Associate HR Operations (Workhours, Wellbeing & Absence Management)
PwC
- Frist snarest og senest 17. desember
- Ansettelsesform Vikariat
Bli en del av vårt dyktige HR team i PwC! (vikariat)
For PwC søker vi nå en ny medarbeider til et vikariat med et års varighet innen Workhours, Wellbeing & Absence Management. Oppstart er i januar/februar 2025.
Har du erfaring med oppfølging av sykefravær? Er du en lagspiller som trives i en hektisk hverdag, samtidig som du alltid fremstår profesjonell og serviceorientert? Hvis du i tillegg er klar for snarlig oppstart og ønsker verdifull erfaring fra en stilling i et av verdens ledende kompetansehus, vil vi gjerne høre fra deg!
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være knyttet til:
- Rapportering på sykefravær
- Oppfølging av sykemeldinger i Altinn
- Permisjoner og omsorgsdager
- Oppfølging av ferie- og avspasering
- Fraværsregistrering og retur
- Helse, miljø og sikkerhet [HMS]
- Bedriftshelsetjeneste
- Drift av Headspace avtalen
- Arbeidstid og overtidsoppfølging
- Har minimum 2 års erfaring fra tilsvarende oppgaver
- Er proaktiv, selvgående, initiativrik og med et digitalt mindset
- Evne til å lære og sette seg raskt inn i nye systemer og verktøy
- Erfaring med Workday er en fordel
- Er strukturert og kan håndtere flere prosesser samtidig
- Er vant til å arbeide under tidspress og trives i et hektisk miljø
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- En utfordrende jobb og et langvarig vikariat i en av Norges ledende kompetansemiljøer
- Muligheten til å vokse faglig og personlig i et miljø som virkelig er skapt for utvikling - der vi heier på deg og på dine mål
- Et stort nettverk - både regionalt, nasjonalt og internasjonalt
- Et sterkt fagmiljø, med kollegaer som skaper de beste resultatene når vi har det morsomt sammen
I PwC tror vi at en bred samling av profiler, kompetanser og mennesker er nøkkelen til å løse viktige samfunnsproblemer og tilby våre kunder nye og ulike perspektiver. Selv om du kanskje ikke kjenner deg igjen i alle egenskapene over, men finner stillingen spennende, oppfordrer vi deg til å søke. Vi er alltid på utkikk etter talentfulle individer som kan bidra til vårt team med sin unike erfaring og kompetanse.
I henhold til GDPR bes du søke via systemet, og ikke direkte til kontaktpersonen (e) oppført i denne annonsen.
Denne prosessen håndteres av Temp-Team. For mer informasjon om stillingen ta gjerne kontakt med Julie Andrea Rustad, rekrutteringsrådgiver, eller Kristin Holm, avdelingsleder.
Om arbeidsgiveren
Hos oss får du jobbe i et ledende kompetansehus sammen med 2600 andre teknologer, revisorer, rådgivere og advokater. Vi vet at det er menneskene som gjør forskjellen. Trives du med å løse problemer, på lag med eksperter som gjør hverandre bedre? Vi trenger deg som er god på samhandling, er nyskapende, tenker nytt og har hjertet på rett plass.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Dronning Eufemias gate 71, 0194 Oslo
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Lønn, Rådgivning
Nøkkelord
Sykefravær, Workday, Fraværsoppfølging, HMS, Arbeidstidsordninger
Annonseinformasjon
- FINN-kode 383365003
- Sist endret