
Ansvarlig for medlems- og giverservice
Norske Kvinners Sanitetsforening
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ansvarlig for medlems- og giverservice
Er du opptatt av å skape langsiktige og gode medlems- og giverrelasjoner?
Er CRM ditt felt?
Vi søker ansvarlig for medlems- og giverservice i 100% faststilling.
Som ansvarlig for medlems- og giverservice skal du bidra tungt til å optimalisere medlems- og giveropplevelsen, bygge sterke relasjoner til medlemmer og givere og øke lojaliteten hos våre støttespillere gjennom strategiske initiativer og bedre teknologiske løsninger.
Sanitetskvinnene ønsker å kontinuerlig forbedre og effektivisere vår dialog med medlemmer, givere og lokalforeninger. For å lykkes med det ser vi etter en dyktig og engasjert ansvarlig for medlems- og giverservice som brenner for god service, brukertilfredshet, forbedring og effektivisering.
Som ansvarlig for medlems- og giverservice bistår du med analyser og segmentering av databasene til støtte i kampanjearbeidet. Stillingen ligger i avdeling kommunikasjon og marked, som teller ni personer samt leder. På medlems- og giverservice jobber det for tiden tre personer.
Sentrale oppgaver:
- Videreutvikling og effektivisering av medlems og giversystemer, samt integrering mot andre systemer, i samarbeid med vår leverandør.
- Sikre høy datakvalitet i medlems- og giversystemet, herunder sikre gode rutiner og effektive prosesser for innhenting og vedlikehold av data.
- Ansvarlig for prosessen rundt fakturering og purring av medlemskontingent.
- Sikre at vi har gode og oppdaterte rutiner for medlems og giverhåndtering
- Rapportering, analyser og uttrekk til kampanjer.
- Besvare telefoner og eposter som kommer til medlems- og giverservice.
- Administrative oppgaver.
Ønsket profil og kompetanse:
- Bachelor- eller mastergrad innen markedsføring, økonomi, eller relaterte fagområder. Lang og relevant erfaring kan kompensere for dette.
- God kjennskap til og erfaring med medlemssystemer, regneark og analyseverktøy. Kjennskap til MS Dynamics er en fordel.
- Kompetanse i dataanalyse og evnen til å bruke data til å forstå medlems- og givermønstre og trender.
- God forståelse av medlems- og giverreisen og hvordan man kan forbedre opplevelsen på tvers av kanaler.
- Faglig nysgjerrig og åpen for å teste nye muligheter.
- Sterke kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig.
- Evne til å samarbeide med andre avdelinger som salg, markedsføring og IT for å sikre at CRM-løsningene fungerer sømløst på tvers av organisasjonen.
- Evne til å tåle høyt trykk uten å miste hodet og humøret!
Vi kan tilby:
- Du blir del av en landsdekkende organisasjon i sterk utvikling.
- Nye kontorlokaler sentralt i Oslo.
- Dynamisk arbeidsmiljø med svært kvalifiserte og engasjerte medarbeidere.
- Varierte og spennende oppgaver med mulighet til å påvirke egen arbeidsdag.
- Fleksibel arbeidstid og pensjonsordning i Statens pensjonskasse.
Stillingen rapporterer til direktør for kommunikasjon og marked. Lønn etter avtale.
Ta gjerne kontakt med Helene Kjær Solberg dersom du har spørsmål eller ønsker mer informasjon: Helene.Solberg at sanitetskvinnene.no
Søknadsfrist: 31.12.2024
Sanitetskvinnene ønsker å stimulere til et godt arbeidsmiljø preget av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn eller etnisk bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
Sanitetskvinnene ønsker å bli en mer mangfoldig organisasjon og speile samfunnet i større grad. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisitet, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 0153 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Ideelle organisasjoner, Ideelle organisasjoner, Organisasjoner
- Stillingsfunksjon: Analyse, Kontor og administrasjon, Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Database, Administrasjon, medlemsrekruttering, Innsamling, crm
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382658978
- Sist endret