Skademedarbeider
Gjensidige
- Frist 5.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du opptatt av gode kundeopplevelser og ønsker å sikre at kundene våre blir godt ivaretatt?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.
I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
Vi ser etter deg som på samme måte som oss er opptatt av gode kundeopplevelser, og som har lyst til å nå det samme målet som oss: å bli det mest kundeorienterte forsikringsselskapet i Norden.
Vi søker nå etter flere norsk- og engelsktalende skadebehandler til reiseoppgjør for Gjensidige og Gouda. Som ansatt hos oss, vil du spille en viktig rolle for kundene våre!
Gode grunner til å jobbe i Gjensidige
I Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. En av grunnene til at vi har lyktes i så lang tid, er at vi hele tiden jobber med å utvikle oss i takt med - og helst i forkant av - de stadige endringene i forsikringsbransjen og samfunnet ellers. Hos oss vil du være en del av et stort fellesskap som trekker i samme retning mot et tryggere samfunn for alle, hvor du kan være stolt av at vi gjør mange konkrete grep for verden rundt oss.
Du vil bli en del av avdelingen som behandler alle Reiseskader for Gjensidige og Gouda. Avdelingen består i dag av 20 dyktige skadebehandlere som har et stort engasjement for å hjelpe kundene våre i vanskelige situasjoner. I vår avdeling har vi ambisjon om å levere de beste kundeopplevelsene!
Din hverdag som Skadebehandler
Hos oss vil du få en spennende og variert hverdag i et kompetent og hyggelig arbeidsmiljø. Du vil jobbe med oppgjør av skadesaker innen reiseforsikring.
Hver eneste dag vil du være i kontakt med kundene våre. Du vil treffe mennesker som har hatt en uønsket eller vond opplevelse. Dette kan eksempelvis være sykdom i utlandet eller tap/skade på eiendeler de har med på reise. Det oppleves meningsfullt å sikre økonomisk trygghet når det virkelig gjelder. Møtet med deg kan utgjøre en forskjell og en erfaring kundene våre tar med seg livet ut.
Ved behandling av skadesaker vil du samarbeide med både interne og eksterne ressurser som alle vil bidra til å sikre en best mulig kundebehandling. Du vil få ansvar for leveranser i henhold til eget og avdelings mål, samt bidra til å opprettholde en avdeling hvor trivsel og stolthet er viktige drivere i hverdagen.
Om deg som søker
Vi søker deg som tidligere har jobbet med skadebehandling eller som har annen relevant saksbehandlingserfaring. Du liker å snakke med folk på telefon, og er opptatt av å hjelpe mennesker som er i en vanskelig situasjon.
Som person formidler du skadeoppgjøret flytende på norsk og engelsk muntlig og skriftlig. Du vil trives i en stilling hvor du må sette deg raskt inn i ulike saksforhold, noen mer komplekse enn andre, og vurdere tilgjengelig informasjon på en grundig måte.
Hos oss kan det til tider være høyt tempo, så du må være forberedt på å gi det lille ekstra når det virkelig gjelder. Du liker å dele kunnskap og erfaringer med andre, samtidig som du klarer å jobbe selvstendig med dine egne oppgaver. I tillegg er du vant til å planlegge en arbeidshverdag ut ifra tidsfrister og prioriteringer.
Vi gjør oppmerksom på at det vil foretas kredittsjekk før en eventuell ansettelse.
Hos oss får du
Vi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.
For å yte best mulig når det virkelig gjelder, trenger du å koble av mellom slagene. Derfor er vi opptatt av at du skal ha rom for å være deg, og til å dyrke det som er betydningsfullt i ditt liv - hva enn det måtte være.
Vi holder til i flotte lokaler i Skien. Vi tror på fleksibilitet i arbeidshverdagen, noe vi legger til rette for gjennom gode samhandlings- og arbeidsverktøy. Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring, personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning.
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.
Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse.
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:
Hege Saltboden Karlsen, (+47)97064791, Hege.Saltboden-Karlsen@gjensidige.no eller Joakim Olsen, (+47) 90059310, joakim.olsen@gjensidige.no
Søknadsfrist: 05.01.2025
Om arbeidsgiveren
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Bruene 1, 3724 Skien
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
saksbehandling, rådgivning, skade, oppgjør, reise
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385603936
- Sist endret