Advisor Maritimt
Personalhuset HRC Offshore
- Frist 13.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du en relasjonsbygger med fokus på muligheter og resultater?
Vil du bli vår nye rådgiver innen bemanning og rekruttering hos Personalhuset HRC Offshore?
Personalhuset HRC Offshore er i en periode med imponerende vekst og økende interesse fra den maritime sektoren. Vi har sterke rammeavtaler innen rekruttering og bemanning med både små og store rederier, og etterspørselen etter våre tjenester er høyere enn noensinne. Nå søker vi deg med erfaring fra den maritime bransjen, som brenner for å jobbe med mennesker, er engasjert, målrettet og ønsker å være en del av vår suksesshistorie i den maritime næringen.
Hos oss får du frihet under ansvar, tillitsbasert ledelse og et team som heier på hverandre. Vi tror på samarbeid, deling og et arbeidsmiljø der ideer og resultater skapes sammen.
Hva vil du gjøre?
Som maritim rådgiver får du ansvar for å rekruttere og matche de beste kandidatene med våre oppdragsgivere – både for utleie og faste stillinger. I tillegg vil du ha personalansvar for de kandidatene du leier ut.
Du vil være ansvarlig for hele ansettelsesprosessen og jobbe tett med eksisterende og nye kunder for å forstå deres behov og utvikle samarbeid som skaper verdi. I tillegg vil du få muligheten til å delta i ulike nettverk og bidra med kandidatsøk for å finne den riktige kompetansen.
Din rolle vil være å ta vare på ansatte og kunder, håndtere nye bestillinger og bygge verdifulle nettverk.
Du vil spille en nøkkelrolle i å tiltrekke nye kunder og oppdrag, og bidra direkte til vår vekst og suksess.
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring fra maritim næring
- Gjerne erfaring fra salg eller relaterte områder
- Like å jobbe selvstendig, og ta ansvar
- Erfaren bruker av digitale arbeidsverktøy og sosiale medier
- God evne til å planlegge, iverksette og sikre god fremdrift i prosesser
- Tillitsvekkende og flink til å bygge langvarige relasjoner
- Engasjert, sosial og trives med et høyt arbeidstempo
- Serviceinnstilt, pliktoppfyllende og ansvarsbevisst
- Gode kommunikasjonsevner og jobber strukturert
- Initiativrik og flink til å se nye muligheter
- Teamorientert
- Liker å jobbe selvstendig
Vi tilbyr en spennende og variert arbeidsdag sammen med dyktige og engasjerte kollegaer. Hos oss får du fleksibilitet med arbeidstid og mulighet for hjemmekontor. Vi har et lite og uformelt arbeidsmiljø med høy takhøyde og en sterk delingskultur på tvers av avdelinger.
Teknologi er i sentrum av alt vi gjør, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre systemer og prosesser.
Du vil få god oppfølging, faglig utvikling og muligheten til å påvirke hvordan vi jobber. Hos oss er det rom for dine ideer!
Vi har gode fordelsprogrammer og konkurransedyktig lønn med bonusordning.
Arbeidet vårt er både gøy og utfordrende. Har du engasjement og mot, og er rask til å tilpasse deg, vil du trives her.
Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Send oss din søknad og bli en del av vårt engasjerte team.
Om arbeidsgiveren
Vi er en nær og personlig rekrutteringspartner og arbeidsgiver. Gjennom effektive leveranser bidrar vi med rett kompetanse slik at våre kunder får løst sine samfunnskritiske oppgaver. Vi jobber for å bidra til økt verdiskapning, inkludering og mangfold i arbeidslivet. Vårt mål er å være ledende i bransjen på mangfold, likestilling og fordomsfri rekruttering. Hver dag jobber vi sammen for å skape fremtidens arbeidsliv - et arbeidsliv som er dynamisk, fleksibelt, fordomsfritt og inkluderende.
- Sektor: Privat
- Sted: Apotekergata 9, 6004 Ålesund
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning, Maritim og offshore
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Rådgivning
Nøkkelord
Rekruttering, Bemanning, Maritimt, Shipping, Koordinator
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385269482
- Sist endret