Kunderådgiver
Norkart
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli med å skape smartere samfunn!
I Norkart er du med på å digitalisere Norge – ikke i teorien, men i virkeligheten. Vi leverer markedsledende løsninger innen kommunalteknikk, plan og geodata, og kart- og eiendomsinformasjon til offentlig og privat sektor. Det betyr at det du er med på å skape gjennom dine daglige arbeidsoppgaver i Norkart påvirker hverdagen til tusenvis av mennesker. Derfor har vi alltid et skarpt fokus på å forenkle, forbedre og fremfor alt automatisere, slik at mennesker frigjøres til å gjøre meningsfylt arbeid.
Sammen med våre innovative kunder og samarbeidspartnere – leverer vi smarte løsninger som bidrar til en enklere hverdag.
Norkart – sammen skaper vi smartere samfunn.
Vi søker 2 kunderådgivere til vårt kundestøtte-team på Lillehammer. Vår kundestøtte har svært høy kundetilfredshet og håndterer årlig rundt 7000 saker fra våre kunder. Vi lykkes i vårt arbeid når våre kunder lykkes med sitt arbeid.
Hva skal du jobbe med hos oss?
Som kunderådgiver i Norkart sikrer du at kundene er i stand til å effektivt bruke Norkarts produkter til å løse sine oppgaver. Du vil bidra til en god kundeopplevelse for nye og eksisterende kunder ved å:
- Håndtere og løse innkomne henvendelser via telefon, e-post og chat
- Gi støtte og veiledning til kunder i bruk av Norkarts produkter
- Bidra til tilgjengeliggjøring av informasjon til brukerne gjennom vårt selvbetjente kundesenter
- Sikre høy kundetilfredshet ved effektivt å håndtere innkommende saker
- Være med på å opprettholde Norkarts konkurransedyktighet i markedet
Stillingen hører hjemme i Komtek Kundestøtte, som har ansvar for våre markedsledende produkter innenfor Komtek-porteføljen. Disse produktene brukes daglig av mer enn 300 norske kommuner og over 50 interkommunale selskaper innen vann og avløp. brannforebygging, renovasjon, eiendomsskatt og håndtering av kommunale eiendomsgebyr. Med Komtek krever våre kunder blant annet inn mer enn 35 milliarder i eiendomsgebyr og eiendomsskatt.
Hvem skal du jobbe sammen med?
Teamet består i dag av sju kunderådgivere som primært yter kundestøtte til brukere av produkter i Norkarts Komtek-portefølje. Alle i teamet har opparbeidet seg en grunnleggende kompetanse i denne porteføljen, samtidig som alle i teamet har ulike spisskompetanser innenfor enkelte deler av porteføljens programvare og/eller fagområder. Vi har lav terskel for å både spørre etter, motta og gi hjelp til våre kolleger, for sammen kan vi det meste til våre kunders beste. Felles for oss er at vi kjenner glede av å hjelpe våre kunder til å løse sine oppgaver med vår programvare.
Hva vi ser etter i deg?
Er du en problemløser og vil jobbe med å hjelpe kundene våre ute i kommunene med å sikre god forvaltning? Hos oss får du muligheten til å bruke din faglige kompetanse til å skape verdi for kommuner og deres innbyggere.
Kjenner du deg igjen i en eller flere av disse punktene :
- Erfaring fra kommunalteknisk forvaltning, enten i en kommune eller et interkommunalt selskap, og gjerne med bruk av IT-løsninger innenfor våre fagområder.
- Trives med å yte god service og tar eierskap i dine arbeidsoppgaver.
- Er lærevillig og evner å opparbeide deg solid kunnskap og forståelse for nye produkter, løsninger og fagområder.
- Er løsningsorientert, effektiv og strukturert.
- Løser gjerne oppgaver i samarbeid med andre.
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig. Våre kunder og våre programvarer er norske, det kreves dermed at du behersker norsk godt, både skriftlig og muntlig. (Good oral and written communication skills in Norwegian are required).
- Interesse for teknologi og digitale løsninger
- Erfaring fra kundeservice eller support
Hva kan vi tilby?
Vi tilbyr en unik arbeidsplass der du ikke bare har mulighet for å utvikle deg faglig og personlig, men også kunne påvirke din egen karrierevei og skape en langsiktig karriere i Norkart.
Hos oss får du konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger som sikrer at du vil være godt ivaretatt. Vi forstår at fleksibilitet er nøkkelen til en balansert livsstil, så vi tilbyr bruk av hjemmekontor de dagene det er behov for det.
Hvordan er det å jobbe hos oss?
Vi holder til i nye og moderne lokaler. For oss er det sosiale og de små pausene like viktig som effektivt samarbeid og gode møtepunkter i en travel hverdag. Hva med et parti sjakk, eller en runde fussball? En liten kaffeprat i en av våre sosiale soner? For oss er det viktig at du trives. Vi har også et engasjert bedriftsidrettslag som arrangerer spennende turer og sosiale aktiviteter gjennom hele året. I tillegg vil du få tilgang til vår hytte på fjellet og ferieleilighet i Spania.
I Norkart har vi et uformelt, åpent og vennlig arbeidsmiljø der alle ideer og meninger blir hørt og verdsatt. Les mer om hvordan det er å jobbe i Norkart her https://www.norkart.no/karriere
Hvis du er klar for en utfordring og ønsker å ta karrieren din til neste nivå , så gleder vi oss til å bli kjent med deg. Send oss en søknad nå, intervjuer avholdes fortløpende og stillingen kan bli besatt før søknadsfristen går ut.
Om arbeidsgiveren
Norkart er et softwareselskap, heleid av Ferd AS. Vi leverer en rekke fagapplikasjoner, spesielt rettet mot kommunalteknisk forvaltning innen plan og geodata, vann og avløp, brannforebygging, renovasjon og eiendomsskatt. Våre løsninger er i bruk i over 300 norske kommuner og i over 50 interkommunale selskaper. Vi har Norges mest komplette datavarehus for geografisk informasjon. Norkart leverer også tjenester til alle bransjer som har behov for oppdatert eiendomsinformasjon, og har utviklet eiendomsløsninger for en rekke bransjer og funksjoner i både offentlig og privat sektor.
Nøkkelen til vår suksess ligger i nærhet til kunde, gjennomføringskraft og kompetansen til våre over 240 medarbeidere. Siden 1961 har vi i Norkart lyttet til våre kunder og utviklet tjenester og verktøy de trenger for å løse sine oppgaver. Selskapet er meget solid finansielt med 474 millioner i omsetning og en driftsmargin på 17,5% i 2023. Selskapet har hatt en gjennomsnittlig vekst på 11% de siste tre årene. Med Ferd som eier har vi en langsiktig, fleksibel og verdiskapende partner. Våre kontorer finner du lokalisert i Oslo (Skøyen), Lillehammer, Bergen, Kristiansand og Trondheim.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Fåberggata 155, 2615 Lillehammer
- Bransje: IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Rådgivning, Kommunalteknikk, Kundestøtte, Kundeservice
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384856755
- Sist endret