Zendesk-konsulent
Kundelab AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
IT-konsulent som brenner for god kundeservice?
Hei!
Kundelab er et lite konsulentselskap sentrert rundt kundeservicesystemet Zendesk. Vi bistår små og store kunder med mål om å forbedre og i større grad automatisere kundeservicen deres. Vi opplevde god vekst i 2024 og ser nå etter en ny ansatt som vil være med på reisen og bygge selskapet videre.
Hva går jobben ut på?
Som Zendesk konsulent i et lite selskap vil du kunne være med på hele reisen fra salg til gjennomført prosjekt og over i løpende forvaltning. Vi har satt opp noen eksempler under, men oppgaver vil tilpasses ift kompetanseprofilen din og løpende behov i bedriften.
- Gjennomføre workshops med kunder og designe hvordan deres arbeidsflyter best kan løses i Zendesk
- Gjennomgå eksisterende Zendesk oppsett og komme med råd og anbefalinger på hvordan det kan forbedres ved hjelp av avanserte funksjoner
- Implementere og bygge systemet i brukergrensesnittet til Zendesk
- Være en teknisk ekspert på Zendesk som både rådgir og bistår kunder med å integrere sine eksterne systemer
- Bygge og forvalte Zendesk applikasjoner
- Løpende rådgiving og konsulentbistand
- Systemdokumentasjon
- Bistå som teknisk ekspert i salgsprosesser
Hvem tror vi jobben passer for?
Vi tror du har grei forretningsforståelse, at du kontinuerlig tilegner og deler kunnskap, er teknologisk sterk og flink til å styre egen tid.
Viktigst av alt: Du er oppriktig glad i å hjelpe kunder og kollegaer!
Kvalifikasjoner
- Fagbrev i IKT eller høyere relevant utdannelse
- Kunnskap om SSO, APIer, integrasjoner og lignende
- Utviklingskompetanse innen front-end og/eller back-end (HTML, CSS, JS, Python og lignende)
- Trives i dialog med kunder
- God på skriftlig og muntlig kommunikasjon, både på norsk og engelsk
Bonuspoeng
- Erfaring med Zendesk
- Kjennskap til eller erfaring med andre kundeservicesystemer
- Erfaring fra kundeservice eller konsulentbransjen
Hva kan vi tilby?
- Flotte kontorer og hjemmekontor etter avtale
- Stor frihet og fleksibilitet til å tilpasse arbeidsdagen din selv
- God opplæring og oppfølging
- Tid til kompetanseheving og sertifiseringer
- Hyggelige kollegaer som heier på deg og bistår deg når du trenger det
- Stor påvirkningsmulighet på hvordan vi jobber og tjenestene vi leverer
- Fastlønn og betalt internett og mobilabonnement
- For spesielt kvalifiserte og motiverte kandidater som vil bygge selskapet sammen med oss kan vi tilby opsjoner og en rolle som partner/CTO
Om arbeidsgiveren
Kundelab AS bistår selskaper med å designe/implementere/optimalisere/forvalte sitt system for kundeservice (Zendesk), designe hjelpesenter, bygge integrasjoner og applikasjoner ++. I tillegg videreselger vi Zendesk og Knots.io lisenser. Vi jobber med kunder som Norwegian Air, Elis, Tekna, Gapit, Delespesialisten, Zrch, Supercharge, Kiona, Matas, Varsity og en rekke andre.
Nysgjerrig på hvem som jobber i Kundelab? Se her: https://www.kundelab.no/om-oss
Nysgjerrig på hva våre kunder sier om oss? Se her: https://www.kundelab.no/referanser
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 3126 Tønsberg
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kundeservice, Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
it, zendesk, kundeservice, utvikling, konsulent
Mai Lena og Patrick, gründere og eiere av Kundelab (1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384824646
- Sist endret