Junior regnskapskonsulent
Admento
- Frist 24.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi vokser og satser - er du nyutdannet innen økonomi og regnskap i 2025?
Er du klar for å starte din karriere i et selskap som virkelig satser på vekst og utvikling?
Vi i Admento jobber hver dag med å gi ærlige og lønnsomme råd slik at norske bedrifter lykkes med å drive bærekraftig og skape bedre arbeidsplasser. Nå skyter vi fart og søker derfor etter deg som er ferdig utdannet i 2025 til å vokse sammen med oss! Er det deg vi leter etter?
Admento er et ledende kompetansehus innen en av bransjene som vokser mest i Norge akkurat nå - regnskapsbransjen. Våre 200 dyktige fagfolk hjelper daglig små og mellomstore bedrifter med å møte utfordringer og gripe muligheter, for å sikre lønnsomhet for den enkelte. Ambisjonene vi har for fremtiden er store, og vi jobber derfor hver dag for å utvikle oss som organisasjon og tjenestetilbyder.
Hva vil du jobbe med?
Som nyutdannet hos oss vil du få ta del i en omfattende opplæring, men vil nokså tidlig få tildelt varierte arbeidsoppgaver som inkluderer løpende regnskapsførsel, rapportering, årsoppgjør og regnskapsnær rådgivning. Du vil delta i kundemøter og bidra til å videreutvikle samarbeidet med kunden, samt tilrettelegge for de beste løsningene og tjenestene for kunden. Hver dag vil by på nye utfordringer som gjør at du hele tiden utvikler din kompetanse. Hele veien vil du få hjelp og støtte fra dyktige kollegaer og din nærmeste leder. Vi tilpasser dine arbeidsoppgaver til det du motiveres og utvikles av å jobbe med, som matcher din kompetanse og dine ambisjoner.
Hvem er du?
Vi søker deg som er eller blir nyutdannet innen regnskap og/eller økonomi sommeren 2025, på bachelor- eller masternivå. Liker du å jobbe med systemer og er interessert i teknologi, vil du trives hos oss. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel at du trives med å kommunisere og samarbeide med andre.
Dine personlige egenskaper:
- Initiativrik og proaktiv
- Arbeider strukturert og nøyaktig
- Høyt fokus på kvalitet i utførelsen av arbeidet
- Har et kommersielt mindset hvor du ofte ser muligheter fremfor problemer
- En god kollega og en positiv bidragsyter til arbeidsmiljøet både faglig og sosialt
Hva kan vi tilby deg?
- Et aktivt sosialt miljø og et attraktivt, lystbetont og uhøytidelig arbeidsmiljø hvor du kan glede deg til å komme på jobb
- Fleksibel arbeidstid som gir deg mulighet til å balansere jobb med familie, venner og egne interesser
- En selvstendig rolle med stor grad av frihet til å styre din egen arbeidshverdag, samt muligheter for å påvirke og utvikle din egen stilling og avdelingen du jobber ved
- Et sterkt fagmiljø med fokus på våre verdier og en solid bedriftskultur, som gir rom for faglig og personlig utvikling
Bli med i AdmentoAkademiet
Som en del av vår satsing på nyutdannede, vil du bli en del av AdmentoAkademiet. Her vil du være en av 10 nyutdannede som begynner samtidig, og sammen vil dere få en grundig opplæring og innføring i våre systemer og arbeidsmetoder. Du vil delta på felles opplæring og samlinger sammen med de andre nyansatte, både for å bygge kompetanse, kultur, samarbeid og samhold. Vi har en fadderordning som sikrer at du får tett oppfølging og støtte i din første tid hos oss. Gjennom AdmentoAkademiet vil du få muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig, og bygge et sterkt nettverk med dine kolleger.
Arbeidssted
Som nyutdannet kan du jobbe ved en av våre kontorer i Trondheim, Molde, Ålesund eller Bergen. Vennligst huk av hvilken lokasjon du ønsker å jobbe på når du sender inn søknad.
Om oss
Vi er en gjeng med folk som liker å oversette tall til lønnsomme råd. Admento er et ledende kompetansehus som tilbyr fagfolk innen regnskap, HR og teknologi. Vi er om lag 200 ansatte fordelt på 22 lokasjoner fra Drammen i sør til Steinkjer i nord, og har datterselskapet Orkla Credit. Våre kjerneverdier er aktiv, attraktiv og ordentlig. Vi ønsker aktive medarbeidere som ikke er redd for å utfordre komfortsonen. Attraktivitet i form av gode kvalifikasjoner er også viktig – og sist, men ikke minst må du være ordentlig profesjonell og seriøs i jobben din. En sunn og utviklende arbeidskultur står sterkt hos oss. Derfor tilbyr vi blant annet ansattgoder for at folk holder seg aktive – både faglig og fysisk. Hos oss vil du være del av et lag som jobber i partnerskap med kunden, og drar nytte av kompetanse på tvers av alle våre kontorer.
Er du ivrig etter å utvikle deg og samtidig ha det gøy på jobb?
Da synes vi du skal sende oss en søknad og fortelle om deg selv. Har du spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med oss.
Annen informasjon:
- Søknadsfrist: 24. januar 2025. Vær oppmerksom på at kandidater vurderes fortløpende, så ikke vent med å søke dersom du er interessert!
- Oppstart vil være 18. august 2025.
- Vi ber deg laste opp karakterutskrift/vitnemål samt motivasjonsbrev
Ansettelse forutsetter godkjent bakgrunnssjekk, som inkluderer en kredittsjekk
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 5
- Sted: 7072 Heimdal
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Rådgivning, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Nyutdannet, Trainee, Junior, Graduate, Konsulent
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385745272
- Sist endret