Solution Manager
Verified AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Verified søker Solution Manager til Oslo!
Vil du jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi, forretningsutvikling og kundesamarbeid? Verified tilbyr deg muligheten i rollen som Solution Manager!
Om stillingen
Ønsker du en rolle hvor du kan kombinere forretningsforståelse, kundeorientering og internasjonalt samarbeid? Hos Verified leverer vi ledende programvare innen RegTech (Regulatory Technology), med fokus på AML og KYC. Vi hjelper våre kunder, som gjerne opererer i bransjer innen finans, revisjon og forsikring e.l, med å tilpasse og implementere løsninger som sikrer etterlevelse av regulatoriske krav. Nå søker vi deg som vil bli en del av vårt Solution Management-team i Oslo – en rolle hvor du får være bindeleddet mellom vår teknologi og kundens behov. Du vil få muligheten til å utfordre kundenes eksisterende prosesser, presentere alternative løsninger og bidra til at deres systemer fungerer optimalt.
I Norge har vi kontorer i både Oslo og Narvik, med et åpent og engasjert arbeidsmiljø. Teamet ditt vil bestå av kollegaer fra flere land, og du vil samarbeide tett med kollegaer i Sverige og Finland. Rollen er plassert i Oslo, hvor du blir en del av et kontor med utviklere, selgere og produktsjefer. Vi ser etter en nysgjerrig lagspiller som forstår virksomhetsprosesser og kan bygge tillit hos kunder. Noe reising må påregnes, og hos oss får du muligheten til å tilegne deg ny kompetanse og et verdifullt nettverk i en dynamisk og internasjonal bransje.
Du blir tilbudt
- En spennende rolle i et internasjonalt selskap i vekst.
- Et dynamisk og samarbeidsorientert arbeidsmiljø med kollegaer fra flere land.
- Opplæring og støtte for å mestre løsninger innen AML og KYC.
- Mulighet til å jobbe med ledende kunder innen finans, forsikring og andre regulerte bransjer.
- Kontorplass i Oslo sentrum med fleksibilitet til å jobbe hybrid inntil to dager i uken.
Arbeidsoppgaver
- Tilpasse og implementere vår standard programvare etter kunders behov.
- Lede workshops og demoer for å forstå kundens prosesser og utfordringer.
- Konfigurere løsningen i tråd med kundens krav og gi opplæring i bruken.
- Bygge relasjoner med nøkkelpersoner hos dine bedriftskunder.
- Dokumentere prosesser og oppsett i interne systemer som HubSpot og Confluence.
- Samarbeide tett med kollegaer i Norden for å levere best mulige løsninger.
Vi søker deg som
- Er flytende i engelsk både skriftlig og muntlig, nordisk språk er en fordel.
- Har høyere relevant utdanning innen økonomi, finans eller lignende
- Har erfaring med kundeorientert arbeid, for eksempel innen finans, revisjon, forsikring e.l.
- Har god forretningsforståelse og evne til å tilpasse løsninger til ulike kundebehov
- Har teknisk interesse og evne til å se løsninger i utfordringer
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Stabil
- Respektfull
- Ansvarsfull
- Endringsorientert
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Om arbeidsgiveren
I 2012 begynte Verified sin spennende reise. Siden den gang har vårt engasjement blitt drevet av å bruke eksisterende teknologi til å utvikle og skape smarte prosesser som forenkler virksomheters kritiske forretningsprosesser. Alt startet med løsninger for elektronisk signering, identifisering og avtalehåndtering. I tett samarbeid med våre kunder utviklet vi deretter digitale flyter og løsninger for det viktige arbeidet med hvitvasking av penger og leverandørvurderinger. Denne utviklingen har gjort oss til det RegTech-selskapet vi er i dag.
Les med om Verified på vår hjemmeside!
- Sektor: Privat
- Sted: Tordenskiolds gate 2, 0160 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
aml, kyc, finans, IT, forretningsutvikling
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 383654961
- Sist endret