Kundeservicekoordinator
Temp-Team avd. Oslo
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Kundeservicekoordinator – Bli en del av et dynamisk og hyggelig miljø i bilbransjen!
For vår oppdragsgiver - et ledende bilmerke - søker vi nå deg som er klar for en spennende mulighet! Vi kan tilby et seks måneders vikariat med rask oppstart. Stillingen er midt i blinken for deg som ønsker å kombinere dine analytiske ferdigheter med administrasjonsoppgaver, og som trives i et dynamisk og utviklende arbeidsmiljø.
Vi ser etter en strukturert og analytisk person som brenner for å forbedre kundeopplevelser og som evner å omsette innsikt til konkrete handlinger.
Fra februar vil teamet bestå av totalt fem personer, alle med forskjellige ansvarsområder. Du vil få muligheten til å jobbe selvstendig, men også i tett samarbeid med andre teammedlemmer.
Du vil få en variert arbeidshverdag og muligheten til å være med å påvirke arbeidsprosessene og effektivisere flyten i selskapet.
Arbeidsoppgaver:
- Overvåke, analysere og følge opp tilbakemeldinger fra bileiere som vurderer sine opplevelser med dem.
- Sikre at kundenes stemme blir hørt og videreformidlet til relevante avdelinger internt.
- Holde ukentlige møter med alle avdelinger i Norge for å gjennomgå resultater og oppfølgingspunkter.
- Rapportere til kollegaer i Europa med tilsvarende ansvarsområde.
- Bidra til kontinuerlig forbedring av kundereisen gjennom strukturert oppfølging og kommunikasjon.
- Arbeide i interne systemer og kanaler, med noe kontakt via e-post og telefon.
Ønskede kvalifikasjoner og erfaring:
- Interesse for og gjerne innsikt i bilbransjen.
- God systemforståelse og evne til å bruke data analytisk for å drive forbedringer.
- Strukturert, løsningsorientert og initiativrik.
- Erfaring eller interesse for kundebehandling/ kundeservice, med forståelse for viktigheten av fornøyde kunder.
- Dyktig i kommunikasjon og oppfølging, både muntlig og skriftlig.
- Evne til å motivere og drive frem endringer i samarbeid med ulike avdelinger.
- Komfortabel med å presentere og snakke i grupper.
- Gode engelsk kunnskaper, da språket brukes daglig.
Vi tilbyr:
- En spennende og variert hverdag i et dynamisk og engasjert team.
- Grundig opplæring og overlapping frem til 1. februar.
- Arbeidsplass i et moderne kontorlandskap med en åpen og inkluderende kultur.
Arbeidstid: Arbeidstiden er 08.00 – 16.00, mandag - fredag.
Arbeidsplassen vil være i lyse og trivelige lokaler et steinkast fra Lysaker stasjon.
Har du spørsmål, ta gjerne kontakt. Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Temp-Team ble etablert i Norge i 1985, og har nå 15 avdelinger lokalisert i Bergen, Drammen, Hønefoss, Kolbotn, Kristiansand, Oslo, Romerike, Sandvika, Sarpsborg, Stavanger, Trondheim, Tromsø, og Tønsberg. Vi har også en egen spesialistavdeling for bil og mekanikk. Vårt hovedkontor ligger ved Nationaltheatret i Oslo.
Temp-Team inngår i Juhler Group, en internasjonal gruppe av rekrutterings- og bemanningsbyråer med kontorer i Norge, Sverige, Finland, Danmark, og England. I Norge har gruppen om lag 55 internt ansatte og hadde en omsetning på 284 mill. i 2022.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Klingenberggata 7 B, 0161 Oslo
- Bransje: Annet, Bil, kjøretøy og verksted, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Analyse, Kontorarbeid, Kundeservice
Nøkkelord
Kundeservice, Kundebehandling, Analyse, Administrasjon, Kundeopplevelser
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385278710
- Sist endret