Transportkoordinator/sjåfør
MENY levert hjem Oslo
- Frist 16.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du MENY Levert hjem sin nye transportkoordinator/sjåfør?
Vi i MENY mener at spiser du bedre, så lever du bedre. Vi er opptatt av matglede, og med det kommer godt utvalg, god kvalitet og kunnskapsrike og serviceinnstilte ansatte. Høsten 2024 vil vi tilby et enda større utvalg av mat og drikke til våre netthandelskunder og åpner en sentralisert netthandelsbutikk på Alnabru i Oslo. MENY levert hjem satser stort og har ambisjoner om sterk vekst de kommende årene. For å kunne gi sjåførene best mulige forutsetninger, trenger vi en strukturert transportkoordinator.
Stillingsomfang: deltid
Arbeidstid: dag, kveld og annenhver helg
Oppstart: snarest
Som transportkoordinator i MENY blir du sjåførenes viktigste støttespiller for at de skal kunne yte best mulig service ut mot kunden. Sammen jobber dere mot et felles mål: at kundene får varene de har bestilt, til rett tid og av ypperste kvalitet.
Denne rollen vil være todelt, du vil jobbe både som sjåfør og som transportkoordinator. Du vil være ansvarlig for å planlegge, bemanne, optimalisere og følge med på transportrutene våre, samt arrangere statusmøter og følge opp sjåfører, drift og ledelse for å sikre godt samarbeid. Du vil også ha overordnet ansvar for aktiviteten ute på rampe, og gjennomføre generell kontroll av bilene innvendig og utvendig. Dette for å sikre god kvalitet på varene, men også et rent og ryddig arbeidsmiljø for sjåførene. De dagene hvor det er mindre behov for deg som transportkoordinator vil du være sjåfør ute på veien, og levere varer hjem til kundene.
Hvem er den vi søker etter?
Vi ser etter deg som tar stort eierskap til rollen, tar ansvar, liker struktur og samtidig trives med en hektisk arbeidshverdag. Du har gjerne erfaring fra transport/logistikkbransjen, eller relevant utdanning.
Du evner å bygge gode relasjoner. Gjensidig respekt og tillit kommer naturlig for deg. Som representant for MENY ute i trafikken må du selvfølgelig ha førerkort kl. B, samt vise varsomhet blant bilister og trafikanter. Ettersom god kommunikasjon er kritisk, må du ha gode norskkunnskaper.
Hvorfor skal du jobbe hos oss?
Som transportkoordinator i MENY vil du få en spennende hverdag, der ingen dag er lik. På vårt nye kontor på Alnabru, vil du møte en helt nyoppusset og høyteknologisk plukkbutikk med tilhørende ferskvarehus, på 13.000 kvm, med sømløs logistikk fra A til Å. I sann Meny-ånd, tilbyr vi god nylaget mat i vår subsidierte kantine!
Når det kommer til de tingene som virkelig vil påvirke din trivsel i MENY, vil vi trekke frem hvordan vi har det på jobb. Her får du frihet under ansvar, stor takhøyde og kollegaer som virkelig ønsker hverandre suksess. Vi lever etter å være reale og lydhøre i kampen om å være Norges beste supermarked, i butikk og på nett, fordi vår lidenskap endrer folks matvaner. Om vi er den rette for deg, skal vi sørge for at du blir helt RÅ i rollen som transportkoordinator!
Å søke jobb i MENY skal være enkelt
Derfor trenger du ikke laste opp søknadsbrev. Svar heller på det som er viktig for oss å vite, for vi er nysgjerrige på deg og din erfaring. Har du mye på hjertet må du gjerne skrive utfyllende, vi gleder oss til å lese! Og fordi vi synes det er spennende å se hvor du har vært tidligere, må du laste opp CV.
Vi gjør søkere oppmerksom på at hoveddelen av kommunikasjon vil skje via e-post.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Alf Bjerckes vei 26B, 0582 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Matvareproduksjon og -industri, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Butikkansatt, Driftsoperatør/vaktmester, Transport og sjåfør
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382507992
- Sist endret