Support- og kundekonsulent
WebMed EPJ AS
- Frist 09.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Support- og kundekonsulent
WebMed EPJ AS utvikler og kommersialiserer det nyskapende skybasert journalsystemet WebMed for leger og helsepersonell, med målsetting om å forenkle hverdagen for ansatte på norske legekontor og gjøre hverdagen tryggere for både lege og pasient. Selskapet står foran en sterk vekst og en spennende utvikling i årene som kommer med en målsetting om å bli det prefererte journalsystemet for norsk fastleger, spesialister og legevakter. I denne forbindelse ønsker vi å styrke vår kundeserviceenhet i Oslo med en erfaren support- og kundekonsulent. Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være tilknyttet support, men også inkludere jevnlige oppdrag med opplæring av nye brukere.
Ta gjerne kontakt med teamleder Isak Kristiansen eller Sasha Catovic dersom du er interessert i å vite mer om stillingen.
Vi tar kun imot elektroniske søknader. Søknadene vil bli vurdert fortløpende.
Arbeidsoppgaver
- Besvare support henvendelser fra legekontorer og kunder per telefon, chat og e-post
- Vurdere, følge opp og løse henvendelser
- Bidra til kommunikasjonsflyt og informasjonsdeling i interne kanaler
- Aktivt være med på å øke kompetanse, forme prosesser og rutiner for avdelingen
- Være med å utforme ønsker og ideer i forbindelse med utvikling av produkt
- Bidra på andre avdelinger ved behov
- I samråd med kunden planlegge oppstart og opplæring
- Installasjon av software og oppkopling av utstyr på legekontoret
- Opplæring av leger og helsesekretærer på legekontoret
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra kundeservice
- Utdannelse innen IT eller helse
- Realkompetanse kan kompensere for manglende formell utdanning
- Forståelse for personvern og pasientsikkerhet
- Fordel med erfaring fra elektronisk pasientjournal og/ eller grunnleggende forståelse for medisinsk terminologi
- Generell interesse for opplæring
- Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Strukturert og selvgående
- Tålmodig med gode pedagogiske evner
- Liker å yte god service
- Trives med å håndtere flere oppgaver samtidig
- Du evner å bygge tillit og gode relasjoner med både egen organisasjon og kunder
- Generell interesse for teknologi og helse som fagområde
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø
- Muligheten til å være med å bygge opp et attraktivt selskap
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
WebMed EPJ utvikler og kommersialiserer det nyskapende skybasert journalsystemet WebMed for leger og helsepersonell, med målsetting om å forenkle hverdagen for ansatte på norske legekontor og gjøre hverdagen tryggere for både lege og pasient. Journalsystemet er i bruk av fastleger og spesialistleger over hele landet, og får svært positive tilbakemeldinger av brukerne. Selskapet er 100% eid av Fürst og ble etablert som en separat enhet høsten 2019.
WebMed EPJ har ca. 40 ansatte og holder til i moderne lokaler på Bryn i Oslo og med en stor avdeling på Kongsberg. WebMed har allerede nå fått en betydelig markedsandel innen journalsystemer og står foran en fortsatt sterk vekst og spennende utvikling i årene som kommer. Vi har målsetting om å bli det prefererte journalsystemet for norsk fastleger, spesialister og legevakter.
- Sektor: Privat
- Sted: WebMed EPJ AS, 0667 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg, IT
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Supportmedarbeider, Kundekonsulent
Annonseinformasjon
- FINN-kode 383840344
- Sist endret