Kundeservicemedarbeider
Elis
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Motiveres du av å skape fornøyde kunder? Er du glad i menneskelige relasjoner?
Elis er på utkikk etter deg som er opptatt av å yte glimrende kundeservice. Motiveres du av fornøyde kunder og ønsker å jobbe i et spennende internasjonalt selskap? Da er dette jobben for deg! Vi søker deg som har et sterkt ønske om å jobbe med varierte oppgaver innen kundeservice for Elis. Det er et stort pluss om du har arbeidserfaring fra facility bransjen.
Vi er et utpreget kundeorientert selskap som vet at kundenes tillit er veien til vår suksess. For å opprettholde tilliten er vi avhengige av gode medarbeidere med høyt servicenivå og gode kommunikasjonsevner. Du vet at et smil, positivitet og engasjement smitter over på dem du snakker med hver dag. Med denne innstillingen vil du være å hjelpe kundene våre på å utvikle forretningen vår videre.
Dette vil i utgangspunktet være et vikariat på ett år, men med mulighet for forlengelse eller fast ansettelse for riktig person på sikt. Vi ønsker en som kan starte allerede i januar.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- God kommunikasjon med kunder, distribusjon, salg og øvrige deler av organisasjonen, både muntlig og skriftlig
- Registrere og kvalitetssikre relevant informasjon i våre styringssystemer
- Kvalitetssikre kundedata
- Kontinuerlig jobbe for å redusere kundetap
- Mersalg/oppsalg til kundene våre
- Behandling av bestillinger og reklamasjoner
- Deltagelse på kundemøter
- Behandling av interne oppgaver
- Etterleve våre rutiner i en hektisk hverdag
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundeservice og kundepleie
- God kunnskap i bruk av PC, Office og andre styringsverktøy
- Erfaring i bruk av systemet SOL er en fordel
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne i norsk og gjerne engelsk
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Du er selvstendig, målrettet, systematisk, strukturert og løsningsorientert
- Du møter mennesker med ydmykhet og respekt, men utfordrer ved behov.
- Du når dine mål gjennom gode samarbeid- og kommunikasjonsevner - internt og eksternt
- Du løser dine oppgaver i et helhetlig perspektiv, -uten å miste fokus på detaljene
- Du er engasjert og motiveres av å skape fornøyde kunder, og tar aktivt ansvar for små og store oppgaver.
- Du bidrar aktivt til et godt og konstruktivt arbeidsmiljø basert på gjensidig respekt og tillit i tråd med våre verdier
Vi tilbyr:
- En utviklende og selvstendig stilling i et uformelt og fremtidsrettet miljø
- Gode utviklingsmuligheter for den rette
- Betingelser i henhold til avtale og relevant kompetanse
Ytterligere spørsmål om stillingene fås ved henvendelse til Miriam Virik Nilsen 45001453.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0581 Oslo
- Bransje: Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice
Nøkkelord
Kundeservice b2b, Renhold, Winback, Kundeservice, Facility
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385266640
- Sist endret