Excecutive Assistant
Gjensidige
- Frist 5.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Motiveres du av administrative oppgaver?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.
I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
Ønsker å bidra til at vår konsernledelse kan bruke tid på strategiske oppgaver? Vi ser nå etter en Executive Assistant til konsernledelsen
Din hverdag som Executive Assistant
Vi søker en dyktig og engasjert executive assistant til vårt team som blant annet gir administrativ støtte til konsernledelsen i Gjensidige. Rollen innebærer å håndtere administrative oppgaver, optimalisere tidsbruk og bidra til at lederne kan fokusere på strategiske og ledelsesrelaterte oppgaver. Du vil ha ansvar for administrative oppgaver for et utvalg av konserndirektører.
Oppgavene vil blant annet omfatte:
- Time management: Kalenderplanlegging, møteforberedelser, oppgaveprioritering og tidsstyring.
- Informasjonsflyt og kommunikasjon: Være et kontaktpunkt for interne og eksterne henvendelser, og sikre at disse blir håndtert på en profesjonell måte. Dokumenthåndtering, lage presentasjoner, arkivering, håndtering av e-postkorrespondanse og informasjonsdeling.
- Administrativ støtte: Reiseplanlegging, håndtering av reiseregninger, praktisk administrasjon ved møter og events, prosjektstøtte o.l.
Stillingen rapporterer til leder for avdeling Eierstyring (en del av Konsernjuridisk). Arbeidet vil i hovedsak være direkte opp mot de aktuelle konserndirektørene. Det kan også bli aktuelt med noe arbeid internt i avdeling Eierstyring/Konsernjuridisk.
Avdeling Eierstyring er ansvarlig for selskapsstyringen i konsernet (corporate governance), herunder ansvaret for å utvikle og administrere konsernets ulike styrende organer i tråd med gjeldende juridisk rammeverk og anerkjente prinsipper for god eierstyring (herunder NUES). Avdelingen er også sekretariat for konsernledelsen. Eierstyring er en del av konsernjuridisk avdeling, som består av et solid fagmiljø som samarbeider med hele Gjensidiges organisasjon og bistår alle forretningsområder med juridisk rådgivning.
Om deg som søker
Vi ser etter deg som har følgende kvalifikasjoner og egenskaper:
- God kjennskap til, og erfaring med Microsoft 365.
- Erfaring fra lignende type arbeid knyttet til lederstøtte/administrative oppgaver vil bli vektlagt.
- Relevant utdanning innenfor administrasjon eller lignende er positivt, men ikke et krav da relevant erfaring er viktigere.
- Serviceinnstilt, proaktiv og løsningsorientert.
- Diskresjon og evne til å håndtere konfidensiell informasjon.
- Evne til å håndtere flere oppgaver i parallell og prioritere effektivt.
- Utmerkede kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig.
- God selvledelse og gode organiseringsevner.
- Fleksibel og tilpasningsdyktig.
Hos oss får du
Vi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. For å koble på og yte best mulig når det virkelig gjelder, trenger vi å koble av mellom slagene. Derfor er vi opptatt av at du skal ha rom for å være deg, og til å dyrke det som er betydningsfullt i ditt liv - hva enn det måtte være.
Vi gir deg også muligheten til å jobbe delvis fra hjemmekontor etter avtale. Vi tror på fleksibilitet i arbeidshverdagen, noe vi legger til rette for gjennom gode samhandlings- og arbeidsverktøy.
Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring, personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning og sommertid.
Vi holder til i flotte kontorlokaler (Huset vårt) sentralt i Oslo sentrum. Her finner du treningsmuligheter i eget treningsstudio og gymsal, i tillegg til bedriftsidrettslag med for eksempel klatregruppe, turgruppe og fotball, kulturaktiviteter og andre sosiale grupper.
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.
Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse.
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:
Nils Kristian Benjaminsen, (+47)95784682, nkb@gjensidige.no
Søknadsfrist: 05.01.2025
Om arbeidsgiveren
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
- Sektor: Privat
- Sted: Schweigaards gate 21, 0191 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Juridiske tjenester, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Personlig assistent
Nøkkelord
lederstøtte, lederassistent, Time management, administrative oppgaver, presentasjoner
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384351253
- Sist endret