Markedskonsulent
TRUMF AS
- Frist 15.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du Trumf sin nye stjerne innenfor datadrevet markedsføring?
Du kjenner antagelig til NorgesGruppen og våre butikker? Kanskje du da også kjenner til fordelsprogrammet Trumf? Vi gir kundene våre en bedre hverdag gjennom å bruke moderne teknologi for å levere nyttige og relevante tjenester til 3 millioner Trumf-medlemmer. Vi skal fortsette å være Norges mest attraktive fordelsprogram og søker derfor deg som vil være med å bygge videre på vår suksess med bonussparing gjennom våre interne kjeder og eksterne partnere.
Med utgangspunkt i Norges mest attraktive fordelsprogram - Trumf, bidrar vi til å levere relevante og gode kundereiser for MENY, KIWI, Joker og Spar - samt våre eksterne Trumf-partnere. Du får ansvar for å utvikle og levere de beste digitale kundeopplevelsene til våre oppdragsgivere.
Som markedskonsulent i Trumf er du ansvarlig for det daglige arbeidet med våre kjeder og partnere. Denne litt intetsigende stillingstittelen er dekknavn for en spennende og utviklende rolle innenfor datadrevet markedsføring med oppdrag å drive kundeengasjement.
Dine arbeidsoppgaver:
- Du leverer markedsaktivitetene med utgangspunkt i fordelsprogrammet Trumf og Trumf-partneres ønsker og behov og skal bidra til å skape både kundeverdi og forretningsverdi. Dette betyr koordinering av aktiviteter med Trumf sine samarbeidspartnere.
- Rollen er variert og du vil være involvert i aktiviteter knyttet til partner som markedsplaner, kampanjeoppsett og kundereiser.
- Kampanjene levere du til medlemmer i kanaler som e-post, SMS, app push, og i noen tilfeller SoMe og andre mediekanaler.
- Du bruker data, innsikt og teknologi for å finne de gode segmentene som sammen med innholdet bygger lojalitet, relevans og mersalg.
- Du utfører A/B-tester og bygger innsikt om medlemmenes adferd og muligheter til å forbedre kundeengasjement.
- Du bidra til å styrke prosesser og teknologi innenfor CRM, marketing automation og personalisert markedsføring.
Du vil være en del av et agilt miljø i et ambisiøst og dyktig lag, der vi hele tiden jobber med å optimalisere kundeopplevelsen basert på kreativitet og innsikt om forbrukere. Sammen jakter vi på muligheter som skaper verdi for Trumf-medlemmer og partnere.
Vi ser etter deg som har utdannelse på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innenfor områdene markedsføring, kommunikasjon og informasjonsteknologi. Du må kunne flytende norsk skriftlig. I tillegg ser vi gjerne at du har erfaring fra:
- detaljhandel eller annen forbrukerorientert virksomhet
- lojalitet-, medlems-, kundeklubber eller tilsvarende
- å jobbe med datadrevet markedsføring og markedsføringskanaler (e-post, SMS, app push)
Blant dine egenskaper ønsker vi å finne at du er initiativrik og løsningsorientert, selvgående og med en sterk gjennomføringsevne. Med mange ting på gang samtidig, trenger du å være strukturert og kunne planlegge din og andres tid. Vi jobber stadig med forbedringer og du bør være sulten på en utfordring og stadig ville forbedre det du og vi driver med. Nysgjerrighet, utforskende, åpen og ydmyk kjennetegner din tilnærming. Siden vi tror på at vi blir bedre sammen og dessuten ofte er i kontakt med andre, er det viktig at du er en relasjonsbygger og lagspiller. Ikke minst vil vi at du er opptatt av gode kundereiser og kundens opplevelse - her ønsker vi en god blanding av analytisk tilnærming og kreativitet.
Vi kan tilby deg faglig interessante arbeidsoppgaver i et sterkt og ambisiøst fagmiljø med engasjerte og kompetente kollegaer. Her er det rom for utviklingsmuligheter, både faglig og personlig. Vi ønsker også å løfte frem NorgesGruppen som arbeidsgiver; som legger vekt på bærekraft og samfunnsansvar og aktivt søker balanse mellom arbeids- og privatliv. I tillegg kommer generelle goder som tilgang på fritidshytter, treningsstøtte og mulighet for støtte til private miljøtiltak gjennom vårt Miljøfond. Vi holder til i nye flotte lokaler på Karenslyst Allé på Skøyen, Oslo.
Har du spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med leder for Dialog, Anna-Maria Monnest.
Søknadsfrist: 15. desember 2024. Vi vurderer søkere fortløpende og gleder oss til å høre fra deg! Rekrutteringsprosessen vil foregå i desember og januar.
PS! Er du nysgjerrig på hvordan hverdagen i NorgesGruppen og Trumf er kan du sjekke vår Instagramkonto at Hverdagen_i_NorgesGruppen.
Om arbeidsgiveren
Trumf er Norges største fordelsprogram med mer enn 2,9 millioner medlemmer som sparer over en milliard kroner i bonus per år. Konseptet er et sentralt utgangspunkt for utviklingen av digitale tjenester og kundedialog for NorgesGruppen sine kjeder og samarbeidspartnere. Selskapet er samlokalisert i NorgesGruppens lokaler i Karenslyst allé og leverer analyse og digitale tjenester til partnerne. Foruten NorgesGruppen sine dagligvarekjeder har Trumf flere eksterne partnere. Trumf eier og drifter konseptet ViaTrumf, som tilbyr bonussparing hos mer enn 200 nettbutikker.
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst allé 12-14, 0278 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Markedsanalyse, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Analyse, Konsulent, Markedsfører
Nøkkelord
CRM Marketing, Kundeengasjement, Dataanalyse, Retail, Media
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 383223248
- Sist endret