Lønns- og HR-ansvarlig
Norlock AS
- Frist 19.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Trigges du av å jobbe med utvikling der menneskene er i fokus?
Arbeidsoppgaver:
• Ansvarlig for månedlig lønnskjøring (A til Å), inkludert utbetalinger,
avstemminger, reiseregninger, rapportering til offentlige myndigheter,
årsoppgjør lønn etc.
• Oppfølging av fravær, sykefravær og permisjoner
• Personaladministrative oppgaver som oppdatering av personalregistre og dokumentasjon
• Support til ledere og ansatte i HR-spørsmål
• Bidra til kontinuerlig forbedring av lønns- og HR-prosesser
• Støtte ved rekrutteringsprosesser og onboarding av nyansatte
• Sikre samsvar med lover, forskrifter og interne retningslinjer
• Bistå økonomisjef i enklere regnskapsoppgaver ved behov
Ønskede kvalifikasjoner:
• Relevant utdanning innen lønn, HR eller økonomi
• Erfaring med lønnsarbeid og kjennskap til relevante lover og avtaler
• Erfaring med HR-systemer og lønnssystemer (Visma er en fordel)
• Forståelse for lover, regler, tariffavtaler, og beste praksis på HR-området
• Gode ferdigheter i MS Office, spesielt Excel
• Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig på norsk
• Stillingen krever plettfri vandel/ politiattest da selskapet er medlem i
bransjeorganisasjonen Norske Låsesmeder
Vi ser etter deg som:
• Tar ansvar, er stødig og til å stole på
• Er relasjonell og god til å kommunisere klart og tydelig
• Er systematisk og strukturert, med god gjennomføringsevne
• Jobber for å finne de gode løsningene
• Er fleksibel og positiv, med en evne til å tilpasse seg endringer
• Har høy integritet og etisk bevissthet
Vi tilbyr:
Hos oss blir du del av et solid selskap der ansatte fremhever et godt arbeidsmiljø og hyggelige kolleger. Vi er stolte av å ha et svært høyt kompetansenivå på vårt fag, en kultur for tett samarbeid, samt hurtige og gode beslutningsprosesser. Du får stor frihet og store påvirkningsmuligheter, og du kan utvikle deg både faglig og som person. Du blir med på å skape gode og langsiktige arbeidsplasser for deg selv og andre.
Om arbeidsgiveren
Norlock AS ble etablert i 1985. Vi er en unik nisjebedrift som tilbyr totalløsninger for prosjekter knyttet til dører, porter, gitter, lås, beslag og adgangskontrollsystem både lokalt og nasjon. Vår prosjektavdeling holder til i Rigedalen 40 i Kristiansand. I tillegg har vi butikk i Skippergata 93. Selskapet har solid økonomi, 45 ansatte og spennende framtidsutsikter. Forventet omsetning for 2024 er ca. NOK 160 milloner.
Vi er i spennende utvikling, og er nå på jakt etter en Lønns- og HR-ansvarlig til nyopprettet stilling. Vi er på jakt etter en person som tar ansvar, og som kan være en nøkkelressurs for ledelsen og organisasjonen for øvrig.
Hos oss får du mulighet til å påvirke og bidra i hele organisasjonen, og det er korte veier til beslutninger. Du vil rapportere direkte til Økonomisjef, og delta i utvidet ledergruppe.
- Sektor: Privat
- Sted: Rigedalen 40, 4626 Kristiansand S
- Bransje: Bygg og anlegg, Håndverkstjenester
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
lønn, hr, personal, lønnkjøring, onboarding
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385445395
- Sist endret