Avdelingsleder kundesenter i KLP Banken
KLP Banken
- Frist 15.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du lede vårt dyktige og hyggelige kundesenter i KLP Banken Personmarked?
Brenner du for å skape gode kundeopplevelser og oppnå resultater sammen med medarbeiderne dine? Nå har du en unik mulighet til å bli leder for kundesenteret i KLP Banken Personmarked.
KLP Banken har blant landets mest fornøyde personkunder, og det er kontakten med våre kundekonsulenter som kundene verdsetter høyest. Vi er en bank i vekst, og vi har store ambisjoner fremover. Digitalisering, kundedrevet tjenesteutvikling og kontinuerlig forbedring av kundereisen er områder vi prioriterer høyt.
Som leder for kundesenteret vil du ha personalansvar for en engasjert og trivelig gjeng på 14 personer. Avdelingens hovedoppgave er å gi god kundebehandling og førstelinjesupport. Viktige forutsetninger for å lykkes i dette arbeidet er god ledelse, arbeidsglede, fellesskapsfølelse og god tilbakemeldingskultur. Vi søker derfor deg som er tillitsskapende, tydelig og resultatorientert, samtidig som du er en god menneskekjenner som er flink til å motivere, samarbeide og kommunisere.
Som leder skal du sørge for at avdelingen din samarbeider godt og tar imot kundene på en god og effektiv måte hver dag. Din viktigste oppgave blir å motivere og videreutvikle medarbeiderne, samt å jobbe med effektivisering og forenkling av arbeidsoppgaver for å kunne håndtere videre vekst. Du vil også bidra til godt samarbeid med andre avdelinger i banken og i KLP-konsernet der det er behov for det.
Du vil rapportere til direktør for Personmarkedet og inngå i ledergruppen for Personmarkedet.
Kvalifikasjoner:
- Solid ledererfaring, fortrinnsvis fra kundesenter, med dokumenterte resultater
- Erfaring med fagsystemer, gjerne innen bank/finans
- Tydelig, strukturert og resultatorientert
- Inspirerende og motiverende lederstil
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss vil du få spennende utfordringer i et finanskonsern i stadig utvikling. Vi har et godt arbeidsmiljø med kompetente og motiverte medarbeidere, og vi har gode pensjons- og velferdsordninger. Som ansatt i KLP vil du få tilgang til fine treningslokaler og KLPs feriehytter. KLP-huset ligger sentralt i Bjørvika rett ved Oslo S.
Synes du dette virker spennende og har det som skal til for å lykkes i stillingen? I så fall håper vi du sender inn CV og søknad. Vi behandler søknader fortløpende.
Har du spørsmål om stillingen, kan du kontakte direktør Personmarked Jorunn Ygre Storjohann på telefon 93 40 31 85 eller e-post .
KLP samarbeider med Semac som gjennomfører bakgrunnssjekk av den som tilsettes. Formålet er å verifisere CV, annen søknadsdokumentasjon og sikre lik- og objektiv behandling. Dersom stillingen krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet, forutsetter fremlagt politiattest.
Om arbeidsgiveren
Alle som jobber hos oss er på hver sin måte og med hver sin bakgrunn en del av vårt mangfold. Vi er opptatt av at alle skal behandles med likeverd og respekt og få lov til/ha mulighet til å være den de er. Vi har troen på at et arbeidsliv preget av likestilling og mangfold gjør at vi sammen skaper innovasjon, vekst og verdiskaping.
- Sektor: Privat
- Sted: Dronning Eufemias gate 10, 0191 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Ledelse
Nøkkelord
Finans, Bank, Kundesenter
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385536565
- Sist endret