Administrasjonskoordinator
Haugesund Skips og Offshore Service AS
- Frist 13.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi søker en polsktalende administrasjonskoordinator
(For english version - see below)
Er du effektiv, strukturert og trives i en hektisk arbeidshverdag? Vi søker en dyktig administrasjonskoordinator til vårt kontor i Haugesund som vil spille en nøkkelrolle i vår daglige drift og støtte til våre ansatte.
Om rollen
Som administrasjonskoordinator i HSOS vil du fungere som et bindeledd mellom administrasjonen og våre utleide ansatte, og sikre effektivitet og kontinuitet i vår organisasjon.
I denne stillingen vil du oppleve både spennende og hektiske dager. Det er derfor viktig å håndtere høyt tempo og ulike utfordringer med en positiv og løsningsorientert innstilling. Struktur og effektivitet er avgjørende - det samme er god kommunikasjon og samarbeid med utleide ansatte og kollegaer i administrasjonen. Erfaring med, og glede av, å arbeide med mennesker er en forutsetning for å trives i denne rollen.
Dine arbeidsoppgaver:
-
- Daglig kontakt med ansatte og oppfølging via telefon
- Oversettelse av dokumenter og muntlig kommunikasjon
- Bistå reisekoordinator med koordinering av ansattes reiseplaner
- Administrativ støtte, inkludert håndtering av dokumenter, e-post og annen korrespondanse
- Være en støttefunksjon i koordinering av mobilisering av ansatte, inkludert oppstart og avslutning av oppdrag
- Registreringsoppgaver i våre systemer
-
- Flytende muntlig og skriftlig i polsk, samt norsk eller engelsk
- God data- og systemforståelse og erfaring med Office 365 (inkludert Excel)
- Førerkort klasse B
-
- En spennende og variert arbeidshverdag i en solid organisasjon
- Mulighet til å jobbe selvstendig og få ansvar
- Gode utviklingsmuligheter
- Et engasjert team som verdsetter et godt arbeidsmiljø
Er du den vi ser etter? Send inn din søknad og CV så snart som mulig, og bli en del av vårt engasjerte team!
Read below for english version
-----
HSOS is one of the leading staffing companies in the Southwest region in Norway within the oil, gas, and renewable sectors. With a steady hand, industry knowledge, and a solution-oriented approach, we provide temporary personnel to both large and small companies in the industry.
We are passionate about people. Nothing motivates us more than helping our employees find exciting opportunities – and ensuring our clients get highly qualified professionals on their team.
We are located in modern office premises at Raglamyr in Haugesund, right in the heart of one of the Norway's leading industrial and offshore regions. We have 6 office-employees and currently a total of 700 employees in the company.
Are you efficient, organized, and thrive in a busy work environment? We are looking for a skilled administrative coordinator for our office in Haugesund who will play a key role in our daily operations and support our employees.
About the role
As an administrative coordinator in HSOS, you will act as a link between the administration and our contracted employees, ensuring efficiency and continuity in our organization. In this position, you will experience both exciting and hectic days. It is therefore important to handle a high pace and various challenges with a positive and solution-oriented attitude. Structure and efficiency are crucial - as are good communication and collaboration with contracted employees and colleagues in the administration. Having experience with and enjoying working with people is essential for thriving in this role.
Your tasks:
- Daily contact with employees and follow-up via phone
- Translation of documents and verbal communication
- Assist the travel coordinator with coordinating employees' travel plans
- Administrative support, including handling documents, emails, and other correspondence
- Provide support in coordinating the mobilization of employees, including the start and end of assignments
- Registration tasks in our systems
- Fluent in Polish, both spoken and written, as well as Norwegian or English
- Good data and system understanding and experience with Office 365 (including Excel)
- Driver's license class B
- An exciting and varied workday in a solid organization
- Opportunity to work independently and take on responsibility
- Good development opportunities
- An engaged team that values a good working environment
Om arbeidsgiveren
Vi brenner for mennesker. Lite motiverer oss mer enn å bidra til at våre ansatte får spennende muligheter og at våre kunder får høyt kvalifiserte fagfolk med på laget.
Vi holder til i moderne kontorlokaler på Raglamyr i Haugesund, midt i en av landets ledende industri- og offshore regioner. Vi er 6 ansatte på kontoret og teller i dag totalt 700 ansatte i selskapet.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Longhammarvegen 7, 5536 Haugesund
- Bransje: Håndverkstjenester, Industri og produksjon, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Håndverker, Kontor og administrasjon, Koordinering
Nøkkelord
Administrasjon, Koordinator, Industri, Olje- og gassindustri, Kontor
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385515799
- Sist endret