Service Fulfillment Buyer
GE RENEWABLE NORWAY AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Innkjøper for serviceprosjekter innen vannkraft
GE'S VANNKRAFTTURBINER OG GENERATORER REPRESENTERER MER ENN 25 % AV DEN TOTALE INSTALLERTE KAPASITETEN I VERDEN. Vår portefølje av løsninger for vannkraftproduksjon inkluderer et bredt spekter av tjenester. Vi holder til i Oslo/Lier, og betjener kunder i hele Norden.
På grunn av økende etterspørsel, ser vi nå etter en innkjøper for våre serviceprosjekter innen vannkraft, som skal jobbe med våre kunders vedlikeholds- og reparasjonsprosjekter.
Rollebeskrivelse
I denne rollen vil du være involvert i hele prosessen, fra kundens forespørsel til gjennomført prosjekt.
- Du vil være kontaktperson for prosjektteamet for serviceprosjekter i Supply Chain-organisasjonen
- Du får ansvaret for kvalitet og leveranser for prosjektet
- Du vil samarbeide tett med transportspesialist, materialplanlegger- og resten av innkjøpsteamet; i tillegg til prosjektleder og prosjektteam.
- Du vil rapportere prosjektstatus i henhold til prosjektets rutiner for fremdrift, status, tidsplan, kostnader, risiko og eventuelle muligheter.
- Du vil fungere som prosjektkjøper med ansvar for Source to Pay-prosessen, for et delegert omfang (anleggsaktiviteter og direkte materiale som ikke dekkes av regionale Commodity Leaders)
- Behandle tilbudsforespørsler
- Opprette PO
- Følge opp bestillingen frem til ferdigstillelse av leveranse og fakturering
Viktige ansvarsområder
I denne rollen vil du samarbeide med regionale Commodity Leaders for å sikre at våre leverandører forholder seg til virksomhetens krav med hensyn til respons, kvalitet, kostnad, konkurransedyktighet og levering til rett tid.
Støtt relevante business-caser for utvikling av nye leverandører og rammeavtaler som passer avdelingens behov.
- Du vil eie leverandørpanelet og proaktivt vedlikeholde dette med de beste vilkår og betingelser.
- Forstå de tekniske spesifikasjonene for serviceprosjektene, forberede tilbud, forhandle med leverandører, opprette PO, lede KOM, sette opp tidsskjema og følge opp frem til levering og koordinere med leverandør for å sikre at inspeksjon og dokumentasjon blir utført i rett tid
- Samarbeide med materialplanlegger for oppretting av innkjøpsrekvisisjon, PO, forsendelse og daglige aktiviteter
- Sikre datakvalitet i ERP som vil tillate regelmessig oppdatering av prosjektplanen og sikre at handlinger blir gjennomført for å sikre OTD og cash management.
- Samarbeide med transportspesialist for å sikre nok tid til transportaktiviteter (inkludert forespørsel om transport tillatelse)
- Gi relevant tilbakemelding og støtte til ITO
Kvalifikasjoner
- Produktkunnskap/Teknisk kunnskap om vannkraft
- Operasjonell effektivitet og ansvarlighet
- Evne til å utvikle, kommunisere og levere klare strategi- og handlingsplaner
- Kontinuerlig forbedring: Engasjerere på tvers av team for å forbedre driften og levere gode prosjekter til våre kunder
- Bachelor i ingeniørfag, Supply Chain Management eller Prosjektledelse. Relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
- Minimum 5 år i lignende rolle (sourcing/innkjøp/supply chain i prosjektrelatert kontekst)
- Flytende i både norsk (eller annet skandinavisk språk) og engelsk, skriftlig og muntlig
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 0277 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Industri og produksjon, Kraft og energi
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
innkjøp, anskaffelser, forhandlinger, supply chain, vannkraft
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382459123
- Sist endret