Regnskapsansvarlig
Jarotech AS
- Frist 08.01.2025
- Ansettelsesform Fast
God med tall i system- og liker å ha en aktiv administrativ rolle?
Da vår regnskapsansvarlige skal gå av med pensjon, søker vi hennes etterfølger.
REGNSKAPSANSVARLIG
Om stillingen;
Regnskapsansvarlig med noen administrative oppgaver (HMS, ISO mv.), i tillegg til å være en del av ledelsen.
Ønske om at arbeidet utføres på kontoret på Nesbru, Asker (ikke hjemmekontor)
Oppstart 01.05.25 – Det vil da være mulighet for en mnd.-overlapping av stillingen sammen med nåværende regnskapsansvarlige.
Dataprogram som brukes; Visma Global (det vurderes overgang til skybasert program Visma. net ERP), Visma Payroll (lønn), Visma expense (reiseregninger).
Dine arbeids- og ansvarsoppgaver vil være:
- Løpende bokføring
- Kontering av bilag, utsendelse for attestering
- Fakturakontroll
- Remittering
- Avstemminger – (kunde – leverandør – bank)
- Inkasso
- Rapportering til myndigheter (MVA, arbeidsgiveravgifter etc.)
- Månedlig rapportering til ledelsen
- Lønn og reiseregninger
- Oppfølging av sykemeldinger og dialog med NAV
- Årsoppgjør i samarbeid med revisor
- HMS-ansvarlig – og personaloppgaver herunder
- Ajourhold av forsikringer
- Delaktig i Iso-sertifisering, Miljøfyrtårnsertifisering , Achiles og andre sertifiseringsordninger
- Delaktig i prosjektoppfølging
- Bokføring av tre mindre selskap tilhørende Jarotech
- Sporadisk registrering av ordre/utfakturering (utføres hovedsakelig av en annen deltidsansatt)
- Besvare telefoner, mail og andre forefallende administrative oppgaver
Vi ønsker deg med følgende kvalifikasjoner og egenskaper:
- Noen års erfaring fra lignende stilling og har god regnskapsforståelse.
- Høyere økonomisk utdannelse (kan kompenseres med lang arbeidserfaring)
- Gode datakunnskaper. En fordel om du har kjennskap til noen av programmene vi bruker, men det er ikke et krav da opplæring vil bli gitt.
- Gode norsk- og engelsk-kunnskaper – skriftlig og muntlig
- Liker å jobbe selvstendig, men som også vil være en aktiv og positiv lagspiller for hele teamet
- Positiv – og samarbeidsvillig.
- Liker å være «tett på» og bidra til det beste for medarbeidere, kunder, leverandører og øvrige samarbeidspartnere
Du vil komme til et veletablert team. Godt og stabilt arbeidsmiljø med erfarne- og kunnskapsrike kolleger.
Konkurransedyktige lønn. God forsikrings- og pensjonsavtale.
Vi gleder oss til å få deg med på «laget»!
Er dette stillingen du er på jakt etter, oppfordrer vi deg til å søke.
For mer informasjon, ta kontakt med Janne Rindalsholt i Temp-Team på telefon 98 24 47 17
Temp-Team leier ut personell og rekrutterer kandidater til faste stillinger innen de fleste bransjer og stillingskategorier. Vår målsetning er å levere dyktige og motiverte medarbeidere som innfrir våre kunders krav til både faglige kvalifikasjoner og personlige egenskaper. I vår forretningsmodell fokuserer vi på tett personlig oppfølging, etisk forretningsførsel og leveranse som avtalt.
Om arbeidsgiveren
Vi er et ingeniør- og service firma innen industriell energi.
Arbeidssted vil være ved hovedkontoret på Nesbru i Asker og vi teller pr. i dag 14 ansatte, hvorav 3-4 hovedsakelig har tilhold på avdelingskontoret på Rygge ved Moss.
Arbeidssted vil være ved hovedkontoret på Nesbru i Asker og vi teller pr. i dag 14 ansatte, hvorav 3-4 hovedsakelig har tilhold på avdelingskontoret på Rygge ved Moss.
- Sektor: Privat
- Sted: Holmquistveien 9, 1394 Nesbru
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Controller, Lønn, Regnskap
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382653187
- Sist endret