Client Experience Manager, Bilia JLR
Bilia JLR Import Norway
- Frist 5.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for unike kundeopplevelser?
Som et ledd i vår kontinuerlige og strategiske satsning på meget høy kundetilfredshet ser vi nå etter en Client Experience Manager. Stillingen er nyopprettet og gir deg mulighet til å være med på en spennende reise med mål om å løfte våre kundeopplevelser til nye høyder.
Arbeidsoppgaver:
- Lede og koordinere alle aktiviteter for forbedring av kundetilfredshet på tvers av importør, detaljister og JLR. Arbeide tett med administrerende direktør, direktør for forretningsdrift, og andre relevante JLR-team for å sikre en enhetlig tilnærming til kundeopplevelsen.
- Regelmessig overvåke kundetilbakemeldinger gjennom JLRs kundeundersøkelser, forhandlerpaneler, personlige interaksjoner, og andre kilder. Måle KPI-er relatert til kundetilfredshet, gjensalg og lojalitet. Sikre konsekvente, høy-kvalitets online og offline kundekontakter på tvers av alle kontaktflater.
- Være primær kontakt overfor Client Experience Manager hos forhandlerne, og JLR Europas CRC-team. Legge til rette for kommunikasjon og samarbeid for å tilpasse strategier for kundeopplevelse på tvers av regionen.
- Regelmessig dele de gode kundeopplevelsene med alle interessenter i Importør og Detaljister for å fremme en kundefokusert Modern Luxury-kultur gjennom organisasjonen.
- Sikre at alt personale hos Importør og Detaljister deltar i opplæring om Modern Luxury og Kundefokus for å fremme en kundetilfredshets tankegang og levere eksepsjonelle kundeopplevelser.
- Både lede, bistå og koordinere, avhengig av sak, tiltak for å sikre høyeste kundetilfredshet i saker der det er nødvendig.
- Rollen får en sentral posisjon i vår organisasjon med interaksjon med alle våre avdelinger i matrisen. Stillingen inngår i ledergruppen, og rapporterer direkte til administrerende direktør.
Kvalifikasjoner:
- Utdannelse på høyskolenivå, men tyngre relevant erfaring vil bli vurdert
- Solid erfaring med kundeservice, fortrinnsvis fra «high-end segment» er ønskelig
- Bilbransjeerfaring er en fordel, men ikke et krav
- Ledererfaring
- Ferdighet i kundeopplevelsesverktøy og programvare som styringssystemer for tilbakemeldinger fra kunder, CRM-plattformer og dataanalyseprogramvare er ønskelig
- Oppdaterte kunnskaper innen SOME forventes
Ferdigheter:
- Sterke verbale og skriftlige kommunikasjonsevner (Norsk og Engelsk)
- Analytiske egenskaper og erfaringer
- Strukturert og planmessig i ditt arbeid
- Nysgjerrig, endringsvillig og beslutningsdyktig
- Gode lederegenskaper
- Positiv, løsningsorientert og en som holder hodet kaldt i pressede situasjoner
- Selvstendig, men også teamorientert
Vi tilbyr:
- Meget spennende nyetablert stilling i et internasjonalt miljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode utviklingsmuligheter
- Gode pensjonsordninger
Virker dette interessant, og du har spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår rekrutteringspartner Olaf Bergesen, i Bergesen Executive Search, på telefon: 901 19 130. Alle henvendelser behandles konfidensielt og i henhold til gjeldene regler for GDPR.
Om arbeidsgiveren
Bilia JLR Import AS er et Joint Venture-selskap som ble stiftet av Bilia og JLR (Jaguar Land Rover) i 2024. Selskapet er en del av Bilia-konsernet, som er en av Europas største bilforhandlergrupper med virksomhet i Sverige, Norge, Belgia og Luxembourg. Bilia-konsernet er et børsnotert selskap i Stockholm.
Jaguar Land Rover (JLR) sin Reimagine-strategi leverer en bærekraftig visjon for moderne luksus gjennom design. JLR transformerer virksomheten til netto nullutslipp i hele forsyningskjeden, produkter og operasjoner innen 2039. Det er satt opp et veikart som vil redusere utslippene på tvers av egen virksomhet og verdikjeder innen 2030 gjennom godkjente, forskningsbaserte mål. Elektrifisering er sentralt i denne strategien og innen slutten av tiåret vil våre merker Range Rover, Discovery, Defender tilby minst én helelektrisk modell, mens Jaguar vil være helelektrisk.
JLR er et britisk selskap med to designsentre og tekniske anlegg, tre bilfabrikker, et motorproduksjonssenter og et senter for batterimontering i Storbritannia. JLR har også bilfabrikker i Kina, Brasil, India, Østerrike og Slovakia, samt syv teknologisentre over hele verden.
- Sektor: Privat
- Sted: Oksenøyveien 10, 1366 Lysaker
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted, Butikk og varehandel
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse, Salgsledelse
Nøkkelord
kundeservice, ledelse, kundesenter, manager, client manager
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385408426
- Sist endret