Leder innebutikk - Monter Brattvåg
Optimera AS
- Frist 16.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Har du erfaring med service og lyst å bidra til gode kundeopplevelser i vårt byggevarehus?
Nå søker vi deg som ønsker å jobbe som leder innebutikk hos oss i Montér Brattvåg. Vi ser etter deg som er nysgjerrig, resultat- og serviceorientert, og som vil være med å bygge gode kundereiser for våre besøkende i et velorganisert og hyggelig varehus. Du trives med å motivere de rundt deg til å yte sitt beste og sørger for at dere sammen skaper et inspirerende og selgende varehus.
I tillegg må du like kundekontakt og være opptatt av å yte den beste servicen ovenfor våre kunder. Siden stillingen innebærer en del ansvar, er det viktig at du er strukturert og har høy gjennomføringsevne. I rollen som butikkleder vil du blant annet jobbe med interiør og maling, garderobe, gulv, verktøy og mange andre varegrupper som våre kunder trenger for å utføre sine prosjekter.
Avdelingen består av fire dyktige medarbeidere og kjennetegnes ved sitt gode arbeidsmiljø, sterke kunderelasjoner og varierte arbeidsoppgaver.
I Optimera er vi opptatt av at våre verdier OPP; offensiv, profesjonell og personlig, skal gjenspeiles i alt vi gjør. Vi jobber hele tiden for å bli bedre og for å finne de beste løsningene for våre kunder, i dag og for fremtiden. Våre kunder skal få en grønnere, enklere og mer effektiv hverdag. Vi jobber derfor alle mot vår visjon: Sammen bygger vi vinnere!
Vi tilbyr gode pensjons- og forsikringsordninger, gunstig personalkjøpsordning, og mulighet til å være med i vårt aksjespareprogram. Gjennom vårt eget Optimera Akademi tilbyr vi en rekke kurs og utviklingsprogrammer for din utvikling. Vi er stolte av en ENPS-score på 50 fra siste medarbeiderundersøkelse – et bevis på vårt gode arbeidsmiljø!
Ansvar/arbeidsoppgaver:
- Sørge for en selgende og attraktiv innebutikk
- Kunderådgivning og salg til proff- og privatmarkedet
- Gjennomføring av salgsaktiviteter og kampanjeoppfølging
- Varebestilling og vedlikehold av sortiment
- Være en faglig bidragsyter og sparringspartner for kollegaer og kunder
- Oppfølging og kontakt med leverandører
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Erfaring med butikkdrift og varehandel
- Erfaring med salg og kundeservice fra varehandel er en fordel
- Produktkunnskap og erfaring fra byggevarebransjen er ønskelig
- Pålitelig, nøyaktig og strukturert
- Erfaring med bruk av data som arbeidsverktøy
- Gode samarbeidsevner, kontaktskapende og opptatt av å skape engasjement blant kollegaer
- Høy arbeidskapasitet og fleksibilitet
I Optimera mener vi at mangfold og inkludering er en styrke, og bidrar til vårt gode arbeidsmiljø. Hos oss har vi medarbeidere som speiler samfunnet.
Oppstart: 01.04.2025
Hvordan søke?
Last opp din CV via lenken i annonsen.
Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med daglig leder Terje Yndestad på telefon 92812834 eller e-post terje.yndestad@monter.no.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om Optimera
Optimera er Norges ledende aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 160 utsalgssteder, 2000 ansatte og over 15 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatter Montér, Montasjeutstyr, Optimera Proff, Optimera Woodfab, Optimera Logistikk, Optimera Handel, RenCon og Igland Garasjen. Optimera er en del av Saint-Gobain Distribution Norway som er eid av det internasjonale konsernet Saint-Gobain.
Les mer på www.optimera.no.
- Sektor: Privat
- Sted: Synnalandsvegen 70, 6270 Brattvåg
- Bransje: Butikk og varehandel, Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Butikkansatt, Butikksjef, Ledelse
Nøkkelord
Salg, Bygg og anlegg, Kundeservice, Trelast, salg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385496904
- Sist endret