meg med praktiske oppgaver
- Hjelpe meg å kommunisere
- Være en god venn
Arbeidstid og stillingsprosent:
Dagtid, ca. 2 vakter i uken (ca. 10-12 timer totalt) med mulighet for mer ved behov
Egenskaper:
- Tålmodig, trygg og med godt humør
- Snill og omsorgsfull
- Bør ha normal kondis så vi kan være ute sammen og gå til og fra jobb
Kvalifikasjoner:
- Helst over 20 år, men kan gjøre unntak for "den rette" personen
- Må ha gode kommunikasjonsevner på norsk
- Førerkort, helst egen bil
- Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved søknaden.
Hva AssisterMeg tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til treningsmedlemsskap
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Søknadsfrist snarest.
Enkel søkeprosess
Det er ikke nødvendig med en søknad, du trenger kun å svare på noen enkle spørsmål.
Om arbeidsgiveren
AssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Lillehammer Skysstasjon, 2609 Lillehammer
- Bransje: Helse og omsorg, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Helsepersonell, Omsorg og sosialt arbeid
Nøkkelord
BPA, Brukerstyrt Personlig Assistent
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382327319
- Sist endret