Digital Markedsfører
Wallmans Salonger Oslo AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Wallmans søker Digital Markedsfører
Wallmans Oslo ser etter deg som brenner for markedsføringsfaget. Vi tror du trigges av å være med på og videreutvikle våre digitale plattformer. Du har kommersiell teft, god formidlingsevne og liker å jobbe «hands on». Hos oss så får du muligheten til å være med å videreutvikle en allerede godt etablert merkevare og du får leke deg med mye morsomt content. Du vil også spille en nøkkelrolle for å øke synlighet, vår merkevarekjennskap og øke vårt B2C og B2B salg. Du blir superbruker av HubSpot, slik at vi sikrer at kundene mottar førsteklasses service gjennom hele kundereisen. Du vil jobbe tett med kommersielt team sentralt for å sikre at vår markedsføring er målrettet og effektiv slik at vi når våre oppsatte mål.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være;
- Ansvar for markedsbudsjettet og sikre kostnadseffektive kampanjer.
- Markedsansvarlig for privatkunder (B2C)og løpende arbeid med leadsgenerering for B2B
- Planlegge, lede og koordinere kampanjer fra et markedsføringsperspektiv, samt måle, analysere og rapportere effektiviteten av disse
- Overvåke digitale markedsføringskanaler inkludert SEO, SEM, Google Ads, e-postmarkedsføring og sosiale medier.
- Analysere markedsdata for å utvikle og gjennomføre markedsplaner og kampanjer
- Utvikle og implementere innholdsstrategier for å forbedre KPI-er i markedsmiksen
- Produksjon av innhold og annet driftsmateriell etter behov
- Arbeide med målgrupper gjennom undersøkelser, innsikter, persona-beskrivelser og atferd
- Være Superbruker i verktøyet HubSpot og bruke det i det daglige arbeidet
- Sikre og utvikle den digitale kundereisen
- Utvikle kundelojalitetsprogrammet Wallmans Venn
- Generere og presentere relevante rapporter for ledelsen
- Bygge og vedlikeholde relasjoner med eksterne partnere, leverandører og byråer
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innen digital markedsføring
- Minst 5 års erfaring, samt dokumentert erfaring med å utvikle og implementere vellykkede markedsføringskampanjer
- HubSpot-erfaring er et stort pluss
- Utmerkede kommunikasjons- og presentasjonsevner
- Du har gode analytiske ferdigheter og er strukturert
- Energisk, kreativ og innovativ med evne til å tenke strategisk
- Erfaring med budsjettstyring og prosjektledelse
Om arbeidsgiveren
Wallmans Salonger Oslo AS er en del av det børsnoterte selskapet Moment Group AB, som er en av de ledende aktørene innenfor opplevelsesindustrien i Skandinavia. I konsernet skapes underholdning og møter med mer enn 2 millioner gjester hvert år, så vel privatpersoner som bedriftskunder.
Wallmans ble etablert i Oslo i 2000 og holder til i kreative og utradisjonelle lokaler ved Akerselva. Vi leverer et forrykende show og en flerretters middag til både B2B og B2C markedet. Vårt sjarmerende lokale har plass til opptil 600 personer og 750 med våre tilstøtende lokaler.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Mølleparken 6, 0459 Oslo
- Bransje: Markedsføring og annonsering, Medie- og innholdsproduksjon, Restaurant, mat og uteliv
- Stillingsfunksjon: Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
digital markedsføring, markedsanalyse, innholdsstrategi, budsjettstyring, leadsgenerering
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384586965
- Sist endret