Salgskonsulent
Innkjøpskontoret AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye salgskonsulent?
Vi søker en dyktig og engasjert salgskonsulent til vårt team. Som salgskonsulent vil du være ansvarlig for å identifisere og oppsøke nye kunder, samt vedlikeholde og utvikle eksisterende kundeforhold. Du vil ha ansvar for å administrere ditt eget budsjett og bidra til å oppnå selskapets vekstmål. Du vil få en spennende stilling i et selskap i vekst med stor mulighet for faglig utvikling og påvirkning av salgsstrategien.
Dine ansvarsområder inkluderer:
- Identifisere og kontakte potensielle kunder både på mail og telefon, oppsøkende salg er en viktig del av dine arbeidsoppgaver
- Oppnå omsetningsmål og vekst i henhold til eget budsjett
- Presentere og selge våre tjenester
- Utarbeide tilbud, følge opp kunder samt sikre systematisk kundepleie for å ivareta vårt gode omdømme og øke vår merkevarekjennskap
- Bidra til å utvikle salgsstrategier og -mål
- Delta på messer og andre salgsfremmende aktiviteter
Suksesskriterier:
- Salg og resultat i henhold til budsjett
- Økt markedsandel
- Salg og vekst på definerte satsingsområder
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra salg, gjerne innen salg til organisasjoner som kommuner, fylkeskommuner, statlige etater og andre offentlige organisasjoner
- Dokumenterte, gode resultater fra tidligere salgsroller
- Strategisk, offensiv og med en sterk drivkraft for å nå og overgå salgsmål
- Evne til å jobbe selvstendig og ta initiativ for å oppnå resultater
- Resultatorientert med sterk gjennomføringsevne, proaktiv og løsningsorientert
- Tillitsskapende, etterrettelig og god relasjonsbygger som ser verdien av systematisk kundepleie
- Relevant utdanning innen markedsføring, salg, eller forretningsutvikling vil være en fordel. Gjelder også kurs eller sertifiseringer innen salgsteknikker og kundebehandling.
- Førerkort klasse B
Vi tilbyr:
- En sentral rolle i ett selskap med sterke vekstambisjoner
- En mulighet til å påvirke salgsarbeidet til selskapet
- Ett dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø hvor dine bidrag verdsettes
- Hovedsakelig kun hjemmekontor, men noe reising kan påregnes
- Konkurransedyktige betingelser og muligheter for personlig og faglig utvikling
Om arbeidsgiveren
Om arbeidsgiveren:
Vi er ett konsulentselskap som har gjort offentlige anskaffelser enkelt, trygt og rimelig. Vi hjelper offentlige oppdragsgivere med å gjennomføre sine anskaffelser. Selskapet fylte 10 år i år, og vi gjennomfører 400 anskaffelser i året over hele landet. Vi hjelper våre kunder med hele prosessen fra A til Å, og dette til en forutsigbar fastpris. Det betyr at vårt mål er at dette skal være enkelt for kundene våre. Deres jobb er å konsentrere seg om behovet, vår jobb er å tilrettelegge alle deler av prosessen slik at det blir så enkelt som mulig for oppdragsgiver.
Vi tør påstå at kundene våre er veldig fornøyde med oss. Når vi er ferdige med et prosjekt, ber vi de alltid om å evaluere jobben vi har gjort. 98% gir oss karakteren best eller nest best når vi spør om de var fornøyde med prosessen. 98% er godt eller veldig godt fornøyd med fremdriften. Dette er vi selvsagt veldig stolte av, nå ønsker vi at enda flere skal kunne overlate sine anskaffelser til oss på en enkel, trygg og rimelig måte.
- Sektor: Privat
- Sted: 3189 Horten
- Hjemmekontor: Kun hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
salgskonsulent, salg, oppsøkende salg, kundekontakt, relasjonsbygging
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385392935
- Sist endret