Kundeservicekoordinator
Slettvoll
- Frist 31.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Vi styrker vårt team på Sunnmøre
Hos Slettvoll setter vi kvalitet først i alt vi gjør; i våre produkter, vårt design og ikke minst i måten vi møter kunden på. Vi er stolte av å være blant Skandinavias ledende High-End møbelaktører, og vet at eksepsjonell kundeservice er nøkkelen til å styrke merkevaren. Nå søker vi en kundeservicemedarbeider som brenner for å levere enestående opplevelser og som vil være med på å styrke vårt team i en periode med spennende vekst, både nasjonalt og internasjonalt.
Dine hovedoppgaver vil inkludere:
- Sikre effektiv og profesjonell håndtering av kundehenvendelser via e-post, telefon, chat og sosiale medier.
- Behandle reklamasjoner på en løsningsorientert måte.
- Bidra med innsikt og støtte innen eksport, inkludert håndtering av dokumentasjon.
- Faglig veiledning av butikker og kunder innen produktkunnskap.
- Samarbeide tett med ulike avdelinger for å sikre smidige overleveringer.
- Bidra til kontinuerlig forbedring av våre serviceprosesser, med fokus på bruk av AI-teknologi i Kundeservice.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning, fortrinnsvis innen salg/service, kommunikasjon, administrasjon o.l.
- Bakgrunn fra High-End Kundeservice, uavhengig av bransje.
- Interesse for, og gjerne erfaring med bruk av AI-teknologi for å forbedre kundeopplevelser og effektivisere prosesser.
- Erfaring med eksportarbeid og/eller internasjonal logistikk.
- Erfaring med å jobbe i ERP- og CRM-systemer, samt Microsoft Office.
- Sterke kommunikasjons- og formuleringsevner på norsk og engelsk.
- En proaktiv, løsningsorientert holdning og en naturlig evne til å skape tillit hos kunder.
- En effektiv tilnærming til arbeidet, med evne til å håndtere komplekse situasjoner og ta selvstendige beslutninger.
Hos Slettvoll vil du ha en viktig rolle i organisasjonen, og være en avgjørende ressurs i vår daglige drift. Du blir en del av et energisk team, som er raus med hverandre. Arbeidssted vil være Breivika, Ålesund (reisedager må påregnes).
Legg ved videopresentasjon når du søker hvor du besvarer følgende; hvem er du, hva gjør deg motivert til jobben og hvorfor skal vi ansette deg?
Søknadsfrist: 31.12.2024
Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Leder for Kundeservice og Ettermarked: Kristina Stene Sve, tlf. 401 92 031
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Smibakken 3, 6018 Ålesund
- Bransje: Butikk og varehandel
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kundeservice, kundebehandling
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382661001
- Sist endret