Teamleder Kundeservice
Volvat Medisinske Senter AS
- Frist 19.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Teamleder Kundeservice
Er du vår nye teamleder for det sentrale kundesenteret i Volvat, og vil jobbe i et nytenkende og kundeorientert miljø med gode kollegaer og meningsfulle oppgaver? Da håper vi at akkurat du søker hos oss.
Er du en sykepleier, utdannet som ambulansearbeider eller annet medisinske helsepersonell som ønsker å jobbe mer merkantil innenfor helse? Har du sterk faglig kompetanse og et hjerte for kundeservice? Har du erfaring med ledelse og lyst til å bidra til utviklingen av kundesenter vårt som leverer tjenester av høy kvalitet?
Vi søker nå en teamleder med medisinsk bakgrunn til vårt kundesenter som har et stort engasjement med å skape gode kundeopplevelser i alle ledd, nå og i fremtiden. Kundesenteret er selve hjerte til Volvat. For oss er det viktig at våre kundebehandlere til enhver tid har fingeren på pulsen og utfører høy kvalitet i arbeidet, viser medfølelse og omsorg for pasienter og kunder. Vi har ca. 700 tusen henvendelser i året via telefon, chat og SoMe, der vi booker, flytter, bytter timer og veileder ut ifra forespørselens innhold. Regionalt Kundesenter skal være bindeleddet mellom alle forretningsområdene i Volvat.
Som teamleder vil du ha en nøkkelrolle i å sikre at kundesenteret opprettholder høy standard i møte med pasienter, pårørende og samarbeidspartnere. Du vil, sammen med leder for kundesenteret, lede et dedikert team på ca. 20 stykker, og være en aktiv bidragsyter til at avdelingen når sine målsetninger.
Som teamleder er du også operativ, tar del i team oppgaver og deltar i turnusen. Lederoppgaver vil utgjøre fra 30-50% av tiden din, og kan variere fra måned til måned.
Hva forventer vi av våre medarbeidere?
Hos Volvat setter vi pasienten først og legger stor vekt på innsikt og forståelse for deres ønsker og behov. Vi er opptatt av at pasientene blir møtt med et fremragende servicenivå og profesjonalitet. Våre behandlere og støttepersonell skal kjennetegnes ved sterk faglig kompetanse og høyt kvalitetsnivå. Vårt fokus er at pasienten skal få den omtanke og service de fortjener, utført av mennesker med et hjerte for faget. Vi er her for pasientene våre og det er viktig for oss at du er opptatt av det samme.
Arbeidsoppgaver
- Fagansvar for teamet, sammen med fagteamet i avdelingen
- Personalansvar
- Aktivt ta del i teamets arbeidsoppgaver ved å bistå pasient/kunder med å veilede/booke tid, endre og avbestille timer via telefon, chat og SoMe
- Opplæringsansvarlig av teamet sammen med leder for kundeservice
- Implementere godkjente rutiner og prosesser i samarbeid med leder/fagteamet
- Kvalitetssikre jobben som gjøres i teamet, samt sikre gode arbeidsprosesser
- Være en aktiv bidragsyter til at avdelingen når sine mål og KPI’er
- Superbruker i EPJ-system (journalsystem vi benytter) og kundeserviceplattform, vi benytter (Puzzel)
- Jevnlig utvikling og trening av teammedlemmer sammen med leder
- Bistå leder for kundesenteret ved behov
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som:
- Har utdanning innen medisin, helst som autorisert sykepleier
- Har erfaring fra kundesenter, pasientkontakt eller lignende administrative roller
- Har ledererfaring og gjerne kjennskap til personalansvar. Relevant erfaring innenfor fagfeltet kan kompenseres for evt manglende utdanning
- Solid erfaring fra lignende administrative stillinger. Fortrinnsvis helse, kundeservice og administrasjon
- Meget god digital- og systemkompetanse
- God erfaring med journalsystem DIPS/Medodika m.m
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, engelsk og norsk
Det er ønskelig at man har, men ikke et krav:
- Erfaring innenfor telefoni og kundeservice
- Kjennskap til SoMe og chatfunksjoner, og jobbet med CRM/multikanal
Personlige egenskaper
- Har et STORT Pasient/kundefokus, høy grad av serviceinnstilling og et brennende ønske om å levere gode helsetjenester
- Er strukturert, nøyaktig og løsningsorientert
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
- Er engasjert, god til å skape oversikt og definere rett servicenivå
- Evne til å sette seg gode mål og har gjennomføringskraft til å nå målene
- Er kreativ og nysgjerrig med et våkent blikk og oppdager nye muligheter
- Trives med å jobbe i team, men også selvstendig
- Har godt humør og har evne til å spre entusiasme og gode holdninger blant kollegaer
- Liker å jobbe i et pulserende og energifylt miljø
Høres dette ut som deg?
Send oss din CV og motivasjon for å jobbe i Volvat. Vi gleder oss til å høre fra nettopp deg!
Vi tilbyr:
- En spennende stilling med mulighet for påvirkning og faglig utvikling
- Et hyggelig arbeidsmiljø med kompetente kollegaer i fine lokaler ved Storo
- Mulighet for noe hjemmekontor etter avtale med leder
- Medlemskap i Volvat
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale og kvalifikasjoner
- Må påregne å jobbe noen kveldsvakter. Vi har åpningstid mellom 8-18 man – tor og 8-16 fre
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med Maiken B. Kjærnes - Leder Kundeservice Norge – Volvat Medisinske senter AS
Om arbeidsgiveren
Volvat Medisinske Senter eies av Ramsay Health og er et av landets ledende private
helseforetak med virksomhet i Oslo, Drammen, Porsgrunn, Fredrikstad, Stavanger, Moss, Hamar, Bergen, Trondheim og Tromsø. Vi har sykehus med kirurgi i Oslo, Fredrikstad, Bergen, Trondheim og Tromsø.
Vi har over 30 års erfaring med drift av helsetjenester. Våre sentre har et bredt spekter av
medisinske tjenester, med spesialister innenfor de fleste medisinske fagområder.
Ramsay Health er et globalt helseselskap med virksomhet i Asia, Europa og Australia med over 50 års erfaring innen helse og akuttmedisin. Selskapet leverer en rekke tjenester med utgangspunkt i 480 sykehus og klinikker i 11 land, noe som gjør Ramsay Health til et av de største private helseselskapene i verden. Selskapet har mer enn 77 000 ansatte og behandler årlig 8.5 millioner pasienter.
Les mer om oss på www.volvat.no
- Sektor: Privat
- Sted: Vitaminveien 1A, 0485 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Teamleder, Kundeservice, Administrasjon, Salg og ledelse, Volvat
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385645510
- Sist endret