Vi søker prosjektkoordinator til vår Sales Support-avdeling i Volvo Truck Center.
Volvo Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Har du bakgrunn innen logistikk og brenner for faget?
Volvo ble markedsleder i Norge i 2023. Nå fortsetter vi reisen mot å bli #kundensnummer1
For å lykkes med dette er vi nå på jakt etter et nytt medlem til #volvofamilien med god struktur og teft for logistikk.
Sales Support - avdelingen i Volvo Truck Center er sentral i vår salgsorganisasjon. Her supporterer vi salg med å holde i bilprosjektene fra signert kontrakt til fakturering.
Som prosjektkoordinator vil du sitte midt i navet og hjelpe salgsorganisasjonen med å holde kontroll på bilprosjektene, administrere logistikk av lastebiler mellom påbygger, interne verksteder og registrering, og ha løpende dialog med påbyggere og salgsorganisasjonen internt i Volvo.
Den rette kandidaten evner å sette seg inn i kompliserte bilprosjekter, og motiveres av å ha kontroll hele veien fra visjon til endelig produkt. Vi ser etter en pådriver for å optimalisere denne reisen. Struktur og en systematisk arbeidsmetodikk er derfor en stor fordel.
Sentrale arbeidsoppgaver vil innebære å være superbruker i sentrale og lokale ERP-systemer knyttet til stillingen (eksempelvis DPTA, Volvo Truck and Trace). Erfaring fra ERP-system, og med navigering og bruk av SAP kan være en fordel. Videre må du ha gode Excel-ferdigheter, økonomiforståelse og være analytisk anlagt . Vi ønsker også at du har et åpent og fleksibelt sinn, og at du er en som ser etter løsninger fremfor problemer.
Stillingen er sentral for å optimalisere verdikjeden og kutte kostnader og ledetid. For å lykkes i rollen bør du ha gode samarbeidsegenskaper og evne å kommunisere på alle nivåer i - og utenfor organisasjonen. Dette fordrer at du har gode kommunikasjonsegenskaper, både på norsk og engelsk, skriftlig som muntlig.
Vi ser etter deg med Bachelor innenfor logistikk eller annen relevant utdanning og erfaring. Du har gjerne 1-2 års arbeidserfaring fra relevante stillinger innenfor logistikk/støttefunksjoner. Vi kan tilby deg en spennende og utviklende rolle i et markedsledende selskap som arbeider hardt for å bli #kundensnummer1.
Det er gode vekstmuligheter internt i selskapet, og vi tilbyr konkurransedyktige betingelser. Du vil få fleksibel arbeidstid og muligheter for hjemmekontor etter avtale med nærmeste leder. Vi kan love deg en spennende hverdag med varierte utfordringer. Teamet består av 5 dedikerte medarbeidere og rapporterer til Business Control.
Arbeidssted vil være vår lokasjon på Furuset, hvor vi deler bygg med vårt Markedsselskap, Renault Trucks, Volvo Buss og Volvo Finans, i tillegg til vårt største Volvo Truck Center/ verksted. Noe reising mellom lokasjoner i vår region vil måtte påregnes, og førerkort minimum klasse B er derfor et krav. På anlegget har vi treningsrom, gratis parkeringsplasser, kantine og flere nyoppussede kontorplasser. Det jobbes med en oppgradering av hele bygget.
Vi ber alle søkere om å søke via finn.no sin søkefunksjon. Søknader vurderes fortløpende.
Søknader på mail vurderes ikke.
For spørsmål om stillingen, kontakt Jørn Vestbakken; tlf. 975 89 140
Om arbeidsgiveren
Vil du bli med på laget?
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Strømsveien 314, 1081 Oslo
- Bransje: Annet, Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Prosjektledelse, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
support, salgssupport, logistikk, koordinator, prosjekter
Som endel av Sales Support-teamet skal du sørge for at leveransen ut til kunde går smertefritt. (1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 382904889
- Sist endret