Ressurskoordinator
Kinly AS
- Frist 17.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du god på å legge kabal ? Da er du kanskje vår nye ressurskoordinator!
Med over tusen prosjekter i året, store & små, trenger vi en dyktig koordinator som får «kabalen til å gå opp» og sørger for at vi leverer de beste leveransene til våre kunder.
Kinly, leverandør av lyd-, bilde-, video- og samhandlingsløsninger, søker nå en ressurskoordinator til kontor på Fornebu. I jobben som ressurskoordinator vil du ha ansvaret for å finne det riktige teamet til våre prosjekter og sørge for at en god arbeidshverdag for våre teknikere. Du vil inngå i selskapets leveranseteam der du vil jobbe tett sammen med en annen ressurskoordinator, teknikere, prosjektledere samt flere andre roller i andre avdelinger.
Til stillingen som ressurskoordinator er vi ute etter en person som er god til å organisere og finne løsninger og som liker å skape trivsel på arbeidsplassen.
Som arbeidsgiver kan vi tilby en jobb med spennende utfordringer i ett positivt og faglig sterkt miljø. Selskapet har en sterk posisjon og vi er ledende på store og avanserte AV-løsninger mot både privat og offentlig sektor.
Kinly har kontorer i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. I tillegg har vi også kontorer i Nederland og Storbritannia, samt USA. Den norske organisasjonen består av ca. 200 ansatte som alle er dedikert til at kundene våre skal få de beste samhandlingsløsningene for sitt behov. Vi har den siste tiden vunnet flere nye og spennende avtaler og trenger dermed flere humørfylte kolleger. Er du den vi leter etter?
Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater, uavhengig av etnisitet, kjønn, kulturell bakgrunn og seksuell orientering til å søke på denne stillingen. Vi verdsetter og ønsker å bygge mangfoldige team og er forpliktet til å skape et inkluderende arbeidsmiljø hvor alle kan trives og lykkes. Din unike bakgrunn og erfaring kan bidra til å berike vårt team og vår organisasjon
Ansvarsområder og oppgaver:
- Ressurssette prosjekter inkludert bestilling av ressurser fra våre samarbeidspartnere
- Godkjenning av timeregistrering og sette opp ferieavvikling
- Bestille opp nødvending utstyr og installasjonsmateriell
- Bistå i rapportering
- Oppfølging av HMS og bistå i sosiale og kulturelle tiltak
- Delta i forbedringsarbeid i avdelingen
- Andre administrative oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdannelse fra kontorfag eller lignende. Praktisk erfaring kan veie opp for manglende utdannelse.
- Erfaring med planlegging og organisering
- Erfaring med Teamarbeid
- Erfaring fra å jobbe i Office 365, ERP systemer og andre IT-verktøy
- Er, eller kan bli, sikkerhetsklarert
- Beherske norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- God til å holde oversikt og strukturert
- God kremmerånd og liker å jobbe proaktivt
- Arbeidsom, effektiv og resultatfokusert
- Evnen til å jobbe selvstendig, men også en god lagspiller
- Omgjengelig, sosial og entusiastisk
Hva tilbyr vi deg?
- Nye freshe kontorlokaler
- Full opplæring i stillingen
- Et arbeidsmiljø der vi bryr oss om våre ansatte
- En hverdag med høyt tempo hvor din innsats har mye å si for resultatet
- Et miljø hvor du i stor grad kan påvirke din egen hverdag
- Et positivt og humørfylt arbeidsmiljø med kollegaer som har stor faglig stolthet og integritet
- Gode utviklingsmuligheter - faglig og personlig
- Varierte utfordringer, mulighet til selvstendighet og initiativ
Vi ønsker ikke å bli kontaktet av rekrutteringsbyrå
Om arbeidsgiveren
Vi er ledende global leverandør innen AV-, video- og samhandlingsløsninger. Vi er ikke gift med én produsent, men har i stedet et langt og godt samliv med verdens fremste produsenter av denne typen utstyr. Derfor velger vi fra de beste, og designer fleksible løsninger etter behov og ønsker. Hele spekteret: rådgivning, design, installasjon, implementasjon og drift av løsningene vi leverer, er vårt spesialområde.
Endring og ny teknologi kan for mange oppleves som skummelt. Men vi er med hele veien, og gir oss ikke før alle er trygge på løsningen og enkelt kan jobbe sammen – uansett hvor de er.
Kinly er halvt norsk og halvt nederlandsk med aner tilbake til 1998. Hovedkontoret vårt ligger i Amsterdam. I tillegg har vi 15 avdelingskontor. I Norge er vi godt representert med kontorer i Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim. I Kinly jobber det rundt 1200 dedikerte mennesker som kan vise til en omsetning på over 260 millioner euro. Og vi har over 2500 fornøyde kunder i mer enn 125 land, som alle nyter godt av vår 24/7 kundeservice.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Rolfsbuktveien 4D, 1364 Fornebu
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
ressurskoordinator, organisering, administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384452705
- Sist endret