Kunderådgiver
SpareBank 1 Østlandet
- Frist 05.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Kunderådgiver direktebanken
Førsteklasses rådgivning i kombinasjon med god lokalkunnskap er Sparebank1 Østlandet sin styrke. Vi ønsker at flere kunder skal komme til oss når de trenger råd om sin personlige økonomi. Vi skal være til stede for kundene når de trenger oss, og gjøre oss fortjent til at kunden velger oss, hver dag.
Som kunderådgiver er din viktigste oppgave å gi service og gode råd om relevante produkter og løsninger. Vi søker deg som tør å tenke stort og har en fremoverlent holdning. For deg vil dette være en spennende mulighet til å være med og utvikle et av våre offensive kontorer. Evner du å spre glede og begeistring blant kollegaer og kunder? Om dette er deg så gleder vi oss veldig til å høre fra deg! Vi holder til i bankens kontor på Hamar.
Vaktrullering må påregnes innenfor kl 08-18.
Arbeidsoppgaver
- Kundeservice, veiledning, rådgivning og salg i vår dagligbank.
- Se muligheter og raskt kunne foreslå relevante løsninger og produkter for kunde.
- Ta ut breddepotensialet i aktivitetene vi utfører daglig.
- Henvisning til annen relevant kompetanse.
- Sikre at alle kunder bruker våre innovative digitale løsninger og selvbetjeningsverktøy.
Kvalifikasjoner
- Bachelornivå innen økonomiske fag. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- Erfaring fra kundesenter - gjerne annen bransje.
- Veilednings-, henvisnings- og servicekompetanse.
- Relevant salgserfaring og dokumenterte salgsresultater vektlegges.
- Beherske teknologiske løsninger og selvbetjeningsverktøy.
Personlige egenskaper
- Motiveres av gode kundeopplevelser og salg.
- Ha et ønske om å utvikle egne ferdigheter og kompetanse.
- Initiativrik, utadvendt og løsningsorientert.
- Endringsvillig og tar raskt i bruk nye prosesser og løsninger.
- Lagspiller med gode kommunikasjonsferdigheter.
- Høy etisk standard, nøyaktig og kvalitetsbevisst.
Vi tilbyr
- En offensiv arbeidsplass med godt arbeidsmiljø og sterkt fagmiljø.
- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver.
- God opplæring.
- Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid, hybrid kontorløsning, ekstra fridager og redusert arbeidstid fra juni til september. Vi har også en gunstig spareordning som gir ansatte eierandeler i konsernet.
- For stillinger som krever autorisasjon og godkjenning av egnethet, forutsettes politiattest fremlagt.
- Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og annen dokumentasjon. Bakgrunnssjekken gjennomføres av Semac, etter samtykke fra søkeren.
Om arbeidsgiveren
SpareBank 1 Østlandet er en lokal støttespiller med hjerte på Østlandet. Vi er Norges fjerde største sparebank med 1225 kompetente og stolte medarbeidere. Finanskonsernet har nær 180 års historie på Østlandet og har bidratt til verdiskaping i markedsområdet gjennom flere generasjoner. Konsernadministrasjonen ligger i Hamar og selskapet er notert på Oslo Børs. Gjennom finansiering og rådgivning til privatpersoner og bedrifter som ønsker å realisere sine gode prosjekter, bidrar banken til bærekraftig vekst og utvikling i bygd og by. I tillegg til bank, plassering og forsikring, tilbyr konsernets datterselskaper eiendomsmegling, regnskap, leasing- og annen finansiering. Banken er medeier i SpareBank 1 Gruppen og har et nært samarbeid med de andre alliansebankene i SpareBank 1.
Du kan lese mer om banken her: https://www.sparebank1.no/nb/ostlandet/om-oss.html
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Strandgata 15, 2317 Hamar
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Produktsalg, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundeservice, Salg, Digital, Privatøkonomi, Hjemmekontor
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385525439
- Sist endret