Leder for forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll
Innlandet Revisjon IKS
- Frist 12.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å være med å utvikle Innlandet Revisjon og vårt arbeid med forvaltningsrevisjoner og eierskapskontroller?
Forvaltningsrevisjon er å gjøre systematiske vurderinger av økonomi, produktivitet, regeletterlevelse, måloppnåelse og resultater. Innlandet revisjon gjør undersøkelser på bestilling fra kontrollutvalgene i eierkommunene, og oppdragene kan gjelde hele bredden av kommunenes ansvarsområde. Vi skal levere gode revisjonstjenester til konkurransedyktige priser. Selskapet skal være – og fremstå – profesjonelt, bærekraftig og fremtidsrettet. Leder for forvaltningsrevisjon har en viktig rolle i dette arbeidet.
Stillingen innebærer fag- og personalansvar for om lag 8-10 medarbeidere. Som leder for forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll har du et overordnet ansvar for at vi leverer god kvalitet til rett tid. Du skal også være aktiv i utvikling av fag og metode, slik at vi jobber effektivt og fremtidsrettet. Dette forutsetter fokus på å sikre kvalitet, utvikle kompetanse, ha god kommunikasjon og bidra til en kultur for arbeidsglede, læring og forbedring.
Stillingen krever gode samarbeidsevner, tilstedeværelse og god arbeidskapasitet. Vi stiller store krav til en tillitvekkende og objektiv tilnærming til oppdragene. Stillingen inngår i selskapets lederteam.
Selskapets inntekter baseres på prosjekter vi utfører for kommunene. Vi ser for oss at ca. 50 % av tiden til lederen skal knyttes til fakturerbare oppgaver, og ca. 50 % til lederoppgaver.
Hvem ser vi etter?
Til stillingen ser vi etter en person som har
· mastergrad innen relevant fagområde
· meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
· grunnleggende kunnskap i metodefag, statistikk og office365
· god struktur og gjennomføringsevne
· erfaring fra personaloppfølging og fagutvikling, gjerne fra offentlig sektor
Vi ønsker oss en samfunnsengasjert person som er
· oppgaveorientert – slik at vi leverer riktig kvalitet til avtalt tid
· relasjonsorientert – slik at ansatte opplever arbeidsglede, mening og handlingsrom
· endringsorientert –slik at vi jobber for kontinuerlig læring, effektivisering og forbedring
· helhetsorientert – slik at vi arbeider til beste for Innlandet revisjon
Arbeidsoppgaver:
· Planlegge, følge opp og kvalitetssikre fagområdets oppgaver
· Fagutvikling
· Personalansvar for om lag 8 - 10 medarbeidere
· Bidra i arbeidet med forvaltningsrevisjoner og eierskapskontroller
· Bidra i selskapets drift og utvikling
Vi tilbyr:
· Interessante og varierte arbeidsoppgaver
· Hyggelige og sentrale kontorlokaler på Lillehammer
· Muligheter for noe hjemmekontor
· Tilgang til kantine og trimrom
· Lønn etter avtale, telefonordning og god pensjonsordning i KLP
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til daglig leder Anne Live Jensvoll tlf. 911 63 022. Mer opplysninger om selskapet finnes på irev.no.
Søknad med CV kan også sendes postmottak@irev.no eller Innlandet Revisjon IKS, Kirkegata 72, 2609 Lillehammer. Søknadsfrist 12. januar 2025.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova §25.
Om arbeidsgiveren
Innlandet Revisjon IKS er etablert av fylkeskommunen og 24 kommuner i tidligere Oppland fylke for å gjennomføre lovpålagt revisjon.
Vårt samfunnsoppdrag er å bidra til tillit til kommunal forvaltning, samt læring og forbedring i kommunene.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Kirkegata 72, 2609 Lillehammer
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Forskning, utdanning og vitenskap, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Ledelse, Revisjon og kontroll
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
leder, forvaltningsrevisjon, eierskapskontroll
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385736501
- Sist endret