Manager Large Customers - Borettslag Telia Consumer
Telia Norge AS
- Frist 26.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du lede en av Telias mest spennende salgsoperasjoner?
Telecombransjen er inne i en meget spennende tid med rask teknologisk utvikling, endret forbrukeratferd og stor konkurranse. Fremtiden stiller nye krav til hvordan Telia må posisjonere seg som aktør i markedet og hvilken tilnærming vi skal ha til våre kunder. Borettslag- og sameiemarkedet er identifisert som et av de viktigste forretningsområdene, og noe Telia vil ha stort fokus på i tiden fremover. Som en del av dette ønsker vi å styrke teamet og søker etter en ny leder som vil ha en nøkkelrolle i å forvalte og utvikle Telia sin ledende posisjon i dette segmentet.
I rollen som «Manager Large Customers, Borettslag» vil du lede, sette strategisk retning og forvalte Consumers største borettslagskunder i Oslo og Viken. Dette i ustrakt samarbeid med flere avdelinger og øvrig verdikjede i Telia. Enheten du vil få ansvar for består i dag av et antall meget kompetente «Key Account Managers». Deres ansvar innebærer å aktivt utvikle relasjoner til styrer og styredeltakere, selge og reforhandle avtaler til våre viktigste kunder. Enheten forvalter omfattende økonomiske virkemidler og høye avtaleverdier.
Som leder i Telia vil du bli en del av en utfordrerkultur og et miljø som setter kunden i fokus. Det er et unikt kompetansemiljø, hvor du hele tiden vil få mulighet til å utvikle deg og påvirke Telia sine ambisjoner i Consumer markedet. Du blir en del av ledergruppen i Sales & Channel Management, Borettslag, og får en sentral rolle i å utvikle forretningsområdet. Hos oss vil du kunne se frem til en hverdag hvor vi skaper resultater sammen, i kanskje Norges mest spennende lederjobb innenfor salg i Consumer markedet.
Ansvarsområder og oppgaver
- Overordnet salgsansvar for Telia sine største borettslagskunder
- Gjennomføre forhandlinger, kontraktinngåelse og relasjonsbyggende aktiviteter, samt sikre at kundene til enhver tid har behovstilpassede produkter og tjenester
- Aktivt sikre økonomisk utvikling av porteføljen, på tvers av kollektive og individuelle avtaler
- Sette strategisk retning og forme strukturerte og effektive salgsprosesser
- Kontinuerlig utvikle teamet og sørge for at våre medarbeidere til enhver tid besitter nødvendig kunnskap og verktøy for å lykkes
- Sikre effektivt samspill på tvers av verdikjeden i Telia, med avdelinger som Produkt, Kommersielt, Kundeservice, Leveranse, Infrastruktur med flere
Vi tror den rette kandidaten har
- Solid erfaring med salg, forhandlinger og ledelse fra større organisasjoner, fortrinnsvis fra telecombransjen
- Erfaring med resultatansvar og ledelse i matriseorganisasjoner, og kan vise til gode resultater
- Grunnleggende engasjement for salgsfaget og utvikle team
- Relevant utdannelse, fortrinnsvis på Bachelor-nivå
Som person tror vi at
- Du er selvstendig, målrettet og strukturert
- Du er løsningsorientert, initiativrik og kommer på jobb med engasjement
- Du har en iboende kremmerånd og solid kommersiell forståelse
- Du har meget gode samarbeid- og kommunikasjonsferdigheter
- Du trives med å skape resultater sammen med andre og har en lederstil bygget på tillit og trygghet
- Du kjenner deg igjen i våre ledelsesverdier: Envision, Engage, Enable og Execute
Stillingen er lokalisert i Oslo på Telia sitt hovedkontor på Økern, og rapporterer til Salgsdirektør for Borettslag (MDU).
Telia er mer enn en arbeidsplass!
Hos oss vil du få verktøyene og støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig – i et fellesskap. Vi kan tilby deg din neste store mulighet i et kreativt, motiverende og uformelt selskap som holder til i et av Nordens smarteste og mest bærekraftige kontorbygg. Vi respekterer og verdsetter mangfold hos mennesker, hvor alle har frihet til å være seg selv med like muligheter. I tillegg til et attraktivt og inkluderende arbeidsmiljø, jobber vi fleksibelt og kan tilby et bredt spekter med ansattgoder.
Interessert?
Høres dette ut som noe for deg, ikke nøl med å søke! Hvis du vil vite mer om jobben, ta gjerne kontakt med Ellen Olovsson i MeyerHaugen (ellen@meyerhaugen.no). Vi ser frem til å lese søknaden din, og kommer tilbake til deg snarlig etter søknadsfristen. Som en del av vår rekrutteringsprosess vil nødvendige bakgrunnskontroller bli utført.
Join us and let’s make better happen – together!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Lørenfaret 1A, 0585 Oslo
- Bransje: Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Salgsledelse
Nøkkelord
B2C, Storkundeansvarlig, Salgssledelse, Telecom
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385761772
- Sist endret