Customer Development Manager
DATABEAT.NET AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Norsk Customer Development Manager
Hovedmålet for Customer Success og Customer Development Manager hos Databeat som snart vil endre navn til PLAYipp, er å drive bærekraftig og lønnsom vekst gjennom å bygge sterke, langsiktige relasjoner med kundene. Denne rollen fokuserer på å forstå kundenes behov, levere skreddersydde løsninger for digital skilting, og maksimere verdien for både kunden og PLAYipp. Ved å utnytte innsikt og data vil Customer Development Manager identifisere muligheter for ekspansjon, styrke kundelojalitet og sikre at kundene oppnår sine ønskede resultater gjennom våre produkter og tjenester.
Som Customer Success og Development Manager hos PLAYipp vil du spille en viktig rolle i å forme fremtiden for digital kommunikasjon ved å sikre at kundene våre maksimerer verdien av løsningene våre.
Hovedansvarsområder:
- Samarbeide tett med kundene for å forstå deres behov og levere merverdi gjennom PLAYipps løsninger for digital skilting.
- Analysere kundenes bruk for å identifisere muligheter for mersalg og kryssalg innen plattformen for digital skilting.
- Utvikle strategier for å øke kundelojalitet og drive forretningsvekst gjennom tilpassede digitale løsninger.
- Forutse kundens utfordringer proaktivt, tilby rele vante løsninger og minimere frafall gjennom effektive rådgivningstjenester og forbedrede brukeropplevelser.
- Fungere som et bindeledd mellom kundene og interne avdelinger (f.eks. produktutvikling, markedsføring, salg) for å sikre at kundenes behov blir møtt på en effektiv måte.
- Svare på kundehenvendelser proaktivt og løse problemer for å sikre langsiktige partnerskap.
- Kontinuerlig utvikle og tilby opplæringsmateriell for å støtte og sikre effektiv bruk av PLAYipps produkter. Dette inkluderer tekster, artikler, webinarer og annet videomateriell.
- Være en ambassadør for PLAYipp overfor partnere og forhandlere.
Om arbeidsgiveren
Databeat.Net AS er nå endel av PLAYipp som er et ledende programvareutviklingsselskap med base i Gävle, Sverige, som spesialiserer seg på løsninger for digital skilting. PLAYipp ble grunnlagt i 2001 og har vokst til å bli et av de mest suksessrike selskapene i bransjen for digital skilting. Vi leverer innovative verktøy som muliggjør effektiv kommunikasjon på tvers av ulike sektorer, inkludert arbeidsplasser, offentlige rom, restauranter og detaljhandel. Med et sterkt engasjement for å forbedre hvordan informasjon deles, og med fokus på digital transformasjon, betjener PLAYipp et globalt fellesskap av kommunikatører og organisasjoner.
- Sektor: Privat
- Sted: Sandakerveien 114A, 0484 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT - programvare, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Teknisk salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundedialog, digital skilting, markedsføring, kundetilfredshet, kundesuksess
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385284762
- Sist endret