Kompetanse- og rekrutteringsansvarlig
Hero Tolk
- Frist 13.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Kompetanse- og rekrutteringsansvarlig
Hero Tolk er leverandør av språktjenester til både offentlige og private kunder. Vi leverer våre tjenester til store helseforetak, privat næringsliv, kommuner, asylmottak og rettsvesen i både Norge og Sverige. Med stolthet leverer vi våre språktjenester med fokus på kvalitet i alle ledd.
Hero Tolk søker nå etter ny kompetanse- og rekrutteringsansvarlig som vil inngå i et team, og ellers jobbe tett i et kollegafellesskap med mye latter, lavt sykefravær og høy faglig kompetanse.
Din hovedoppgave blir å være vår fagperson for tolker. Rekrutteringsprosessen og tett oppfølging av tolker, er en av de viktigste oppgavene i Hero Tolk. I Hero Tolk handler det om å finne den riktige tolken, til riktig tid og til den riktige kunden. Vi er dedikerte til å forstå kundens behov og skal samtidig ta hensyn til tolkenes faglige ekspertise og personlige egenskaper. Dette vil legge til rette for den gode tolkesamtalen.
I tillegg til å nå levere tradisjonelle tolketjenester, står Hero Tolk også foran en tid med fokus på teknologisk utvikling. Kunstig intelligens (KI) spiller en stadig viktigere rolle i språkbransjen, og vi ser på dette som en spennende mulighet til å forbedre tjenestene våre ytterligere. I en bransje i stadig endring er det viktig å omfavne utviklingen og se mulighetene den bringer med seg. Hos Hero Tolk får du sjansen til å være med på denne spennende reisen og forme fremtiden for vår bransje.
Arbeidsoppgaver:
Rekruttering av nye tolker
Faglig ansvar og veiledning ovenfor tolker og ansatte
Tolkefagligkompetanseutvikling hos tolker og ansatte
Kommunikasjon og informasjonsarbeid internt og eksternt
Bistå kundesenteret ved behov
Som person er du:
Effektiv og strukturert
Utadvendt, positiv og forstår verdien av å yte god service
Høy arbeidskapasitet og er løsningsorientert
En lagspiller som er flink til å gjøre de rundt deg gode
Lærer fort og er flink til å søke frem informasjon på egenhånd
Gode kommunikasjon- og formidlingsevner
Nysgjerrig, lærevillig og ha evnen til å tilpasse deg nye teknologier og arbeidsmetoder
Formelle kvalifikasjoner:
Relevant 3-årig høyskoleutdanning
Tolkeutdanning og tolkeerfaring, registrert i Nasjonalt Tolkeregister
Gode datakunnskaper
Grunnleggende KI-kompetanse
Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig, beherske/forstå svensk
Ansatte må fremlegge politiattest for å oppfylle spesifikke krav fra kunder. Dette gjelder særlig for oppdrag som involverer arbeid eller tjenester for politiet eller for tjenesteleverandører til politiet, i henhold til Politiloven § 18 og Politiregisterloven § 41. Ansatte vil da måtte levere en uttømmende og utvidet politiattest.
Arbeidssted og tiltredelse:
Oslo eller Stavanger. Noe kveldsarbeid og reise må påberegnes. Intervjuer gjennomføres fortløpende, og det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Vi tilbyr:
Ansettelse i en seriøs flerkulturell bedrift
Uformelt, hyggelig og profesjonelt miljø
Utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for faglig utvikling
Pensjons- og forsikringsordninger
Lønn ihht avtale
Hero ønsker en personalgruppe preget av mangfold, og oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn til å søke
Søknadsfrist:
Søknad og CV sendes via Mojob, og vil bli behandlet forløpende. For spørsmål om stillingen kontakt drift- og kvalitetssjef Berit Hårr Østerhus, berit.osterhus@herotolk.com/97628828
Om Hero:
Hero er en privat virksomhet som tilbyr tjenester rettet mot målgruppene asylsøkere, flyktninger og innvandrere, og består av selskapene Hero Tolk, Hero Norge og Hero Kompetanse. Vi er en av de største organisasjonene i Norge innenfor vårt fagfelt. Hero Tolk ble etablert i 2005 og har vokst til å bli et av de største tolkebyråene i Norge. Vi er ISO-sertifisert etter 9001 (kvalitet) og 14001 (miljø). Som eneste virksomhet i Norge tilbyr Hero samlet sett, tjenester helt fra ankomst som asylsøker til Norge, videre gjennom mottaksoppholdet og til integrering i arbeid og utdannelse.
Om arbeidsgiveren
Hero er en privat virksomhet som tilbyr tjenester rettet mot målgruppene asylsøkere, flyktninger og innvandrere. Vi er en av de største organisasjonene i Norge innenfor vårt fagfelt. Vi etablerte vårt første asylmottak i 1987 og har siden vært en viktig aktør i utviklingen av det norske mottakssystemet.
Som eneste virksomhet i Norge tilbyr vi tjenester helt fra ankomst som asylsøker til Norge, videre gjennom mottaksoppholdet og til integrering i arbeid og utdannelse. Foruten drift av ulike typer asylmottak og barnehager, leverer vi tolketjenester og ulike kvalifiseringsprogram til nyankomne innvandrere og bosatte flyktninger.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Stavanger eller Oslo, 0162 Oslo
- Bransje: Annet, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kundeservice, Kurs og opplæring
- Arbeidsspråk: Norsk
Kompetanse- og rekrutteringsansvarlig
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382602915
- Sist endret