Talent Acquisition and Employer Branding Partner
Columbus Norway AS
- Frist 26.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Talent Acquisition og Employer Branding i Norge?
Vil du være med på å forme fremtidens arbeidsplass i en dynamisk, innovativ og global virksomhet? Vi ser etter en erfaren og engasjert leder for rekruttering og Employer Branding i Norge!
Hvorfor velge denne rollen hos oss?
I denne rollen vil du være ansvarlig for vår Talent & Acqusition (TA) funksjon og være driveren for både operative og strategiske initiativer som tiltrekker de beste talentene i Norge. Her vil du jobbe med hele rekrutteringsprosessen, fra å identifisere behov til å utarbeide kontrakter, samtidig som du sikrer at hver kandidat opplever en førsteklasses reise gjennom prosessen. Du vil jobbe tett med våre ledere og sørge for kvalitetssikrede vurderinger og rekrutteringer. Du vil få god innsikt innenfor teknologiens verden, alt fra ERP, CRM, Data & AI til Digital Commerce.
Du vil også være en nøkkelperson i vårt globale Talent & Acqusition (TA) team, og jobbe med kolleger fra over 7 forskjellige land. Du vil være med å drive globale prosjekter knyttet til blant annet systemer, verktøy og metodikk slik at vi kan fortsette å jobbe effektivt og strategisk. Dette er en unik mulighet til å kombinere din kompetanse innenfor rekrutteringsfeltet og Employer Branding. Vi synes det er viktig å ikke være som «alle de andre» og denne rollen gir ikke bare muligheten, men oppfordrer til å være kreativ og innovativ i hvordan vi bygger vår merkevare som arbeidsgiver, og hvordan vi når ut til de beste kandidatene.
Dine ansvarsområder
Som vår Talent Acqusition and Employer Branding Partner vil du være drivkraften for alle våre TA – aktiviteter, samt ha personalansvar for vår dyktige Talent Sourcer. Du vil lede hele rekrutteringsprosessen fra start til slutt – fra å utarbeide stillingsprofiler og annonsering til screening, personlighet- og logiske tester, intervjuer og ansettelse. Du vil bruke din kompetanse til å skape strategier som sikrer at vi tiltrekker de riktige talentene, samtidig som du gir verdifull rådgivning til ledere om selektering, markedstrender og beste praksis.
I denne rollen vil du ha ansvaret for våre Employer Branding-initiativer, hvor du gjennom engasjerende innhold og tilstedeværelse i digitale og fysiske kanaler viser frem hva som gjør oss til en attraktiv arbeidsgiver. Du vil delta på karrieremesser, bygge relasjoner med talenter og sikre at vi er synlige der det betyr mest.
Gjennom tett samarbeid med ledere og globale kolleger vil du spille en avgjørende rolle i å forme og implementere vår rekrutteringsstrategi, samtidig som du sørger for at vi holder oss i forkant av utviklingen innen Talent Acquisition.
Hva vi ser etter
- Minimum 3 års erfaring innen operativ rekruttering og sourcing, gjerne i et internasjonalt miljø
- Dokumentert erfaring med å bruke personlighetstester og andre vurderingsverktøy i rekrutteringsprosesser
- Sterke skriveferdigheter, spesielt innen annonsering og Employer Branding
- God innsikt i markedstrender og bransjen
- Bachelorgrad eller høyere utdanning, samt flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Erfaring med personalledelse er en fordel, men ikke et krav
Hva vi tilbyr
Vi tilbyr en unik mulighet til å være med på å bygge sterke team og forme vår tilstedeværelse som et ledende konsulentselskap innen teknologi i Norge. Hos oss blir du en del av en inkluderende arbeidskultur hvor kompetansedeling står sentralt. Vi er stolte av å ha et arbeidsmiljø der alle har en stemme og kan bidra til å forme vår felles fremtid. Med fleksible arbeidsforhold, gode kolleger og tungt faglig miljø mener vi du vil ha de beste forutsetningene for å lykkes i rollen.
Vi vurderer søknader fortløpende så send oss din søknad i dag, og senest innen 26. januar – vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Columbus er et globalt konsulentselskap som skaper varige og bærekraftige verdier ved å levere og forvalte sentrale forretningssystemer som dekker hele verdikjeden. Vårt mål er å digitalisere, transformere og utvikle større nasjonale og internasjonale virksomheter. Vi har spesialisert oss på bedrifter innen produksjon, næringsmiddel, retail og distribusjon. Det omfatter alt fra ERP-systemer til E-handels og CRM-løsninger som effektiviserer forretningsprosesser, gir gode kundeopplevelser og økte omsetninger.
Som en global organisasjon er vi en langsiktig, proaktiv rådgiver og digitalspartner med et nasjonalt, og internasjonalt rekkevidde. Gjennom strategisk digital rådgivning, datadrevet innsikt og innovativ bruk av AI og maskinlæring bidrar vi til bærekraftige forretningsmuligheter for våre kunder.
Hos oss jobber vi som et team, og samarbeider tett for å nå våre felles mål.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Grev Wedels Plass 9, 0151 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Rådgivning
Nøkkelord
Rekruttering, Employer Branding, Talent Acquisition, Strategi, Kommunikasjon
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385745983
- Sist endret