Kunderådgiver
Toyota Sørvest AS
- Frist 5.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi søker serviceinnstilt kunderådgiver
Toyota Sørvest ønsker å være best på gode kundeopplevelser, og for å levere de beste opplevelser må vi ha de beste ansatte.
En av våre medarbeidere søker nå nye utfordringer internt, og vi søker herved etter en ny Kunderådgiver til vårt servicesenter i Stavanger.
Vi ønsker kandidater med utpreget serviceinnstilling, samt god teknisk forståelse. Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig, men ikke et krav.
Det viktigste er at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hektisk hverdag med utstrakt kundekontakt.
Vi ønsker oss en kandidat som er fleksibel i forhold til å kunne jobbe både i front (kundemottak), samt i back office. Du bør være god på bruk av IT-verktøy, og du må kunne uttrykke godt på norsk, muntlig og skriftlig.
Sentrale oppgaver:
- Bidra til minneverdige kundeopplevelser ved å ha en kunde-sentrert holdning og en evne til å yte det lille ekstra
- Mottak av kunder til verksted og avklaring av kundens avtale, samt mer- behov, for sikre at et hvert besøk blir en positiv opplevelse
- Utlevering av biler som har vært på verksted med forklaring av utført arbeid og faktura
- Booking av arbeid på verksted
- Bidra til styring av verkstedproduksjon
- Være en bidragsyter til det gode arbeidsmiljøet på tvers av avdelinger og lokasjoner.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
- En positiv innstilling, gode holdninger og en høy motivasjon til å yte service overfor våre kunder
- Løsningsorientert og med høy samarbeidsevne med kolleger
- Engasjement for fornøyde kunder
- Strukturert og nøyaktig
- Trives i høyt tempo og med mange baller i luften
- Førerkort klasse B
- Interesse for bil
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktig lønn og betingelser
- Mulighet til å jobbe med et av verdens sterkeste varemerker
- Høy trivsel, bra team hvor vi ønsker å spille hverandre gode
Om arbeidsgiveren
Hvordan er det å jobbe i Toyota Sørvest AS?
Ønsker du en spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter på en attraktiv arbeidsplass. Vi har et godt arbeidsmiljø som preges av dyktige, engasjerte og hyggelige kollegaer med konkurransedyktige lønns- og pensjonsordninger.
Toyota Sørvest ønsker å være best på gode kunde opplevelser, og for å levere de beste opplevelser må vi ha dyktige medarbeidere som trives godt på arbeidsplassen.
Medarbeiderundersøkelser viser at ansatte hos Toyota Sørvest trives på arbeidsplassen, og markedsundersøkelser viser også høy grad av kundetilfredshet.
Vi tilbyr helseforsikring, gruppelivsforsikring, og våre avdelinger er tilknyttet fellesordning for AFP.
I Toyota er verdier og kultur – The Toyota Way – fundamentet for alt vi gjør. Vi legger vekt på «Respekt for mennesker» og «Kontinuerlig forbedring», som guider våre daglige handlinger og er drivkraften i møtet med kundene våre.
«Kunden først» er en leveregel som har ført oss til toppen av nasjonale kundetilfredshetsundersøkelser som Autoindex og Norsk Kundebarometer gjennom flere år.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Langflåtveien 35, 4017 Stavanger
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted, Butikk og varehandel
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kunderådgiver, Toyota, Bilverksted, Stavanger, Mariero
(1/8)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384698090
- Sist endret