Service Manager/Ettermarkedssjef
Tesla Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Tesla søker Service Manager/Ettermarkedssjef for servicesentre i Oslo Skøyen & Karihaugen
Vil du bidra til å akselerere verdens overgang til bærekraftig energi?
Hos Tesla er det vårt oppdrag.
Våre Service Managere er frontlinjeledere i vår servicevirksomhet. De fungerer som merkevareambassadører, leverer en eksepsjonell opplevelse til kundene, administrerer den daglige driften, og proaktivt utvikler våre ansatte til å nå sitt fulle potensiale.
Stillingene er ledige på to steder: Oslo Skøyen og Oslo Karihaugen.
Vi tilbyr:
- Et dynamisk og fartsfylt miljø der inkludering, læring og samarbeid er nøkkelen til suksess
- Muligheten til å jobbe med et strålende og motivert team i et av verdens mest innovative selskaper
- Kontinuerlig opplæring og utvikling for å hjelpe deg med å vokse som leder
- En konkurransedyktig kompensasjons- og fordelspakke
- En trygg, ren og morsom arbeidsplass
Du vil:
- Lede teamet ditt: Som Service Manager har du det overordnede ansvaret for hele servicesenteret. Vi ser til deg for å lede, bygge og utvikle vårt strålende serviceteam i Oslo. Du ser potensial og er forpliktet til å kontinuerlig utvikle dine ansatte. Og du handler alltid med sikkerhet i tankene.
- Operasjonell toppklasse: Du driver, overvåker og benytter KPI-er for å sikre suksess, administrerer den daglige driften og leder kontinuerlig forbedring over hele senteret. Du sprer bevissthet, skaper en følelse av eierskap og inspirerer hele teamet ditt til å nå våre mål.
- Førsteklasses kundeopplevelser: Med en solid forståelse av kundereisen støtter du teamet i å innfri kundetilfredshet. Du tar aktivt del i eskalerte kundesaker, og monitorerer tilbakemeldinger fra kunde for kontinuerlig forbedring.
- Led gjennom endring: Tesla er en stadig skiftende og alltid fartsfylt bedrift. Du trives med at hver dag bringer nye utfordringer, og det forventes at du som leder støtter teamet ditt og leverer gode resultater, uansett endring.
Du er:
- En sterk personalleder, med god erfaring fra ledelse av team i et servicefokusert teknisk miljø. Du engasjerer og utfordrer, og bidrar til et energisk og inkluderende teammiljø
- Kunnskapsrik – du har evnen og drivkraften til raskt å utvikle god forståelse av våre prosesser og arbeidsflyten på verkstedet. Erfaring fra bilbransjen er et krav
- Operasjonell og strategisk i ditt lederskap, men også operasjonelt hands-on
- Erfaring innen endringsledelse, med erfaring til å lede og engasjere mennesker gjennom og etter endringer
- Evne til å kommunisere effektivt og respektfullt. Flytende ferdigheter i Norsk og engelsk foretrekkes
- Krav om gyldig førerkort
- Bli med på reisen – søk i dag.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 1086 Oslo
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kvalitetssikring, Ledelse, Teknisk service
Nøkkelord
serviceleder, ledelse, service manager, tesla, ettermarkedssjef
Annonseinformasjon
- FINN-kode 383251590
- Sist endret