Bildegalleri
(1/1)
Märklin H0 - 39445 - Elektrisk lokomotiv (1) - E44.5, Full lyd og digitalt styrt
Til salgs4 681 kr
Beskrivelse
Mrklin H0 - 39445 - Elektrisk lokomotiv - E 44.5 Full lyd - DB
Sterk og lettbent til Berchtesgaden.
Bare noen f tyske elektriske lokomotiver ble kjpt kun for visse ruter, men dette inkluderer utvilsomt E 44 507, som ble tatt i bruk i 1934, opprinnelig betegnet E 44 107. Dens rtter ligger i de vellykkede testkjringene av testlokomotivet E 44 101 fra juni 1931 p den svingete og sterkt stigende ruten fra Freilassing til Berchtesgaden. Dens overlegenhet nr det gjelder kraft var overbevisende: P 40-stigningen mellom Bad Reichenhall og Hallthurm kunne E 44 101 trekke 220 tonn tilhengervekt i en hastighet p 50 km/t uten problemer, mens de gamle elektriske stanglokomotivene kunne bare trekke 90 tonn med ndd 30 km/t.
Prototype: Elektrisk passasjerlokomotiv klasse E 44.5 fra Deutsche Bundesbahn (DB). Hovedsakelig brukt p ruten mellom Freilassing og Berchtesgaden. Glassgrnn grunnmaling. Versjon av 2. serie, med prototypiske utsparinger i sidevangene. Firmanummer p lokomotivet E 44 507. Som i bruk rundt 1960.
Modell: Med mfx+ digital dekoder og omfattende lydfunksjoner. Kontrollert hyeffektiv fremdrift med svinghjul, sentralt installert. To aksler i hver boggi drevet via kardan. Sklisikre dekk. Trepunktslykter og to rde baklys skifter med kjreretningen i konvensjonell drift, kan styres digitalt. Frontlykter p lokomotivside 2 og 1 kan hver enkelt sls av separat digitalt. Nr frontlysene p begge sider av lokomotivet er sltt av, tennes den doble A-belysningen p begge sider. Hyttebelysning kan styres separat digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite og rde LED-lys. Begge saksestrmavtakerne kan flyttes opp og ned separat som en digital funksjon. Separat monterte hndtak. Frerhytter med interir. Maskinrom med avlastningsinnredning. Ppluggbare bremseslanger, koblingskrok og varmekoblinger leveres separat. Lengde over bufferne 16,4 cm.
Digitale funksjoner:
Frontsignal
Sluttsignal
Kjresty elektrisk lokomotiv
Lokomotivflyte
Direkte kontroll
Strmavtaker kontroll
Signalkabin foran 2
Strmavtaker kontroll
Signalfrerhus foran 1
Hvinende bremser av
Koblingssty
Shuntflyte
Hyttebelysning
Ringe
Hyttebelysning
Ventilator
Sttskinneskjt
Bls av trykkluft
Tilsett drivstoff
Skiftehastighet
Dirigentens flyte
Slipt
Omgivelsessty
Stasjonsmelding
Advarselsskilt
Luftpresse
Lukking av drer
Driftssty
Planovergang
Testet og fungerer.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
Sterk og lettbent til Berchtesgaden.
Bare noen f tyske elektriske lokomotiver ble kjpt kun for visse ruter, men dette inkluderer utvilsomt E 44 507, som ble tatt i bruk i 1934, opprinnelig betegnet E 44 107. Dens rtter ligger i de vellykkede testkjringene av testlokomotivet E 44 101 fra juni 1931 p den svingete og sterkt stigende ruten fra Freilassing til Berchtesgaden. Dens overlegenhet nr det gjelder kraft var overbevisende: P 40-stigningen mellom Bad Reichenhall og Hallthurm kunne E 44 101 trekke 220 tonn tilhengervekt i en hastighet p 50 km/t uten problemer, mens de gamle elektriske stanglokomotivene kunne bare trekke 90 tonn med ndd 30 km/t.
Prototype: Elektrisk passasjerlokomotiv klasse E 44.5 fra Deutsche Bundesbahn (DB). Hovedsakelig brukt p ruten mellom Freilassing og Berchtesgaden. Glassgrnn grunnmaling. Versjon av 2. serie, med prototypiske utsparinger i sidevangene. Firmanummer p lokomotivet E 44 507. Som i bruk rundt 1960.
Modell: Med mfx+ digital dekoder og omfattende lydfunksjoner. Kontrollert hyeffektiv fremdrift med svinghjul, sentralt installert. To aksler i hver boggi drevet via kardan. Sklisikre dekk. Trepunktslykter og to rde baklys skifter med kjreretningen i konvensjonell drift, kan styres digitalt. Frontlykter p lokomotivside 2 og 1 kan hver enkelt sls av separat digitalt. Nr frontlysene p begge sider av lokomotivet er sltt av, tennes den doble A-belysningen p begge sider. Hyttebelysning kan styres separat digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite og rde LED-lys. Begge saksestrmavtakerne kan flyttes opp og ned separat som en digital funksjon. Separat monterte hndtak. Frerhytter med interir. Maskinrom med avlastningsinnredning. Ppluggbare bremseslanger, koblingskrok og varmekoblinger leveres separat. Lengde over bufferne 16,4 cm.
Digitale funksjoner:
Frontsignal
Sluttsignal
Kjresty elektrisk lokomotiv
Lokomotivflyte
Direkte kontroll
Strmavtaker kontroll
Signalkabin foran 2
Strmavtaker kontroll
Signalfrerhus foran 1
Hvinende bremser av
Koblingssty
Shuntflyte
Hyttebelysning
Ringe
Hyttebelysning
Ventilator
Sttskinneskjt
Bls av trykkluft
Tilsett drivstoff
Skiftehastighet
Dirigentens flyte
Slipt
Omgivelsessty
Stasjonsmelding
Advarselsskilt
Luftpresse
Lukking av drer
Driftssty
Planovergang
Testet og fungerer.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 383889251 |
---|---|
Sist endret | 7.12.2024, 06:26 |