Service Desk Assistant
Andøya Space
- Frist 15.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Service Desk Assistant
Andøya Space har kunder og gjester fra hele verden, og Service Desken et viktig kontaktpunkt for dem. Service Desken er ofte deres første møte med konsernet, og der får de hjelp med overnatting, bespisning, bestilling av drosje, frakt og så videre.
Vi søker en positiv og serviceinnstilt person til en 50% fast stilling som Service Desk Assistant. Opplæring vil bli gitt og det gis muligheter for kurs og videre utvikling i stillingen. Med tiden kan det bli aktuelt med økt stillingsprosent.
Stillingen hører inn under Service-avdelingen, som står for driften av Andøya Space sin kantine, renhold og Service Desk.
Ønsket dato for første arbeidsdag: 01.02.2025
Arbeidsoppgaver
- Kontakt med kunder og gjester
- Mottak/ forsendelse av frakt
- Administrering av reservasjoner i våre to forlegninger
- Registrering av innkommende matbestillinger
Kvalifikasjoner
Administrativ bakgrunn og/ eller kompetanse er ønskelig. Du må beherske norsk og engelsk både muntlig og skriftlig. Kan du andre språk i tillegg er det et stort pluss. Må kunne grunnleggende IT-programmer som Word/ Excel.Personlige egenskaper
Du er en positiv, serviceinnstilt og samarbeidsvillig person, som er lærevillig. Du er løsningsorientert, du liker å ta ansvar og å håndtere et til tider hektisk arbeidsmiljø, hvor dagene kan være varierte.Vi tilbyr
Arbeidsstedet som er Andøya Space, kan tilby et aktivt internasjonalt miljø, lønn etter avtale, kollektive pensjons- og forsikringsavtaler, mulighet for AFP, fleksibel arbeidstid og ulike velferdstilbud.
Vi kan tilby utfordrende arbeid i et trivelig og dynamisk arbeidsmiljø i et konsern i vekst
Hjelp til å skaffe bolig og dekning av flyttekostnader etter avtale.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Bleiksveien 46, 8480 Andenes
- Bransje: Hotell og overnatting
- Stillingsfunksjon: Resepsjon
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
resepsjon, service, booking, space
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385639821
- Sist endret