Account Managers til region Vest og region Nord
Aidian Norge AS
- Frist 9.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Account Managers til region Vest og region Nord
Account Manager for Aidian - Bli en pådriver for endring i helsesektoren
Vil du være med på å forme fremtiden i Healthcare i et ledende IVD-selskap?
Med hovedkontor og produksjon i Espoo, Finland, utvikler Aidian raske og pålitelige diagnostiske tester som gir bedre behandlingsmuligheter for pasienter over hele verden. Vi søker to engasjert Account Managers for vårt produktområde innen point of care testing (POCT).
Om stillingen:
Som Account Manager hos Aidian blir du ansvarlig for salget av vår sterke produktportefølje i Sør- og Nord-Trøndelag samt øvrige nordlige regioner eller i region vestlandet og Rogaland. I rollen som Account Manager, vil du være med på å utvikle markedet av vårt velkjente QuikRead go instrument og analyser for CRP, HbA1c, iFOBT og Strep A, samt andre POCT løsninger. Du vil jobbe tett med kunder i primærhelsetjenesten, sykehus og kliniske avdelinger.
Vi ser gjerne at du bor i Trøndelag/Trondheim for region nord og i Stavanger/Bergen for region vest, med kort avstand til flyplass.
Dine arbeidsoppgaver vil omfatte:
• Strategisk planlegging: Utarbeide og gjennomføre salgs- og markedsføringsplaner som øker produktets synlighet og tilgjengelighet.
• Kundeengasjement: Bygge og vedlikeholde langsiktige relasjoner med kunder og sentrale beslutningstakere samtidig som du identifiserer nye forretningsmuligheter.
• Produktopplæring: Sikre riktig bruk av våre produkter gjennom opplæring og veiledning av kundene.
• Reisevirksomhet: Besøke kunder og delta på messer og konferanser for å representere Aidian og våre produkter. Stillingen innebærer en del reiseaktivitet.
Hvem er du?
Vi søker etter en person - gjerne med flere års erfaring innen salg, som produktspesialist eller Account Manager innen Lab-Tech, Med-Tech eller Bio-Tech. Det er ønskelig med relevant utdanning som bioanalytiker, laborant, biokjemiker, sykepleier eller lignende. Kunnskap om IVD og POCT instrumenter er en stor fordel. Du er vant til å bruke Microsoft Office, CRM og kan kommunisere tydelig på norsk og engelsk.
Du er:
• Selvgående med et sterkt driv og entreprenørånd.
• Utadvendt, utholdende og en relasjonsbygger.
• Resultatfokusert, kreativ og strukturert i din arbeidsmetodikk.
• Positiv, utadvendt og en lagspiller.
Ytterligere ønskede ferdigheter:
• Analytiske ferdigheter: Evnen til å analysere salgsdata og markedstrender for å ta strategiske beslutninger.
• Presentasjonsferdigheter: Sterke presentasjonsevner som gjør deg i stand til å kommunisere komplekse budskap tydelig og overbevisende.
• Forhandlingsevner: Sterke forhandlingsevner og ser viktigheten av å følge opp for å lukke avtaler og oppnå salgsresultater.
• Kunnskap om bransjeregelverk: Forståelse av regelverk og standarder innen helsesektoren og IVD.
Vi tilbyr:
Hos Aidian vil du være en del av et sterkt og engasjert team, hvor respekt, ansvar og humor er hjørnesteinene i hverdagen vår. Du får også:
• Meningsfylt arbeid med produkter av høy kvalitet som utgjør en forskjell for pasientenes liv.
• Kontinuerlig utvikling av din kompetanse og trivsel gjennom investering i våre ansatte.
• Lønn etter kvalifikasjoner, pensjon og helseforsikring.
Er du klar for å ta utfordringen? Send din søknad og CV til oss i dag på recruitment@aidian.eu
Vi ser frem til å høre fra deg!
Siste søknadsfrist: 9. januar 2025
For ytterligere informasjon, kontakt: Kasper Hermansen, Head of Scandinavia, tel. +46 (0)709 488 688 e-post: kasper.hermansen@aidian.eu
Om arbeidsgiveren
Om Aidian
Vi er et ledende IVD-selskap (in vitro diagnostikk) med base i Espoo, Finland. Aidian ble grunnlagt i 1974. Vi utvikler, produserer og distribuerer pålitelige, raske diagnostiske tester for primærhelsetjenesten. Vårt mål er å fremme global helse gjennom effektiv helsetjeneste via rask og nøyaktig diagnostikk. Vi leverer løsninger for å bekjempe antimikrobiell resistens (AMR), en av de største truslene mot global helse, og driver bærekraftig bruk av antibiotika i primærhelsetjenesten.
Vårt globale fotavtrykk dekker over 60 land. Våre flaggskip QuikRead go®-produkter brukes globalt, med over 60 000 installerte instrumenter som brukes av våre kunder over hele verden.
Vi har cirka 300 engasjerte medarbeidere som ønsker å være i forkant når det gjelder å lage verktøy for et bedre helsevesen. I tillegg til vårt hovedkontor og produksjonsanlegg i Espoo, Finland, har vi lokale kontorer i 12 forskjellige land: Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Tsjekkia, Slovakia, Ungarn, Polen, Nederland, Belgia, Estland og Kina.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Nydalsveien 28, 0484 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, Kun hjemmekontor
- Bransje: Farmasi og legemiddel, Helse og omsorg, Medisinsk utstyr og rekvisita
- Stillingsfunksjon: Annet, Produktsalg, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
IVD (in vitro diagnostik), bioanalytiker, analytiske ferdigheter, forhandling, relasjonsbygging
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384514726
- Sist endret