Kundeservicemedarbeider
Joule AS
- Frist 12.1.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Vil du bidra til gode kundeopplevelser for våre elsykkelabonnenter?
Joule ble startet av ønske om å bidra til et mer bærekraftig samfunn. Vårt mål er å få flere til å sykle – gjennom å tilby et fleksibelt elsykkelabonnement med fokus på gode elsykkelopplevelser. Sammen med vår eier, Sporveien, bidrar vi til bærekraftig mobilitet for alle.
Siden etablering i 2022 har vi utviklet oss til å bli en solid aktør innen elsykkelmarkedet, og er i dag en Giant-sertifisert elsykkelforhandler med eget verksted.
Joule er fortsatt i vekst, og for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen, ønsker vi å utvide teamet med en deltidsansatt som kan bistå oss i høysesong og ved ferieavvikling.
Arbeidsoppgaver:
- Svare på e-posthenvendelser via vårt CRM-system, Kundo
- Ta imot og hjelpe kunder på vårt servicesenter i Nydalen
- Bistå kunder ved utlevering og innlevering av elsykler
Vi søker etter deg som:
- Er opptatt av å skape gode kundeopplevelser
- Vil bidra til et vekstselskap med en bærekraftig forretningsmodell i bunn
- Tidligere erfaring med kundeservice eller kundebehandling vil vektlegges under ansettelsesprosessen, men er ikke et krav
- Interesse for, eller erfaring med, sykkel eller elsykkel er et pluss
Personlige egenskaper og ferdigheter:
- Trives med å hjelpe kunder, både skriftlig og ved fysisk oppmøte
- Forstår raskt kunders problem, og klarer å finne frem til gode løsninger sammen med resten av Joule-teamet
- Strukturert og kan arbeide selvstendig
- Kommuniserer godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Gode datakunnskaper og systemforståelse
- Bidrar til et godt samarbeid med resten av Joule-teamet
Det vi tilbyr:
- Innblikk i et spennende selskap i vekst
- En bedriftskultur preget av engasjerte og målorienterte ansatte
- Muligheten til å være en del av fremtidens mobilitetsselskap
- En solid industriell eier som investor
- Arbeidssted sentralt i Oslo
Arbeidstid:
- Stillingen er en 50 % stillingsprosent, der vi ser for oss en arbeidshverdag med 4 timer jobb mandag-fredag mellom 14:00-18:00.
- Ønsket oppstart er innen 1. april 2025, med mulighet for å starte før
- Varighet på engasjementet frem til 31. august 2025
- Arbeidstider kan tilpasses behov, åpningstider og sesongvariasjon
I hovedsak gjennomføres arbeidet på vårt servicesenter i Nydalen, med mulighet for 1 time hjemmekontor etter servicesenterets stengetid.
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med leder for kunde og bærekraft, Mia Charlotte Harboe på e-post mia.harboe@joule.no eller telefon 936 79 343.
Søknad og CV sendes via Sporveiens rekrutteringssystem innen søknadsfrist 12. januar 2025.
Sporveien er underlagt offentlighetsloven som betyr at offentlige søkerlister kan bli utarbeidet (§ 25).
Vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater gjennom Semac AS.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Offentlig
- Sted: Gjerdrums vei 11, 0484 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
bærekraft, engasjement, kundeservice, oslo, crm
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385761367
- Sist endret