Konsulent - Edwin Ruud omsorgssenter
Indre Østfold kommune
- Frist 01.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye merkantile støttespiller ved Edwin Ruud omsorgssenter?
Om enheten
Edwin Ruuds omsorgssenter ligger idyllisk til ved Brennemoen i Mysen, og er et av kommunens fem omsorgssentre. Vi tilbyr heldøgns omsorgstjenester og har et variert tilbud med 33 bemannede omsorgsboliger, en avdeling for personer med demenssykdom med 28 plasser, somatiske langtidsplasser med 32 plasser, samt en korttids- og rehabiliteringsavdeling med 24 plasser. Det er også planer om å utvide antall plasser og tjenester i fremtiden. Vi er til sammen cirka 145 ansatte som jobber sammen for å gi våre beboere best mulig omsorg.
Ledergruppen består av enhetsleder og fem avdelingsledere, inkludert en avdelingsleder for kjøkkendrift. Vi har et tett samarbeid og møtes annenhver uke for ledermøter. Som merkantil vil du ha en viktig rolle i å planlegge og forberede disse møtene, samt føre referat. Du vil være en sentral støttespiller, vår «høyre hånd». Kontoret ditt ligger sentralt i omsorgssenteret, og du vil ha en variert arbeidsdag der du bistår både personalet og tar imot pårørende og andre besøkende.
Om stillingen
Er du klar for en spennende utfordring? Vi søker en dyktig konsulent til Edwin Ruud omsorgssenter. Stillingen er 100 % fast og dagtid, med fleksitid, og ditt kontor vil være i omsorgssenterets ekspedisjon.
Som konsulent vil du ha en nøkkelrolle i å støtte enhetsleder og avdelingsledere med et bredt spekter av administrative oppgaver. Dette innebærer en variert arbeidsdag, der du må være fleksibel og raskt sette deg inn i nye oppgaver. Arbeidsoppgavene vil være tett knyttet til den daglige driften ved omsorgssenteret, med ansvar for blant annet personalhåndtering, budsjett, regnskap, bestillinger og større innkjøp.
Er du en strukturert og allsidig person som trives i et hektisk miljø med stor oppgavemangfold? Ønsker du å jobbe i et engasjert og faglig sterkt team bestående av kommunale helseledere? Da håper vi at nettopp du søker!
Arbeidsoppgaver
Her er en spennende og variert arbeidsdag med ulike merkantile og administrative oppgaver. Listen er ikke uttømmende, men gir et innblikk i hva som venter deg:
- bistå enhetsleder med budsjettering, regnskap og månedlig økonomioppfølging sammen med lederne
- håndtere og følge opp relevante tilskuddsordninger
- ansvar for ulike internkontrolloppgaver for å sikre god kvalitet og etterlevelse
- håndtere fakturaer og sikre riktig behandling
- ansvar for bestillinger til omsorgssenteret, både små og store
- være kontaktperson og ressursperson for leverandør av pasientvarslingsanlegg og annen velferdsteknologi
- håndtere post, oppfølging av telefoni, avtaler og andre forefallende administrasjonsoppgaver
- mulighet for å bistå med turnusarbeid og vaktinnleie i enheten ved behov
- være kontaktpunkt mellom enheten og venneforeningen Edwin Ruuds Venner, samt andre frivillige aktører
Vår organisasjon er i kontinuerlig utvikling og omstilling, så det kan forventes endringer og nye utfordringer i arbeidsoppgavene.
Kvalifikasjoner
- relevant treårig bachelorutdanning eller erfaring innen økonomi/personal/kontorfag
- erfaring innenfor helse er en fordel
- god økonomisk forståelse
- gode IKT-kunnskaper
- meget god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som
- er selvgående, med en evne til å prioritere det som er viktigst og få ting gjort effektivt
- kommuniserer klart og tydelig
- er fleksibel og har en sterk løsningsorientert tilnærming, og finner alltid vei gjennom utfordringer
- trives i et høyt tempo og takler hektiske perioder med ro, samtidig som du alltid er klar til å bidra der det trengs
- møter arbeidsdagen med et smil og et positivt humør
- er åpen for endringer, og har en vilje til kontinuerlig utvikling og forbedring
- har sterke relasjonelle ferdigheter, og skaper tillit og samarbeid på tvers av teamet
Vi tilbyr
- fleksibel arbeidstid for en god balanse mellom jobb og fritid
- gode parkeringsmuligheter, med gratis parkering for øyeblikket
- gode pensjons- og forsikringsordninger
- lønn etter avtale
Kontaktinformasjon
Vil du vite mer om stillingen, ta kontakt med:
Sølvi Bruflat, enhetsleder
Telefon: 958 88 137
E-post: solvi.bruflat@io.kommune.no
Generelle opplysninger
Vi oppfordrer deg til å sende inn alle attester/tjenestebevis fra tidligere arbeid, vitnemål, førstegangstjeneste og fødselsattest for barn, sammen med din søknad. Dette danner grunnlaget for din lønnsansiennitet og lønn, ved en eventuell ansettelse.
Du sender søknad via lenken «Søk stillingen» på denne siden.
Har du spørsmål om utfylling av elektronisk søknad, kan du kontakte Jobbnorge på telefon 75 54 22 20.
Godkjent politiattest, ikke eldre enn tre måneder, må framlegges før tiltredelse.
Vær klar over at navnet på søkere kan bli offentliggjort, selv om du som søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Du vil i så fall bli varslet om dette og får anledning til å trekke søknaden din hvis du ønsker det.
Indre Østfold kommune mener det er viktig med mangfold og vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss.
Om arbeidsgiveren
Indre Østfold kommune er Norges største jordbrukskommune med 46 000 innbyggere. Våre 4 000 dyktige medarbeidere gjør hver dag en stor innsats for å utvikle og styrke det kommunale tilbudet.
Kommunen består av to byer og mange tettsteder som alle har kort avstand til Oslo og Akershus. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og et næringsliv i stor vekst.
Vi er en framtidsrettet kommune med behov for flere mennesker med relevant kompetanse og erfaring.
Bli med på å bygge kommunen vår videre!
Les mer om oss på www.io.kommune.no
- Sektor: Offentlig
- Sted: Edwin Ruuds vei 4, 1850 Mysen
- Bransje: Helse og omsorg, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kontor og administrasjon, Kontorarbeid
Annonseinformasjon
- FINN-kode 384874099
- Sist endret