IT-Support Tekniker
Sopra Steria
- Frist 23.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du bli en del av vårt Customer Experience team?
Jobbeskrivelse
Som en del av vårt Customer Experience (CX) team, vil du spille en viktig rolle i leveransen til en av våre driftskunder ute på deres lokasjon i Stavangerområdet. I dag består CX av rett i underkant av 100 dedikerte personer, som hjelper våre samfunnskritiske kunder med deres IT problemer. Du vil fungere som et kontaktpunkt for våre kunder og videre sørge for å skape en helhetlig, positiv opplevelse ved hver interaksjon fysisk ute på kundelokasjonen eller via andre kontaktkanaler.
Ansvarsområder
- Løse tekniske problemer relatert til maskinvare, IT tjenester, programvare og nettverk/sikkerhet, med fokus på å minimere forstyrrelser og gjøre arbeidshverdagen enklere for sluttbrukeren
- Eskalere og prioritere saker som krever dypere kompetanse eller krever rask løsning, med sikte på å sikre høy kundetilfredshet og opprettholde kontraktsfestede SLA-er
- Arbeide konstruktivt med andre i teamet og resten av avdelingen for å dele kunnskap og sikre effektiv problemløsning, dokumentasjon og kunnskapsdeling på tvers
- Jobbe aktivt med å identifisere forbedringsmuligheter, både i kundebehandlingen og i ulike prosesser, for å sikre at kundereisen stadig blir mer sømløs og effektiv
Kvalifikasjoner
- Må kunne sikkerhetsklareres til nivå “utvidet adgangsklarering” og/eller “konfidensielt”
- Fagbrev, bachelor- eller masterutdanning, eller annen relevant erfaring innen IT
- Evne til å diagnostisere, analysere, eskalere og løse tekniske problemer effektivt og samtidig kommunisere dette på en god måte til sluttbrukere og andre kollegaer
- Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Oppstart er ønsket 1.mars.
Hvorfor jobbe i Sopra Steria
Sopra Steria har gjennom en årrekke vært rangert som en av Norges beste arbeidsplasser. Vi jobber målrettet for at våre ansatte skal bli sett, få faglig og personlig utvikling, og for å skape et raust og inkluderende arbeidsmiljø. Vi har naturligvis gode forsikrings- og pensjonsordninger, full lønn under foreldrepermisjon, tilgang til ulike bedriftshytter og ikke minst en ekstra ferieuke (seks uker totalt).
Ytterligere informasjon
Vi er Norges ledende konsulentselskap innen digitalisering, innovasjon og bærekraft, og gjennom en årrekke har vi vært rangert som en av Norges beste arbeidsplasser. Som et av Europas største konsulentselskaper, bistår vi store private selskaper og offentlige virksomheter med sin omstilling.
Vi er opptatt av å skape verdi for våre kunder og samfunnet, og har som mål å skape en bedre og mer bærekraftig fremtid.
I Norge sørger våre 3300 medarbeidere for en årlig omsetning på over 5,2 milliarder kroner i 2023. Vi har kontorer i Oslo, Stavanger, Trondheim, Bergen, Drammen, Hamar, Fredrikstad, Kristiansand og Tromsø. Totalt i selskapet er vi 52 000 medarbeidere fordelt på 30 land, og hadde en omsetning på € 5,8 milliarder i 2023.
Vi ble kåret til Årets konsulentselskap i 2023 og 2024.
- Sektor: Privat
- Sted: 4020 Stavanger
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-sikkerhet, IT-support, Konsulent
Nøkkelord
it support, it support, maskinvare, programvare, sikkerhet
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384745350
- Sist endret